דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בעיות פוריות והריפוי הסיני המנצח 

מאת    [ 17/02/2012 ]

מילים במאמר: 677   [ נצפה 3461 פעמים ]

בעיות פריון בראייה הסינית

לרפואה הסינית היכולת לסייע ביעילות בתחום הגניקולוגיה ורפואת הפריון. בשנים האחרונות חלה עלייה במספר הזוגות הפונים לטיפולי פריון ברפואה המערבית ובמקביל גדלה גם העלייה בפניות של הפונים לטיפולי פריון סיניים .הרפואה הסינית מהווה פתרון בריא וטבעי, לא פולשני וללא תופעות לוואי. מטרתו של המטפל הסיני היא להושיט עזרה להחזיר את האיזון והחוזק לבריאות האישה ו/ או הגבר ולהובילם לקראת הריון תקין ,מוצלח ומאוזן.

 הרפואה הסינית מתארת את מערכת הרבייה הנשית כמארג של מערכות אנרגטיות. לכל מערכת אנרגטית קיים איבר משלים ותגובות הורמונאליות. המארג האנרגטי מגיב למתח, כימיקלים, חוסר תנועה מספקת, תזונה לא מאוזנת ולתגובות רגשיות קיצוניות.

בתהליך ההפריה מתרחש מפגש איחוד בין הזרע והביצית. הצלחת המפגש תלויה במצב בריאותם של שני בני הזוג.

על פי הראייה הסינית, מומלץ כי כל זוג יגיע לבדיקה וטיפול טרם התחלת הניסיונות להרות. בפרק זמן זה יבדקו שני בני הזוג בכלי האבחנה של הרפואה הסינית ועל פי האבחנה שתקבע ורק אם יש צורך, יטופלו בני הזוג במטרה לאזן את בריאותם טרם ההתעברות. רק לאחר השגת האיזון ימליץ המטפל הסיני על האפשרות לנסות ולהרות. הכנה כוללת כזו של הגוף מאפשרת התעברות מהירה, הריון בריא ולידה של תינוק בריא.

מה הרפואה הסינית יכולה לעשות בבעיות פריון:


    • הטיפול סיני  אינו מתמקד באופן בלעדי בסימפטומים או במחלה. הרפואה הסינית מעודדת את כוחות הריפוי של הגוף עצמו ומאפשרת התייחסות לשורש הבעיה ולא רק לסימפטומים שלה.
    • האישה תחוש בהרבה פחות תופעות לוואי הנובעות מן הרעילות המצטברת כתוצאה מן השימוש בטיפולים הורמונאליים עד כדי היעלמותם.
    • הטיפול הסיני יחזק מאוד את איכות הזרע ו / או את איכות הביצית של המטופל/ת.
    • לצערי מטופלים מצליחים להשיג הפריה באמצעות שיטות של IVF אך נכשלים פעם אחר פעם בהשגת השרשה והתפתחות של הריון תקין. זאת מכיוון שמצבם הבריאותי הכללי של ההורים לעתיד אינו מאפשר את התפתחותו התקינה של העובר. המטופלים ברפואה הסינית נהנים מיתרונות של בריאות כללית טובה יותר ומערכת אנדוקרינית מאוזנת הנובעים מן הטיפול באמצעות דיקור וצמחים. כתוצאה מאלו ההיריון מושג בצורה קלה יותר ולגוף קל יותר להמשיך ולקיים אותו.
    • ·         כדי שטיפול IVF יצליח יש צורך בביצית מופרית ובסביבה מתאימה שבתוכה הביצית המופרית תוכל להשתרש, ותמשיך להתפתח לעובר תקין. טיפולי הריפוי הסיני תומכים בתהליך ההשרשה , מחזקים את רירית הרחם שתיהיה מזינה ופורה ואת הקרקע הרחמית להיות חמימה יותר וקליטה.
    • ירידה בסיכון להריון מחוץ לרחם.
    • השימוש ברפואה הסינית בטיפולי פוריות לצד טיפולים מערביים  כיום, מניב תוצאות מרשימות ומעודדות. שילוב שתי שיטות הטיפול: IVF ודיקור, מביא לשיעור הצלחה של 45%, לעומת הצלחה של 25% , כאשר הטיפול הוא ב- IVF ללא דיקור. איך מבצעים את השילוב? לאחר ביצוע האבחנה הסינית תוך אינטגרציה עם האבחנה המערבית נקבע למטופלים פרוטוקול טיפולי המורכב מדיקור, צמחים, ותזונה. במקרה הצורך נעשה שימוש משולב של טיפולים מערביים לצד טיפולים סיניים.
    • חשוב לציין כי המטפל ברפואה סינית מתייחס להשפעה האנרגטית של הטיפולים ההורמונאליים על גוף האישה. שילוב הטיפולים משפר את סיכויי קליטת העובר והשתרשותו ומצמצם את תופעות הלוואי של התרופות המערביות.
    • הוכח כי טיפולי דיקור משפרים את התגובה השחלתית ואת איכותה של הביצית, הם בעלי השפעה מיטיבה על זרימת דם לרחם ומשפרים את עובייה של רירית הרחם ומאפשרים לעובר סביבה טובה יותר כדי להתפתח. הם מסייעים גם להרגעת שרירי הרחם כך שנמנעת התכווצות של השרירים ופגיעה בעובר.
    • רפואה סינית משפרת את הסירקולציה בגוף ומסלקת חסימות או סטגנציות של צ'י, וכך דואגת שהחצוצרות לא תהיינה חסומות ושמיומות או ציסטות לא יפריעו להשרשה ולהתפתחות העוברית.
    • לטיפול בצמחים פוטנציאל גדול בצמצום הסיכון להפלה.
    • טיפול משולב של צמחים ודיקור מסייע לאזן את ההפרשה ההורמונאלית כתגובה לגירוי של בלוטת ההיפותלמוס ושיפור פוטנציאל הפריון של המטופל על ידי הסדרת המערכת האנדוקרינית ושיפור התפקוד השחלתי כך שכתוצאה איכות הביציות טובה יותר.
    • מסדירים את מחזור הווסת ואת המאזן ההורמונאלי ומביאים אותו למצב המאפשר הפריה טבעית וספונטאנית.
    • הריפוי הסיני מאוד עוזר להפחית רמות מתח וחרדה שהן בעלות השפעה שלילית על הפריון.
    • בקרב גברים הוכח כי דיקור וצמחים שיפרו באופן ניכר את מספר תאי הזרע התקינים ואת והתנועתיות שלהם. המטפל ברפואה סינית נעזר בתוצאות בדיקות איכות הזרע ומתאים את הטיפול הניתן לגבר בהתאם לבעיה.

 

בקליניקה אנו מטפלים בבעיות גניקולוגיה שונות ובבעיות פריון בפרט.

בברכה והצלחה

שרה

 

 

שרה מעוז מומחית ברפואה סינית , מתמחה בגניקולוגיה סינית ,השמנת יתר והפרעות אכילה ,מפתחת התוכנית להריון טבעי ומהיר. למדה בארץ ובסין ,סינולוגית ודוברת סינית ,בוגרת האוניברסיטה העברית ,שימשה כסטאגרית של פרופסור פאנג סיה סו במשך 3 שנים וכמתרגמת שלו .בוגרת רידמן לרפואה סינית ארבע שנתי. מרצה ,מלמדת ומנחה בנושא תזונה להפרעות אכילה והשמנת יתר, הריון ובעיות פוריות וגיל המעבר.מוסמכת בצמחי מרפא סיניים, מומחית בדיקור, טווינא ותזונה, יוצרת תוכנית ייחודית לירידה מהירה אך בטוחה ומאוזנת במשקל. מוסמכת כמדריכה לטיולי עומק ברחבי סין וסביבותיה.   האתר שלי: www.maozmarpe.co.il  מומחים ברפואה סינית או בטלפון:0502017050




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב