דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מזל קשת - לחופש נולד 

מאת    [ 08/02/2012 ]

מילים במאמר: 424   [ נצפה 2596 פעמים ]

כבת לשבט הקשתים המיוחד, אני מתמוגגת ונרגשת לספר לכם קצת על לוחם האור והחופש, המצחיק, השטותי והרוחני.

לפני שאני מתחילה, כדאי לסייג, אנחנו נדבר פה על ארכיטיפ מזל קשת, ולא על אח שלכם/ חבר שלכם או אתם, אם נולדתם כשהשמש במזל קשת.

ארכיטיפ המזל תמיד מספר לנו על מהות המזל, ייחודו והשיעור שהוא בא ללמדנו, אבל כשאנו באים לנתח מפה ספציפית של אדם מסוים - כל אדם מורכב מהמון אלמנטים ולא ניתן להכניסו למשבצת אחת. המזל שבו ממוקמת השמש יהיה אמנם מהותי, אבל לא האלמנט היחידי, וצריך לראות איך אותה מהות באה לידי ביטוי בחייו של אותו אדם, באיזה אופן באיזה תחומים וכולי...

עכשיו כשאתם יודעים את זה, אפשר להתחיל לדבר על יצור החופש- הקשת.

אז חופש כבר אמרתי? מרחבים זאת אולי המילה העיקרית שמעסיקה את הקשת. אם זה המרחב הפיזי, התפיסתי, הרוחני, המרחב ביומיום, המרחב הנפשי ועוד עוד. כמזל שמגיע אחרי מזל עקרב העמוק, אינטנסיבי ומורכב- הקשת רוצה רק לעוף."עזוב אותי מהכבדות הזאת", הוא אומר לעקרב ורק רוצה לנסוק ולעוף, לפגוש, לנסוע, ללמוד, להתחבר, לצחוק, לרוץ ולקפוץ, כל מה שיאפשר לו להישאר חופשי ולא מחויב.

אם מזל עקרב לימד אותנו להתחייב באמת ובכל מהותנו לעיקרון, לאדם, לתחושה- הקשת מלמד אותנו לשמור על קלילות, על אופטימיות ועל חוסר היקשרות. הוא מזכיר לנו שאפשר היום ככה, ומחר אחרת, מה שגורם להרבה אנשים לראות בו חסר רצינות או הפכפך. אבל אל תטעו, הוא תמיד מאוד כן ומחובר לאמת שלו, היא רק משתנה כל רגע...

החיבור הזה לאמת והרצון לדבוק בה, הוא גם מה שמאפשר לו להיות זה שייענה לכם תמיד בכנות על השאלה ששאלתם, אולי ביותר מידיי כנות, כמו ילד שעוד לא למד לסנן ולברור, הקשת יהיה מחויב קודם כל לאוטנטיות שלו, אחר כך אל השאר.

וכדי למצוא את האמת הזאת- הוא יילמד, הוא ינדוד בעולם, הוא יקיים המון מערכות יחסים, הוא יהיה כמו פרפר שנהנה מצוף החיים, שמוכן כל רגע לארוז תיק ולנסוע, במרחב החיצוני, או הפנימי, אם מובטח לו שיימצא שם עוד פיסה של אמת, של משמעות ותשובה לשאלה- מי אני ,מעין באתי ולאן אני הולך?

לכן הוא מאוד יימשך לפילוסופיה, רוחניות, וכל לימוד מרחיב אופקים. מדינות אחרות, תרבויות אחרות. שאמאנים אינדיאנים, מרפאים בג'ונגלים, באבות נוודים בהודו, אורות, צלילים וצבעים. הקושי עלול להתעורר כשהוא יצטרך לבחור אחד מהדברים שלמד ולהתחייב אליו. איכשהו הקשת יעדיף תמיד לעשות כמה דברים ולא רק דבר אחד. העיקר לשמור על החידוש, האותנטיות והחיבור לאמת הפנימית שלו.

אז אני מזמינה אתכם להתחבר לאיכויות הקשת, המחויך, האופטימי, הכן. שמוכן להיות ילד סקרן ותלמיד של החיים, ונווד בעולמות הפנים והחיצון, ותזכרו את המוטו- "השמיים הם לא הגבול"....

בהנאה מרובה, אלינה צ'רני- פסיכו אסטרולוגיה

www.inner-view.co.il

 

 

 

 

אלינה צ'רני, מייעצת ומנחה בשיטת פסיכו-אסטרולוגיה- חקירת נפש האדם דרך מפת הלידה האישית- כלי להתפתחות מודעות עצמית. מורה בכירה ליוגה, מתמחה ביוגה תראפיה- בניית תוכנית תרגול יוגה אישית ואינדיוידואלית לתלמיד. מלמדת קבוצות ויחידים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב