דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


המדריך לקניית כרטיסי טיסה זולים 

מאת    [ 15/02/2012 ]

מילים במאמר: 429   [ נצפה 11050 פעמים ]

אין כמו חופשה למילוי המצברים, בעיקר אם מדובר בשינוי אווירה מלא וחופשה בחו"ל. כאשר מדובר בחופשה בחו"ל המרכיב הבודד היקר ביותר בחופשה הוא לרב מחירו של כרטיס הטיסה, במיוחד כאשר מדובר ברכישת כרטיסי טיסה לכל המשפחה. כדי להפוך את החופשה לאפשרית, כדאי ורצוי לבדוק אפשרויות של רכישת כרטיסי טיסה מוזלים. ישנן כמה וכמה דרכים בהן ניתן להוזיל את עלותם של כרטיסי הטיסה.

פופולארי יותר יקר

חוקי ההיצע והביקוש קובעים כי ככל שהביקוש עולה – כך עולים איתו המחירים. הדבר נכון גם כאשר מדובר על כרטיסי טיסה. כאשר מדובר על טיסות, ישנם כמה פרמטרים הקובעים את מידת הפופולריות שלהן. טיסות זולות יהיו הטיסות הפחות פופולריות לרב:


    • יעד הטיסה – טיסה לאתר תיירותי מבוקש תהיה לרב יקרה מטיסה לאתר שאינו מבוקש, גם כאשר משך הטיסה לשניהם דומה.
    • תאריך הטיסה – בחופשות ובחגים אנשים רבים יותר בוחרים לנפוש, ומחירי הטיסות מאמירים. טיסות בין החודשים אוקטובר למרץ הן טיסות זולות יותר ככלל. ישנם אתרים מסוימים, כגון תאילנד, אשר הטיסות אליהם דווקא זולות יותר בין אפריל לאוקטובר כיוון שאז בתאילנד זו תקופת המונסונים.
    • זמן יציאת הטיסה – כאשר יעד הטיסה קרוב, טיסות אחרי הצהריים והלילה פופולאריות פחות. הסיכוי למצוא טיסה זולה דווקא בשעות אלו עולה.
השוואה ועמידה על המקח

עידן האינטרנט פתח אפשרויות חדשות להשוואת מחירי טיסות. חשוב להשוות מחירי טיסות בין חברות שונות, גם כאשר חברה מסוימת מודיעה על מחירי רצפה. לעתים מתברר כי מחירי רצפה של חברה אחת גבוהים ממחירים סטנדרטיים של חברה אחרת.

ראינו כי ברכישת כרטיסים באמצעות האינטרנט או כרטיסי טיסה סדירים ניתן לערוך השוואות מחירים אך לכל יתרון יש גם חיסרון מכיוון שבאמצעות הזמנה באינטרנט, עמידה על המקח אינה מועילה במיוחד. אולם, במידה ואתה מזמין כרטיס דרך סוכן נסיעות ומוצא דיל בטיסת שכר (צ'רטר) כדאי לנסות ולבקש הנחה כיוון שעמלותיהם של סוכני הנסיעות לגבי טיסות אלו גבוהות יותר ומאפשרות מתן הנחות.

טיסות שכר וטיסות low cost

טיסות שכר וטיסות  low cost הן לרוב זולות בצורה משמעותית לעומת טיסות סדירות. כדאי בכל זאת לקחת בחשבון עלויות נוספות שאינן נספרות במחירי הטיסה כגון הזמנת ארוחות, סרטים או תמחור העלאת מזוודה למטוס. נושא נוסף אותו כדאי לקחת בחשבון הוא אפשרויות ביטול הכרטיס – שלעתים אינן קיימות בטיסות low cost.

טיסות שכר ידועות גם הן בזמני הטיסה הגמישים – טיסה עלולה להתעכב (או להקדים) ובמידה והדבר אינו בא בחשבון כדאי לשקול רכישת כרטיס טיסה סדירה בכל זאת.

טיסות הדקה האחרונה

חברות תעופה רבות מציעות כרטיסים זולים במיוחד לאלו המסוגלים להחליט מהרגע להרגע על יציאה לחופשה. המחירים הזולים במיוחד יתקבלו בהגעה עם מזוודה ודרכון בתוקף לשדה התעופה. אין וודאות כי תמיד יימצאו מושבים פנויים בדקה האחרונה ליעדים מסוימים, כך שגמישות בקביעת יעד הטיסה תעזור במציאת כרטיסים זולים במיוחד בצורה זו.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב