דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניהול תיקים 

מאת    [ 20/02/2012 ]

מילים במאמר: 350   [ נצפה 3266 פעמים ]

רבים מהאנשים שמעוניינים להגדיל את הכנסתם החודשית נעזרים באנשי מקצוע כדי שינהלו בעבורם את תיק ההשקעות שלהם. ניהול תיקים אינו דבר כל-כך פשוט שכל אדם יכול לבצע ועל-כן יש להיעזר במומחים שיעשו זאת בשבילנו.

מה אחריותו של מנהל תיקים?

מנהל תיקים טוב גורם לאנשים סביבו להיות רגועים גם כאשר הבורסה יורדת ונרשמות מחיקות בתיק ההשקעות. כדי לעשות כך, צריך מנהל התיקים לחשוב היטב איך לנהל בצורה הטובה ביותר את כספיו של הלקוח. ניהול תיקים לעיתים מהווה בעייתיות בקרב אנשים מסוימים, זאת בשל העובדה שהלקוח צריך להבין ולסמוך על אדם שהוא איננו מכיר, זאת בדבר חשוב כל-כך כמו, כסף.

יש כאלה שמעדיפים לסחור בכסף שלהם בעצמם ולא לתת למנהל תיקים כזה או אחר לעשות כן. אותם אנשים לרוב מבצעים פעולות מיותרות שלא היו נעשות אילו ניהול התיקים היה מתבצע על-ידי מקצוען בתחום. חשוב לציין שהפניית ניהול תיקים לגורם כזה או אחר, לא מבטיח את התשואה הגבוהה ביותר ויש לבחור מנהל תיקים שיהיה אחראי לכך שיהיה ניהול תיקים תקין.

איפה ניתן למצוא מנהל תיקים?

ניתן למצוא מנהל תיקים באמצעות פניה לאחת מהאפשרויות הבאות: הראשונה, פניה לבנק בו מנוהל הכסף שלך, כלומר חשבון העו"ש, כל בנק מחזיק כמה מנהלי תיקים שאחראיים על ניהול תיקים של לקוחות הבנק. בנוסף לכך שהם אחראיים על ניהול תיקים הם יוצאים להשתלמויות דרך הבנק, מקבלים המלצות מגבוהה באיזה אפיקים כדאי להשקיע יותר ובאילו פחות.

האופציה השנייה היא בתי השקעות, בתי השקעות רבים נעזרים באנשי מקצוע מיומנים כדי להטיב עם החסכונות של כולנו, כלומר לגרום לכך שיהיה ניהול תיקים תקין שיעניק תשואה גבוהה ככל שנתן ללקוחות. בנוסף, חשוב לדעת שהכספים שכולנו חוסכים לפנסיה מנוהלים על-ידי אותם מנהלי תיקים בכפוף לאפיק הפנסיוני שנבחר לעובד.

דרך נוספת למציאת ניהול תיקים היא חברות פרטיות, חברות פרטיות רבות בארץ ובעולם מעניקות שירותי ניהול תיקים. הן גובות מהלקוחות עמלות רבעוניות, בדרך כלל כמו שגובים בבנק או בבתי ההשקעות הגדולים, יתרונן היחסי על-פני המתחרים לענף הוא היחס האישי שמקבלים הלקוחות שמחליטים להסב את כספם לחברות אלו.

לכל אחת מהאפשרויות הללו יש יתרונות וחסרונות ברורים, כל אחד יעשה את החושבים שלו ויחלט האם להשתמש בבנק, בבית ההשקעות או אפילו בחברות הפרטיות שבתחום, כדי שבסופו של דבר יוענק לו ניהול תיקים תקין, טוב ואיכותי. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב