דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתיחת פנים 

מאת    [ 11/02/2012 ]

מילים במאמר: 402   [ נצפה 2322 פעמים ]

מתיחת פנים היא בעצם הליך קוסמטי (ניתוחי / או לא ניתוחי) בו מסלקים עודפים שונים של עור ושומן מן הפנים. כך יוצרים מצב בו מחזקים את שרירי הפנים ומביאים את הפנים למצב בו הן נראות צעירות יותר ומתוחות יותר. מתיחת הפנים היא כבר מזמן לא טרנד חולף כי אם הליך פופולרי למדי הן בישראל והן בעולם כולו. חשוב להדגיש כאן כי מתיחת הפנים לא מעלימה כליל את קמטי הפנים כמו גם לא את העור כולו אך היא בהחלט מצעירה את מראה הפנים בצורה ניכרת- אם כי חשוב כמובן לזכור כי כמו כל הליך קוסמטי, התוצאות המתקבלות הן סובייקטיביות וקיימים שינויים קלים בין התוצאות של כל מטופל.

טרם הביצוע של מתיחת פנים יש כמובן לבצע התייעצות עם הרופא המטפל. על מנת להיות כשירים לביצוע הטיפול יש להימצא המצב בריאותי כללי טוב. מחלות שונות, פציעות פנים חמורות, לחץ דם, בעיות לב וכו' מחייבים להיות מבוקרים היטב על מנת לצמצם את הסיכויים לסיבוכים וסיכונים במהלך הטיפול.

בעת ההגעה להתייעצות הראשונית למתיחת הפנים יש להקפיד לפרוס בפני הרופא את ההיסטוריה הרפואית שלך כמו גם את התרופות בהן את/ אתה נוהג/ת לקחת באופן קבוע. גם  מוצרים "חצי-תרופתיים" כמו תוספי תזונה או אומגה שלוש יכולים ליצור תגובות שונות ולכן יש לוודא כי השקיפות מלאה. במהלך ההתייעצות יש גם לכוון את הציפיות ולהיות ריאליים לגבי התוצאות שיתקבלו לאחר מתיחת הפנים. התאימו, בעזרת הרופא, את הציפיות שלכם לתוצאות האפשריות. נסו לגבש תמונת מצב לגבי היום שאחרי, על מנת לא לבנות ציפיות מעל לתוצאות שיתקבלו וליצור אכזבה- חשוב להיות ריאליים! קחו מאמר זה לתשומת ליבכם טרם קביעת התור מתיחת פנים, ונסו לעבור על הנקודות שהובאו פה עם הרופא.

ניתוחים פלסטיים אינם סממן לבעיה נפשית או למצב דיכאוני ומיואש, אלא להפך, הם מסמנים אופטימיות ורצון לבטא, באופן המוחצן והגלוי ביותר, את התחושות הפנימיות כלפי חוץ וכלפי הציבור כולו. מי שחשה עצמה כפחות טובה או כפחות מושלמת בגלל חזה קטן מדי, ויכולה, בהליך רפואי קצר, יעיל וכמעט חסר תופעות לוואי, לשוות לעצמה מראה חדש ואטרקטיבי יותר, גם בעיניה וגם בעיני אנשים שדעתם חשובה לה, אין סיבה למנוע זאת ממנה ולדרוש ממנה להסתפק במראה שלה. דווקא פעולה מעין זו יכולה להביא למצב של מבוי סתום ושל תחושת כישלון וייאוש. 

אמרה המפורסמת אומרת שהדברים הקטנים הם שעושים את ההבדל הגדול ובמיוחד בתחום דימוי הגוף ותחושת הערך העצמי, לפעמים שיפוץ קל בעזרת מספר ניתוחים פלסטיים פשוטים, יכול לעשות הבדל של עולם ומלואו. האדם נשאר אותו אדם, הנערה אותה נערה והגברת אותה גברת, אך מה שמשתנה אצלם היא האדרת, שלמראית עין נראית פחות חשובה אך היא, לפעמים, כל מה שחשוב.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב