דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


QR קוד שימושים שיווקיים ועיצוביים 

מאת    [ 09/02/2012 ]

מילים במאמר: 357   [ נצפה 2100 פעמים ]

QR קוד שימושים שיווקיים ועיצוביים

Quick Response Code או בקיצור QR code הוא ברקוד שהומצא ביפן בתחילת שנות התשעים לשימושי תעשייה ממוכנת, ניהול מלאים ועוד שימושים. וניתן לקודד לתוכו כל מידע שהוא ויזואלי או טקסטואלי. בשנים האחרונות ה QR קוד הפך פופולרי מאוד במיוחד עם פיתוח מצלמות איכותיות בטלפונים סלולריים ובמחשבי בטבלט ובפרט עם כניסתם של הטלפונים החכמים. באמצעות אפליקציות מתאימות (איפון של אפל או אנדרואיד) המורדות למכשירים ניתן לפענח כל קוד שנסרק או צולם באמצעות המצלמה הדיגיטלית. ה QR הינו קוד הבנוי כתמונה ריבועית בחוקיות ובפורפורציות מסויימות ובצבעים שונים או בשחור לבן שבאמצעות אפליקציה ייחודית ניתן להמיר את התמונה במידע של טקסט וידאו או כל קישור לעמודי ווב יעודיים

כרטיס ביקור דיגיטלי זה העתיד: באמצעות הוספת ברקוד לכרטיס הביקור או לניירת העסקית של החברה, נוכל לאפשר ללקוחות או לספקים באמצעות סריקה פשוטה לשמור על המידע העדכני שלנו ישירות לרשימת אנשי הקשר בטלפון ולמחשב ואף להגיע ישירות לדף האינטרנט של החברה ולמידע שנרצה להעביר. ה QR יכול להיות ממותג עם עיצוב לוגו של החברה אף בצבעים ולהיות משויך למותג.

שימושים שיווקיים ב קיו. אר קוד: בתקופה האחרונה רואים שימוש גדל ב QR קוד בפרסום ובחומרים תדמיתיים ושיווקיים. על גבי קטלוגים, בורשורים, מודעות פרסום, שלטי חוצות או כל מדיה אחרת המפרסמים ממקמים את הקוד דרכו ניתן לקבל פרטים נוספים אודות הקמפיין או הפעילות או פשוט לקשר לאתר הבית של החברה או המותג. באמצעות הקוד ניתן אף להוריד ולהתקין תוכנות או אפליקציות הקשורות לשיפור בשירות הלקוחות או בקשר עם הלקוח. או כל הורדה של פעילות אינטראקטיבית לרבות משחקים והפעלות שונות.

יישומים חברתיים ושימוש בברקוד במשחקים: מכיוון שהמצלמות יכולות לזהות את הקודים, לקבל מידע ולהעביר מידע דרכו, ניתן להשתמש בטכנולוגיה במשחקים אינטראקטיבים בן מספר מכשירים ואף באפליקציות מבוססות מיקום.

ה QR קוד מחזק את הקשר עם הלקוח ומהווה מכפל הפצה: הלקוח יכול להיחשף לתכנים עשירים ואינטראקטיביים שלא ניתן לייצר במדיה רגילה. הוא נגיש למידע ממוקד לצרכיו בקליק אחד כאשר אותו מידע זמין ונמצא תמיד איתו באמצעות הטלפון החכם שלו, בכל מקום והכי חשוב הוא יכול לשתף בקלות ובמהירות. מצד ספק התוכן היתרון המרכזי הוא שניתן לעדכנו בכל זמן ועיתוי למתג אותו בכל עטיפה גרפית או קישור ל לוגו.

     

 

הכותב הינו יוגב זורע, שותף ומנהל מחלקת קריאיטיב בחברת logo4biz.co.il אשר הוקמה ע"י חברת פרופגנדה בעקבות ניסיון רב שנצבר מעל 10 שנים בתחום העיצוב השיווקי בארץ ובעולם. ב Logo4biz נבנה מודל מדוייק לאספקת שירותי עיצוב לוגו ללקוחות קטנים ועסקים חדשים המתבסס על עבודה משותפת של מעצבי החברה מול הלקוח מהשלב הראשוני של בניית הבריף הקיריאטבי, דרך העבודה על הקונספט הגרפי של הלוגו ושלבי תיקוני הוורסיות ועד קבלת הקבצים הסופיים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב