דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


התאמת מזלות- יש דבר כזה? 

מאת    [ 12/02/2012 ]

מילים במאמר: 856   [ נצפה 2927 פעמים ]

אחת השאלות שעולות לרוב האנשים, כשאני מדברת על פסיכו- אסטרולוגיה, זוהי שאלת התאמת המזלות. נדמה שכולם עסוקים בשאלה הזו- האם בן/בת הזוג שלי מתאימים לי, ואולי בעצם יש בחוץ- מישהו שיכול היה להתאים לי יותר.

זה מאוד מושך לפנות לשיטה או גישה שכביכול מחזיקות בתשובה לשאלה של התאמת בני- זוג. זה מאוד מפתה לגשת למישהו שייתן לי תשובות ברורות לשאלות, ספקות וחששות שעולים במסגרת מערכת היחסים, בעיקר בתחילתה, אך גם בצמתים חשובים בדרך. בזמן של משברים, של שינויים. 

הדבר הזה נכון לגבי כל שאלה או ספק שעולים בנו, לא פעם ולא פעמיים ישבתי מול אדם והרגשתי את הכמיהה הזו לקבל תשובות ברורות, חד משמעיות- לשאלות מאוד עמוקות, הצורך הזה במענה לכאבים מאוד עמוקים. 

אסטרולוגיה שימשה במשך שנים רבות כשיטה מדעית לחיזוי העתיד ולקבלת תשובות שקשורות לשאלות מהותיות. אסטרולוגיה שימשה, ועד היום משמשת ככלי עזר למצביאים, פוליטיקאים, מדינות שלמות- בתהליך קבלת ההחלטות הרות הגורל שלהם.

באותו אופן- גם ביחס לשאלות האישיות יותר- למשל בהודו, מדינה בה רוב הנישואים הם נישואי שידוך מן המוכן, האסטרולוגיה משמשת ככלי חשוב ביותר לקביעה אם מומלץ לזוג להתחתן. אם שני אנשים אלה יוכלו לחיות ביחד, על סמך מפת הלידה שלהם. 

כמי שמתעסקת בפסיכו- אסטרולוגיה, זרם שאינו מתעסק בחיזוי העתיד, וכמי שמאמינה אמונה שלמה בבחירה החופשית של האדם וביכולתו לשרטט  חלק ניכר לפחות, מחייו בעזרת כוח הרצון והכוונה האישית- אני רואה את הדברים באופן קצת שונה.

אז זה נכון, הדבר הבולט ביותר הוא שמפת הלידה של כל אדם, תספר קודם כל מיהו האדם. מפת הלידה תספר על המערך הרגשי של האדם, הצרכים הרגשיים והפיזיים שלו, התשוקות החזקות שלו, שורשי הכאב העמוקים, העוצמות והחולשות. מתוך מבט עמוק ומקיף זה- ניתן יהיה לשרטט את דמות בן הזוג ה"אידאלי" או הרצוי, עבור כל אדם. 

נוכל לראות איזה סוג של איכויות הן המהותיות ביותר עבור כל אדם, מה ייצר אצלו תחושה של נינוחות, של שייכות, של ביטחון, של תשוקה ושל נכונות לבנות מערכת יחסים המשכית עם בן זוג. מהבחינה הזו- פסיכו-אסטרולוגיה היא כלי אדיר, קודם כל לחשיפת הרצונות, הצרכים והשאיפות שלנו עצמינו.

מתוך הבלבול הגדול בין ה"קולות" שקיימים בתוכנו- הרצון האישי, הקול של החברה, הקול של המשפחה, הסביבה הקרובה וכולי- רוב האנשים מתקשים בכלל להתחבר לרצון והצורך העמוקים שלהם, ומתוך זה למשוך אותם לתוך חייהם.

בתהליך הייעוץ- אדם יכול להתחבר קודם כל לרצון העמוק שלו- ולהבין איזה סוג של זוגיות תהיה זוגיות מיטיבה, מצמיחה ומהנה עבורו. זה השלב הראשוני. באותו אופן- כשנביט על מפה זוגית, ניתן יהיה לשרטט את המערך הרגשי של מערכת היחסים. את העוצמות והחולשות שלה, נקודות החיבור והחיכוך, נוכל להבין איזו תקשורת יש לבני הזוג, מבחינה רגשית, שכלית ומינית- אפילו נוכל לראות פוטנציאלים שקשורים למשך הזוגיות, עוצמת החיבור ואבני הנגף של הקשר.

דבר אחד ומהותי ביותר לא נוכל לראות- וזה, את הרצון החופשי. השאלה החשובה ביותר שעולה במצבי קושי, משבר והשתנות- היא מה מידת הרצון של שני בני הזוג להישאר בקשר ולפתח אותו. אותו חלק בנו שקשור להחלטה, שרירותית כמעט, אם לבחור להיות חלק ממערכת חסים כזו או אחרת.

זה נכון שיש, בצורה ממש בולטת, מערכות יחסים עם יותר או פחות סיכוי להצלחה. עם יותר או פחות סיכוי לשרוד את השינויים הגדולים, המשברים הגדולים- ויחד עם זאת קיים הרצון, או אי- הרצון שלנו כאינדיבידואלים בעלי "רשות נתונה".

מן המקום לציין שבתקופות מסוימות בחיינו, בהתאם למערך כוכבים כזה או אחר, יהיו לנו יותר או פחות בחירה חופשית. זה נכון שאדם יכול לעבור תקופה מאוד מאתגרת ומערערת, למשל אם אוראנוס (כוכב שמביא איתו אנרגיה חזקה של שינוי, התחדשות והתנתקות מהישן) נמצא בבית של הזוגיות- יש יותר סיכוי שאדם ירגיש צורך לצאת מזוגיות נוכחית. 

עם זאת- כמו שכל תהליך יכול לקרות במישור הגס או המעודן יותר- בתקופה הזו, עם השפעת אוראנוס חזקה, אדם יוכל להביא את האנרגיה של שינוי והתחדשות לתוך המערכת הקיימת. יוכל להתנתק מדפוסים ישנים ולא מיטיבים בזוגיות ולאו דווקא לנתק את הקשר הנוכחי.

מה שאני מנסה לומר זה שהתאמת מזלות, כפי שאני מבינה אותה- היא דבר שתלוי בפוטנציאלים הבסיסיים של מערכת היחסים- של מפת הזוגיות המשותפת, שנמדדת כמובן בהתאם למפות האישיות של שני בני הזוג. אך עם זאת התאמת מזלות, או אם נקרא לזה- פוטנציאל הקשר- קשור גם לבחירה שאדם יעשה.

אותה החלטה שרירותית כביכול- האם להישאר, או לעזוב. האם להתחיל קשר או לוותר. האם לעבוד על מנת לעבור משבר כזה או אחר, או לחתוך ולסיים.ההחלטה הזו, הרצון החופשי הזה- גם אם הוא מוגבל, שכן יש תקופות "מעודדות" רצון חופשי ויש תקופות שמאתגרות אותו- הוא תמיד קיים, נגיש ובנמצא עבור כל אחד מאיתנו, כל רגע. קשר עם פוטנציאל חיבור הדדי אדיר- ייתכן ויסתיים כיוון שאחד מבני הזוג לא בחר בו. באותה מידה קשר בעייתי, עם הרבה נקודות חיכוך- יכול להפוך ולהיות קשר מצמיח ועשיר מאוד- במידה ובוחרים להשקיע בו. 

אם לסכם את מה שנאמר, כפי שאני רואה את זה מניסיוני האישי ומניסיוני עם אנשים אחרים- פסיכו אסטרולוגיה היא כלי מדהים לגילוי הפוטנציאל בחיבור של שני אנשים. היא נותנת לנו המון אינפורמציה בנוגע להתאמת בני- זוג, ליכולת שלהם לבנות מערכת יחסים חזקה, יציבה, טובה והמשכית. יחד עם זאת בסופו של דבר אנחנו נצטרך להחליט עבור עצמינו , לבחור ולהשתמש ברצון החופשי, בבחירה החופשית שלנו. 

השילוב של שני המרכיבים האלו, שמקיימים ביניהם קשר חזק וחשוב- הוא מה שבסופו של ייתן לנו תשובה אמיתית לשאלת ההתאמה בין שני אנשים. השילוב בין שני המרכיבים האלה- הוא מה שייעצב וייבנה את החיים שלו ככלל, ואת התחום הרומנטי בפרט.

 

בברכת שלום פנימי וחיצוני, אלינה צ'רני- יוגה תראפיה ופסיכו-אסטרולוגיה.

 

אלינה צ'רני, מייעצת ומנחה בשיטת פסיכו-אסטרולוגיה- חקירת נפש האדם דרך מפת הלידה האישית- כלי להתפתחות מודעות עצמית. מורה בכירה ליוגה, מתמחה ביוגה תראפיה- בניית תוכנית תרגול יוגה אישית ואינדיוידואלית לתלמיד. מלמדת קבוצות ויחידים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב