דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האם ויטמין במינונים גבוהים עשוי לרפא סרטן? 

מאת    [ 12/12/2007 ]

מילים במאמר: 490   [ נצפה 4372 פעמים ]

סיכומי מחקר שפרטיו מתפרסמים בבטאון ההתאחדות הרפואית הקנדית מספרים על שלושה מקרים בהם נרפאו חולי סרטן אנושים ממחלתם הודות לקבלת עירוי תוך-ורידי עתיר ויטמין סי. המחקר נערך ופורסם על ידי שבעה מדענים ממוסדות בריאותיים מוכרים, בהם גם הישראלי ד"ר אריה כץ, חבר ההתאחדות האמריקאית למחלות לב.

כבר בשלביו המוקדמים של המחקר התברר כי מינונים גבוהים במיוחד של ויטמין סי אשר ניתנו באמצעות בליעה או הזרקה תוך-ורידית לחולי סרטן סופניים, שיפרו אצלם משמעותית תסמינים מאריכי-חיים.

בעוד שנטילה אוראלית של תרופת-דמה בבקרת "דאבל-בליינד" (שיטת איבחון מדעית מקובלת, בעלת מקדמי ניטרול גבוהים של השפעות חיצוניות) לא הראתה שום שיפור, גרמה צריכת ויטמין סי באותה הדרך ובמינון סבילות מירבי של 18 גרם למנה, להיווצרות ריכוזי שיא של פלאזמה ברמות של 220 מיקרומול לליטר. ריכוזי הפלאזמה שנוצרו בהחדרה תוך-ורידית של אותה כמות היו בסדרי-גודל גבוהים אף יותר של עד פי 25.

החוקרים סבורים שמינונים מועשרים יותר בהחדרה תוך-ורידית ובשיעורים שבין חמישים למאה גרם, עשויים להעלות את ריכוזי הפלאזמה אפילו עד כדי 14,000 מיקרומול לליטר. בעבר כבר נמצא שבריכוזיות העולה על 1000 מיקרומול לליטר מהווה הויטמין רעלן מובהק עבור סוגים אחדים של תאים סרטניים, אולם בו בזמן הוא איננו פוגע בתאים הבריאים של משפחת הגרורות.

צוות המחקר חשף כאמור שלושה מקרים מתועדים, מסוקרים ומאומתים היטב של רקמות נגועות בשלבים מתקדמים של המחלה, בהם נהנו המטופלים מתקופות חיים והישרדות ממושכות בהרבה מהצפוי. כתוצאה מהטיפול העקבי בהחדרה תוך-ורידית של מינוני ויטמין סי גבוהים טופלו בהצלחה ניכרת מקרה אחד של גידולים ממאירים בכליות, מטופל שחלה בסרטן שלפוחית השתן וחולה שאובחן אצלו סרטן בבלוטת הלימפה.

הדו"חות הקליניים של כל מקרה ומקרה נותחו לפרטי פרטיהם, בהתאם להנחיות הסף המחמירות החופפות את תקינת "סדרות המקריות המיטבית" מבית מכון הסרטן הלאומי של ארצות-הברית (NCI). העמידה בתקן איכות מדעי מאתגר זה סלל את הדרך להכרה בהסטוריית ההתפתחות התהליכית כפי שהוגשה על-ידי פתולוגים מובילים במכון, אשר לא נרתעו מהבעייתיות שבאיבחון הטיפול המהפכני. הם קבעו כי דו"חות המקרים הללו מעידים על כך שיש להעריך מחדש את יעילותה של מדיניות הטיפולים המקובלת בחולי סרטן וציינו כי לאור הממצאים הפרמקולוגיים-קליניים האחרונים - אלו המוכיחים את מכאניזם הפעילות בקבוצות נוגדות-גידולים כתוצאה ממתן ויטמין סי במינונים מוגברים - יש לשקול מחדש את יעילותן של שיטות הריפוי האולטימטיביות.

יצוין כי המחקר, שנערך כאמור על-פי אמות מידה מדעיות תובעניות במיוחד, משלים ומאשש עובדות הידועות ומוכרות זה מכבר למתנגדי הרפואה הכימית. בניסוי מוקדם יותר משנת 2005 נמצא כי ברקמות תאים אנושיות שנטבלו והושארו למשך שעה אחת בתמיסת ויטמין סי הושמדו לחלוטין מרבצי התאים הסרטניים, בעוד שהתאים הבריאים והלא נגועים לא נפגעו כלל.

תכונותיהם הבריאותיות של הויטמינים השונים ויעילותם הבלתי מעורערת בריפוי ובאילחוש מחלות שבהן אין לתעשיית התרופות תחליפים משכנעים להציע מביאים יותר ויותר רופאים להפנות גב לאסכולה הטיפולית השלטת. ד"ר מטיאס ראט וד"ר אולריך שטרונץ מגרמניה, שניים מבכירי הרופאים המייצגים את כיוון החשיבה החדש, התבטאו לא מכבר בחריפות כנגד הגמוניית ענקי הרוקחות וטענו שהסיבה היחידה בגללה נמנעת מציבור החולים הזכות הלגיטימית לדעת ולהחלים היא כלכלית ולא עניינית: "השוו את עלויות הטיפול הכימותראפי עם עלויות הייצור האפסיות של ויטמין סי ותקבלו את ההסבר האמיתי למצב" - התריס הד"ר שטרונץ בניוזלטר האחרון ששלח לתומכיו.
למוטי ארגמן אין תחומי פעילות נוקשים. נכסיו הם כל מה שהוא יודע, כל מה שהוא יכול וכל מה שמשתייך לשטחי התעניינותו ומיומנותו. מרחב פעילותו משתנה בהתאם לדרישות לקוחותיו, המאתרים אותו דרך מודעות וכתבות, בתערוכות מקצועיות, בעזרתם של אנשים אחרים מסוגו, וכמובן כאן ועכשיו, ברשת האינטרנט.

כתובת הבית: http://www.motiargaman.com



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב