דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידום העסק בעזרת אתר 

מאת    [ 13/02/2012 ]

מילים במאמר: 335   [ נצפה 1943 פעמים ]

כמעט ואין כיום עסק שאינו מבקש להרחיב את פעילותו גם לאינטרנט. לא רק חברות גדולות אלא גם עסקים קטנים ואפילו בעלי מקצוע כבר מקימים אתרים בהם הם מפרסמים את המוצרים והשירותים שהם מעניקים. הקמת אתרים לעסקים היא אחד מן התחומים המתגמלים ביותר בעולם המחשבים כיום, ויש לא מעט ארגוניםהמציעים עיצוב ובנייה של אתרים למגוון רחב של לקוחות. לאתר עסקי ישנם מספר יתרונות מוכחים עבור כל עסק, הן ככלי שיווקי והן כפלטפורמה עסקית יעילה.

בראש ובראשונה מהווה הקמת אתרים עסקיים כלי שיווקי שאין שני לו. מבחינה זו ישנה חשיבות מכריעה לעיצוב האתר, כאשר עיצוב נכון יכול להפוך אותו לאמצעי למשיכת לקוחות פוטנציאליים ולקידום תדמית העסק. הקמה של אתר עסקי מתחילה בהגדרת הקונספט העיצובי של האתר על ידי המעצב הגרפי הפועל בדיאלוג עם הלקוח. תהליך מורכב זה מתבסס על ניתוח של קהל היעד ומאפייני הגלישה שלו, ובסופו ניתן כבר להתחיל ליצור סקיצות שיובילו לעיצוב הסופי. ככל שהעיצוב מדוייק יותר כך הוא משדר טוב יותר את ערכי המותג ומושך את הגולשים להמשיך ולבקר באתר.

גם העיצוב המושך ביותר לא יהיה יעיל ללא קידום נכון של האתר העסקי שברשותכם. כדי שאתר אינטרנט ישיג את המטרה שלשמה הוקדם, עליו להיות מקודם ברשימת התוצאות של מנועי החיפוש הפופולאריים ובראשם גוגל. בסופו של דבר, אין טעם להשקיע כסף וזמן בבניית אתר שאף אחד לא ידע על קיומו. קידום האתר נעשה באמצעים שונים כגון שילוב מילות מפתח בתכני האתר, כתיבת מאמרים רלוונטיים ועוד. כיום מעסיקות חברות המציעות שירותי בניית אתרים לעסקים מומחים לקידום, שבנוסף לקידום הראשוני של האתר יכולים לסייע גם בעדכונים השוטפים שלו.

הקמת אתר עסקי אינה מהווה רק פרסומת יעילה, אלא יכולה לשמש גם בתור פלטפורמה עסקית. חנויות מקוונות מאפשרות לגולשים לצפות במבחר המוצרים שמציע בית העסק ולרכוש אותם בלחיצה כפתור. הקמת אתרים לעסקים מאפשרת בצורה זו לחסוך כסף רב שהיה מופנה לשכירת חנות, העסקת מוכרים וכדומה. הצרכן הישראלי התרגל בשנים האחרונות לרכישה באמצעות האינטרנט, והרתיעה שאפיינה תחום זה בשנים הראשונות התחלפה בהתלהבות גדולה המתבטאת בשגשוג של אתרי השוואות מחירים וקנייה און ליין.

נקסט מדיה, בנייה וקידום אתרים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב