דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סנפלינג - האמצעי האולטימטיבי ליום גיבוש מוצלח בטבע 

מאת    [ 20/02/2012 ]

מילים במאמר: 502   [ נצפה 1761 פעמים ]

סנפלינג עבור יום גיבוש מוצלח הוא הכרח עבור כל מקום עבודה שמכבד את עצמו ואת העובדים.

ימי גיבוש הללו, מספקים פתרון למספר צרכים כאשר החשוב בהם הינו ההכרח לצאת להתרעננות וכן שינוי אווירה. ברוב המקרים העובדים יושבים במשך שעות רבות מכונסים בין 4 קירות. העובדים יושבים כאשר למולם מסך המחשב או לחילופין עומדים מול מכונה והם פועלים בצורה מכאנית ביום העבודה. יום הגיבוש, בפרט אם הוא מתקיים מחוץ למקום העבודה, תורם רבות להחלפת כח ולהתרעננות. הדרך המעולה מכולן בשביל לארגן ימי גיבוש הינה לבנות פעילות אתגרית, מפני שהעמידה בביצוע המשימות מחייבת את כל העובדים לקיים אינטראקציה חברתית.

איזה סוג פעילות היא מומלצת?

הפעילות העדיפה אשר תיצור את אותו אפקט הפרת השגרה, וכן תחייב תמיכה משותפת היא סנפלינג. סנפלינג הקרוי גם בשם גלישת צוקים הוא למעשה גלישה במורד מערה או גלישה על הר תוך האחזות בחבלים וברתמות. ממרומי הסנפלינג משתקפים נופים מלאי הוד והדר שלא ניתן לצפות בהם משום מקום אחר. פעילות זאת מפיקה שילוב של קורת רוח מנוף מדהים עם תחושת הנאה מפעילות ספורטיבית מלאה ריגוש. זו הסיבה שסנפלינג הוא הבחירה העדיפה ביותר עבור יום הגיבוש. הפעילות הפיזית המהנה יוצרת את אותו ההפך הגמור לעבודה האין סופית במקום העבודה. מרחבי הבריאה הנשקפים לעיני הצופים משנים את אותם ארבע הקירות והאוויר הצח -  משנים את משב האוויר הלא טבעי הבא מתוך תריסי המזגן. פעילות ספורט זו מזמנת לאלה שחווים את אותה פעילות תחושת משכרת של דרור וגורמת להורדת מתחים ולחצים. מומלץ מאד לדעת כי ביצוע סנפלינג איננו דורש ידע מוקדם או פוטנציאל גופני כלשהו, ולכן הוא מתאים לכל אחד מאיתנו (גם להייטקיסטים שיושבים כל היום במשרד :) . עם זאת, בקביעת פעילויות כאלה חייבים ליצור קשר עם חברה המנוסה בטיולי סנפלינג. חברה זו תספק את הציוד שנדרש, וגם תדאג למדריכי סנפלינג מקצועיים. המדריכים יביאו את ההדרכה הנחוצה וכן הם ילמדו שיטות שונות לביצוע סנפלינג בטכניקה נכונה ולפי כללי הבטיחות. 

היכן ניתן לעשות סנפלינג? ישנם מקומות מומלצים?

ניתן לעשות פעולות סנפלינג בצפון  הארץ ולצפות בנופים מרהיבי עין של שדות ירוקי עד ואף מפלים ונחלים תכולי עיניים. לחילופין, ישנה אופציה לבצע את הפעילות בדרום הארץ במקום זה תשזוף העין מרחבי מדבר עדויי צוקים מרשימים ומלאי עוצמה. המפורסמים שבין אתרי הסנפלינג הינם נחל יהודיה, מערת קשת, גשרון, קומראן, נחל רחף, הר גלבוע וכדו' את הסנפלינג אפשר להעמיד כעיקר הפעילות כמו כן ניתן ומומלץ לשלבו בתור חלק מטיול טבע. סנפלינג המתקיים יחד עם טיול רגלי הינו מהווה את הבילוי המתאים ביותר בעבור המטיילים. כמו כן, רצוי לדאוג למדריך שימסור סקירה על הסביבה לגבי המיקום, ההיסטוריה, ממלכת החי והצומח. ועל ידי כך יעשירו העובדים את ידע העולם בצורה חוויתית.בנוסף לכך, מומלץ לדעת על טריק קטן שאמור לגרום לכלל העובדים לשתף פעולה. אם המנהלים יהיו הראשונים שישתתפו בפעילות המאתגרת, הסיכוי גבוה שהעובדים ירצו להצטרף אליהם ולחקות אותם.

לסיכום, הפעילויות של ימי גיבוש לעובדים נועדו לשינוי האוירה וכן להתרעננות ואין כמו הסנפלינג אשר נותן את זה, בעוצמה המתאימה. יחד עם זאת  מומלץ לשים לב שיום מקסים מתחיל יחד עם מדריך מיומן שמבין עניין, כזה שילווה אותכם למשך אורך כל הדרך כזה שיוכל לגרום ליום הגיבוש להפיק את מירב התועלת עבור העובדים.  

חברת אקטבע - המומחית לימי גיבוש לעובדים בטבע ופעילויות ODT - כנסו לאתר שלנו: www.acteva.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב