דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מלאך יהוה -הנשר הלבן מאת דורון אורסיאנו 

מאת    [ 19/02/2012 ]

מילים במאמר: 2137   [ נצפה 3372 פעמים ]

תקשור של דורון עם יואל ההדרכה והנשר הלבן: מלאך אדוני

אנו כה שמחים להיות כאן אתכם היום, אני הוא יואל הדובר של קבוצת הנשר הלבן וההדרכה העליונה.
אנו כאן, אותו קול שקורא לכל אחת ואחד מכם להיזכר במי שנועדתם להיות.
ראו כי לפניכם תקופה חשובה שבה מורמים כל הוילונות שכיסו על המהות הרוחנית והאמיתית של כל בריאה, כל בריאה יפהפייה.
אנו כאן למעשה כדי לחבק את הלב שלכם חזק חזק ולהזכיר לו כיצד האהבה פוגשת אתכם באופן הפשוט ביותר. כך, בלי תנאים ובלי שיהיה דבר שאתם צריכים לעשות או להיות כדי לקבל אותה מאיתנו, וכך הוא.
כך, אהבת האל והבורא הינה אהבת חינם ואין דבר שתצטרכו לעשות או להיות כדי לקבל את העובדה שאתם ראויים יותר מכל דבר (לאהבה) וכל אחד (ראוי) לקבל חיזוק וחיבוק מהמקום שאנו קוראים לו הבית.
אנו כאן מזמנים עתיקים מכיוון שערב זה עוסק גם בהיסטוריה היהודית שלכם. אנו שמחים לבשר זאת, (לבשר לכם) על הקשר הישיר שלנו אל אהבת הברואים ולהתערבות האלוהית שחוננו בה הברואים הללו לאורך ההיסטוריה.
אתם יודעים שבזמנים האלה כל אחד מכם יתעורר להיות בריאה מודעת, מפוכחת ומקודשת. כל אחד לומד לחזק ולתחזק את מי שנועד להיות. אין צורך לחוות אינספור חיים וגלגולים כדי לזכות בהארה כיוון שזו ניתנת לכם בשעה זו ללא מאמץ וללא בכי.
שימו לב כי קבוצה נבחרת נבחרה על ידי האל לקבל כיוון ברור של אבולוציה שנועדה להשתכלל בטיבה. אנו מפנים אליכם כעת שאלה שהיא מסקרנת...
לוא הייתם יודעים שחיים (במקום כלשהו) יצורים חסרי תכלית, חסרי כיוון, חסרי ידע, חסרי תוחלת, שיכולים בבורותם להאמין לכל דבר שתאמרו להם, האם הייתם משתמשים ביצורים הללו כדי לעזור לעצמכם? או שהייתם משתמשים ביצורים האלו כדי ללמד ולחנך אותם ולהיטיב עימם, או שלא הייתם עושים עימם דבר?
אנו יודעים ש- 90% מבני האדם- גם אם הם חושבים שהם היו עושים אחרת- לא היו עומדים בפיתוי.
במוקדם או במאוחר היו מנצלים את תמימותם של יצורים אלה כדי להפוך את עצמם, את חייהם לקלים יותר....
כך עשו הפרעונים כאשר הממלכה הפרעונית העתיקה יותר הייתה ממלכה מקודשת ומפוארת. ברגע אחד, כאשר הבינה הממלכה מהו בעצם טיבו של הכוח שניתן לקבל באמצעות אותם אנשים פשוטים...
ההעתקה הזו של שליטה בתדר הייתה בעצם משויכת לקבוצה שאנו קוראים לה קבוצה x .
קבוצה אחרת הינה קבוצה y, זו קבוצה של אהבה. וכך האנושות מתנהלת בין 2 כוחות אלה משחר ההיסטוריה.
בזמנים עתיקים היו הרבה מאוד בני אדם, אנשים, אשר חיו את חייהם ללא מטרה וללא תכלית והיה מי שביקש לנצל את התמימות הזו כדי להשיג (עליהם) שליטה.
דבר זה מתנהל עד עצם היום הזה. המלחמה הזו מגיעה לסופה עד שנת 2012.
כאשר הפרעונים התחילו לנהל מערכת של שליטה בתדר של פשוטי העם, החליט האל להתערב. (הוא) התערב בכך שבחר בקבוצה מאוד מסוימת וספציפית שתהיה קבוצה של ניסוי והתנסות, ועם הקבוצה הזו הוא המשיך לאורך כל הדרך.
נשימה עמוקה...
אנו נמשיך.
ככל שתתקדמו בהיסטוריה האנושית הכתובה, תיראו כי לאט לאט, ככל שהספרים שלכם מתקדמים בזמן הליניארי, כך לאט לאט הופך הקשר עם האל (להיות) פחות ופחות ממשי וישיר.
כאשר קיבלו אבותיכם את הפנייה מהאל, הם קיבלו אותה באופן ישיר. השליחים של האל ידעו לעשות את הבלתי יאומן בכך שהם יכלו לקבל כלי פיזי שיחזיק מעמד לכמה רגעים עד תום שליחותם. הכלי הזה הינו גוף בשר ודם, אך הינו כלי שקוף, שניתן לראות דרכו.
שליחי האור ושליחי החושך הם תופעה מפוצלת של אותו האל עצמו.
הדבר היחיד ששליחי האופל אינם מסוגלים לעשות הוא לבוא עם גוף של אור ולהתגלם דרכו. כך בחר האל להביא את עצמו בגופי אור קרניים, בעלי מספר קרניים שיאפשרו לבני תמותה לראות ולזהות את תוכן המהות האלוהית הנמזגת מצ'קרת הלב שלכם. אותה מהות אלוהית לה אתם קוראים מלאך בכתובים שלכם, הינה שליחה של קרן קוסמית מתוך מרכבת האל עצמו- אל האדמה. ההמשך של ההיסטוריה איפשר לאנשים מסוימים לבנות גופי אור בתוך רחם של אימהות כדי לאפשר לבנים להגיע עם גופי אור מובנים. גופי אור מובנים אלו איפשרו לתודעה משיחית להיכנס ולהיות מכויילים לתוך גופם הגשמי. כך (קורה) שיש לכם שליחים בעלי פוטנציאל של גופי אור בתוך גופים גשמיים שעליהם תוכלו לקרוא בהיסטוריה המאוחרת יותר.
לקח זמן לקבוצה שמחזיקה את התודעה המאוחדת של האל, לבנות ציביליזציה אשר תוכל להכיל את תאי הגזע האלוהיים בתוך בשר אשר תוכנו ומהותו (נועדו) להירקב בסופו של דבר.
המשמעות היא כי האנרגיה האלוהית הזו היא כל כך מנוגדת לאנרגיה הגשמית שלכם מעצם היותה חסרת צורה. לכן חשוב להבין כי כאשר אתם בונים מרכבה של אור אתם מלמדים את תאי גופכם להיות מסוגלים לשאת תדרים שלא מן העולם הזה.
התדרים הללו הינם תדרים שהמהות האלוהית הכוללת מגיבה באופן אוטומטי (אליהם) כפי שתגיבו כשתראו מלאך. יש ברגע המכונן הזה של התגלות מעין דפיקות לב, התרגשות, חוסר אונים מעורבב עם קדושה ובעיקר אהבה. המצב המיוחד הזה הוא המצב של הקוטביות שאיתה אתם לומדים להסתדר, לחיות.
קוטביות היא ההבנה שהאל תמיד יהיה הדבר והיפוכו. כל דבר שמקבל צורה מכיל בתוכו גם את הצל של עצמו. כך אתם חיים לכם בעולם קוטבי בתקופה שבה הקוטביות הזו הייתה לוקחת אתכם למטה, למטה, למטה, אל תהומות הנשייה. בתקופה זו (הנוכחית) את זכיתם להיות האנשים הכי מקודשים, חכמים, נבונים ואמיצים כדי להיות מזוהים עם השינוי המהותי שעוברת הפלנטה לעבר מצב שבו הקוטביות לא תקבל יותר מענה אלא רק הלב והמישור הרוחני הוא זה אליו נישאת הפלנטה שלכם בזמנים המיוחדים האלה. כל אחד ואחת מכם, בתוך תאי ליבו יודע לזהות ולהעשיר את מהותו הרוחנית.
כשאתם מתחברים אל התפילה ואל המהות הרוחנית שלכם התדר שלכם מיד מגיב. כל הביולוגיה שלכם מיד מגיבה לכך ובאופן אוטומטי האנרגיה מתחילה לעלות. אז אתם מרוויחים הגנה וניצבים במקום שבו לא ניתן לערער ולהוריד אתכם יותר.
סופה של קוטביות זו היא בחירה שיש להסכים לעשות בדרך כנה- הסכמה פנימית להתעלות מעל לקוטביות זו במילים פשוטות של בן אנוש- "אני בוחר ללכת בנתיב האור-עם גוף האור".
נתיב האור הנצחי הינו הנתיב שבו בחרו יישויות שמימיות שמרכיבות את האל השלם במהותו
אלו היו שליחי האנושות מטעם האל לאורך הזמנים. ישנם ביניכם כאלו שהם צאצאי אותה קבוצה שבחר האל לניסוי האבולוציוני והשינוי שעוברים הפלנטה וציריה יתבססו על אותם אנשים.
הטכנולוגיה כיום מנוצלת דרככם על ידי שליטה על התדר שבו נישאת כעת הבשורה של גזעים חוצניים. הטכנולוגיה (הזו) לא הגיעה מאותם גזעים אל מוחותיכם, היא הגיעה מהמוח האוניברסאלי ועליכם ללמוד לפתח משמעת עצמית בכל מה שקשור בהתעסקות עם טכנולוגיה.
כבר כעת מתפתחות קבוצות המלמדות איך להפוך את הבית הפרטי שלכם למקום של נועם וזרימה עם הטבע ועם האדמה. (מדובר ב)מיחזור, סינכרון ושימוש חוזר במים. אלו הם מוטיבים שעליהם אתם עומדים לשמוע בשבועות ובחודשים הקרובים באמצעי התקשורת השונים.
יש כעת עניין רב בתיעול המים ובניצולם כי כפי שאמרנו בעבר, מפת המים בפלנטה משתנה ועוברת שינוי (אותו) אינכם תופסים. אינכם תופסים כלל.
יש צורך שתבינו שגם גופכם הפיזי עובר שינוי (לגבי) הנוזלים שבתוכו. גופכם עשוי מלמעלה מ- 70% מים. כלומר- גם מפת המים בפלנטה משתנה וגם מפת המים בגופכם עוברת שינוי. האם שאלתם את עצמכם מדוע אתם חווים אולי ירידות מתח, או שיש לכם איזושהי נטייה להתמכרות, או שאתם נוטים לשקוע בדכדוך, בחרדה... שימו לב שמפת הפלנטה משתנה ושינוי פעמים רבות עשוי להיות טראומטי במיוחד כשמדובר ביסוד המים שהוא בעל משמעות ונפח רגשיים.
נשימה...
המציאות שלכם תלמד אתכם כתוצאה מכך להפסיק לחיות לבד וללמוד כיצד להיעזר בקרובים ובאנשים (סביבכם). הנחמה והאהבה שתלמדו כי היא קיימת סביבכם תהיה עבורכם מפתח משמעותי של שינוי בתפיסתכם הרוחנית ובתפיסתכם הארצית והחברתית.
שימו לב (בהדגשה!) כי ירושלים אט אט מתחילה לאבד ממשמעותה הרוחנית, באופן יחסי לעברה ושינויים רבים עומדים להתרחש בעיר הזו, שינויים שכרוכים בתשלום שיש לגבות. תשלום זה הינו סמלי והוא פותר קרמתית את המישור הבין גזעי של העם היהודי ושל עמים אחרים שכנים.
אנו מתכוונים... כוונתנו ללמד אתכם לעורר בתוך מפת המים של גופכם את האור וללמוד לדבר עם תאי גופכם ועם הדם שלכם.
דמכם עובר כעת טרנספורמציה. הטרנספורמציה הזו אינה נוחה ואינה מוכרת לכם. היא מזעזעת את כל המערכות הפיזיולוגיות שלכם ובראש ובראשונה את המערכת ההורמונאלית.
יהיה אשר יהיה- עליכם ללמוד להאמין שכל מה שקורה- הוא לטובה.
גם מפת הפלנטה היא מפה שמזעזעת ומשקשקת את אמות הסיפים של כלל האנושות. זהו מהלך זמני ובתוכו אתם מוגנים ואהובים. ניתן ליהנות מהשינוי. השאלה (הנשאלת) היא כיצד אתם בוחרים להתארגן עם השינוי, לקבלו ולהיעזר בתוך השינוי באחיכם ובאחיותיכם. ראשית לכל באחיכם ובאחיותיכם הנמצאים בליבכם ולאחר מכן להיעזר באלו הנמצאים מעבר למסכים- אלו אחיכם ואחיותיכם להם התרגלתם להקשיב (מדריכים, מלאכים). החשיבה האנושית עוברת כעת שינוי ורבים מהאנשים החדשים ילמדו מחדש להשתמש באינטואיציה שלהם על מנת ליצור שינוי, כי בכל רגע יש צורך בבחירה וככל שזו תעבור קרוב יותר במסלול הנשמה והלב- כך תהיה מדויקת יותר טובה ונכונה יותר עבורכם.
כאשר דיבר מלאך האלוהים בעבר אל אחד הנביאים שלכם הוא תמיד התריע והזהיר. הוא איפשר תמיד (לבחור) בנקודת אור (ולהציע) סיוע (וגם לתת) אזהרה שבאה עמה, כי את הבחירה החופשית שלכם לא ניתן לעקוף וגם לנו אסור לקחת מכם.
קבוצות מסוימות יכולות לקחת (מכם) ללא ידיעתכם את הבחירה החופשית שלכם בדרך של שליטה, אולי, על התדר שלכם. אך מי שעובד עם אלוהים, עם כוח עליון אחד, לא ירצה לגזול מכם את כוחכם. הוא יאפשר לכם להתנסות וללמוד מטעויותיכם. כעת, בתקופה הזאת, מגיעה הפלנטה שלכם לקיצה של מערכת בת 2 קטבים הנמצאים בשימוש על בסיס יומיומי. הדבר היה אפשרי כי לכל דבר יש צל! אפשר היה לגרום לכם לחשוב בדרך כזו או אחרת. (בגלל הבחירה החופשית בין האמת לבין הצל, ניתן היה לגרום לכם לדבוק בצללים במקום באמת). אך מצבה של הפלנטה כעת גורם לכך שלא יהיה ניתן עוד להסתיר מכם את האמת. אנו סקרנים מאוד לדעת במה תבחרו, כי זו כבר תהיה בחירה ממקום של ידיעה. זהו מקום חדש של דעת. בחירתכם ממקום של ידע היא בחירה מהותית.
בעבר כשהאדם היה נתון בתוך מערכת ששולטת בו, לרוב לא הייתה לו אפשרות לשלוף את עצמו החוצה מתוך המצב הנתון. היום כשאתם תעבדו בתוך מערכת הגוזלת כוח מאנשים או מהאדמה לא תוכלו עוד לעצום עיניכם בטענה ש"לא ידענו, לא ראינו, נשלטנו". דבר זה לא יוכל עוד לקרות. עובדה זו מעצימה עוד יותר את בחירתכם החופשית (ואת) ההבנה שהתוכנית האלוהית מאפשרת לכם לבחור מתוך ידיעה בהירה! גם אז- לא תילקח מכם הבחירה החופשית. רק תינתן לכם הדרכה במה לבחור וכיצד לבחור. הבחירה תישאר שלכם!
נשימה עמוקה....
שימו לב שבזמנים לפניהם אתם עומדים, תשוב האפשרות להיות בסוג של אינטראקציה עם האנרגיה האלוהית.
כיצד זה יקרה? במקום לשמוע מלאך מדבר, אתם תשמעו את עצמכם מדברים. זה עשוי לקרות בזמן של חלום, או יקיצה, או מדיטציה.
אתם עשויים לשמוע ממש את קולכם מורה לכם, מנחה אתכם, מדריך אתכם לעשות כך או כך. לכן אנו מבקשים מכם לא לחפש מלאכים מחוץ לעצמכם אלא להתחבר לחלק המלאכי הקיים, הנמצא בתוככם.
אותו חלק עשוי להשמיע את עצמו. אם תלמדו לשוחח עמו, תוכלו לשמוע ממנו תשובות ברורות, אך עליכם יהיה קודם לשאול שאלות.
ככל שרמת הפחד תלך ותרד כך הקול הזה ילך ויתחזק.
אנו כה גאים על כך שהושגה האפשרות להיות כה קרובים אליכם בשעה זו.
כעת שבו, רק הקשיבו לנשימות שלכם. דעו שיש מלאך יפהפה שיכול ויודע להשתמש במיתרי קולכם אפילו מבלי להזיזם. (הוא) מצליח להעביר לכם מסרים, תחושות, ידיעות, מידע, חוויות ...
אפשרו לעצמכם להרגיש כמו נהר הפותח את שעריו לזה, לזרימה חזקה של הסכמה והתמסרות לאותו חלק בכם שהוא הוא החלק האלוהי שמתמזג בכם כעת.
אפשרו לליבכם לשיר את שיר האהבה האישי והפרטי שלכם. שירתכם היא שירה של אהבה. היא פנימית והיא מלאה אהבה. כל דבר אחר הוא רק הסחת דעת מזה. שאלו את עצמכם כמה אני מוכן להתמסר לכזו עוצמה של אהבה, כמה אני מוכן להחזיק בתוכי את הנפח העצום של האהבה מאותה פיסה אלוהית הנמצאת בי.
דמיינו שלבכם הוא שער מקודש, מוזהב, אל האהבה הזו, העצומה, האלוהית. הכל זו אהבה ואהבה היא כל מה שיש. אהבה היא השפה של האל לחבר אתכם למרחב האמיתי שבו נועדתם לחיות. אפשרו למרחב הזה להיות זמין לכם כעת ורק היו בנוכחות אוהבת ומאוזנת בתוכו.
ראו כיצד בתוך אותו מרחב, כמו עלים בסתיו, נושרת האשמה, נושר הפחד, נושר כל דבר שאינו אהבה, נושר ואינו שייך למרחב האמיתי שלכם.
רק היו במרחב הזה של האהבה.
כעת אפשרו למרחב הזה לגדול יותר ויותר ככל שתוכלו ודעו שאין! אין גבול לעוצמה ולכמות האהבה שיכולים אתם להסכים לחוות וליהנות מהמרחב שלה.
דמיינו כיצד יש בפנים, בתוככם, בית דמיוני שהוא כולו אהבה טהורה ומתוכו הכל קורה, נובע.
כל אחד מכם ירצה בסופו של דבר, לדעת, כי בנשימתו האחרונה יהיה מי שיחבק ויאסוף אותו אליו למרחב מוגן של אהבה. כל אחד יודע שהוא רוצה לדעת שיש וכי קיימת אפשרות כזו.
אין צורך לחכות לאותו זמן. ניתן לחוות זאת כבר עכשיו. רק הסכימו להיות בחוויה.
דמיינו חיוך. דמיינו כי אתם רואים מולכם את אותו חלק אוהב ואלוהי מחייך אליכם ונותן לכם תחושה של שלווה ורוגע, ידיעה שכבר כעת הכל בסדר והכל טוב כפי שהוא, בלי תנאים...
ראו כיצד החיוך הזה נמרח גם על שפתותיכם... אפשרו לחיוך העדין הזה (להיות)...
אנחנו יואל ההדרכה והנשר הלבן נמצאים כאן לרשותכם. זו אופציה ואפשרות לקבל השראה מאיתנו. זו אופציה אך לא חובה. אנו מחבקים את הלב של כל אחד ואחת מכם ואוהבים את הלב הזה ומכירים את הלב הזה... אתם כעת מקבלים אנרגיה... האנרגיה הזו תלווה אתכם בזמן הזה... זוהי מתנתנו.
אנו נפרדים מכם כעת
יואל ההדרכה והנשר הלבן
תודה רבה לתמר טוב אל על ששכתבה בסבלנות את התקשור שלי

דורון אורסיאנו,תרפיסט בקול ותנועה,מורה לפילוסופיה אינדיאנית




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב