דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הסרת שיער IPL- ריח של משהו חדש באוויר 

מאת    [ 05/02/2012 ]

מילים במאמר: 339   [ נצפה 2022 פעמים ]

הסרת שיער IPL- ריח של משהו חדש באוויר

שיער הגוף שלנו אינו נמצא עלינו מסיבות אסטטיות או מסיבות שאינן ברורות וידועות. הימצאותו הוא תוצאה של צורך אנתרופולוגי וקיומי להישרדות המין האנושי ובדיוק כמו הפרווה של בעלי החיים האחרים, הסובבים אותנו, בלעדי שיער הגוף היה לנו קשה מאוד, אם לא בלתי אפשרי בעליל, לשרוד בתנאי הטבע הקשים והמורכבים. כיום, לאחר שכבר המצאנו את הלבוש החם והמחמם, את האש המבוערת ומפשירת האיברים הקפואים ואת הרהיטים המספקים לנו הגנה מפני קור הקרקע והרצפות, הרי שגם הצורך בשער גוף לויסות הטמפרטורה, הולך ונעלם. אך זו לא הסיבה היחידה לקיומו של שיער הגוף. סיבה נוספת היא שמירת ריח הגוף והפרשתו לסביבה, כך שבני השבט יידעו היכן נמצאת משפחתם ושאויבים יידעו שמדובר על טריטוריה ששייכת למישהו אחר. לא לחינם משקיעות חברות הקוסמטיקה, והבשמים מיליארדי דולרים, מדי שנה, בחידושים ובמציאת ריחות חדשים שיהיו ייחודיים דיים ושונים דיים על מנת לבדל את המשתמש בהם משאר האנשים ולהפוך אותו לאטרקטיבי יותר כמו גם גוף יפה וחטוב יותר וניתוחים פלסטיים שוני כמו ניתוח הרמת חזה או מתיחות פנים למינהם.

מאחר וקיימים עזרים חיצוניים לשמירה על ריחות הגוף, ומכיוון שכבר אין צורך חברתי ותרבותי בריחות גוף טבעיים ועזים, הרי שגם מהסיבות האלו הולכת ומשתרשת תרבות הסרת שיער ענפה ואת מקום השערות כמסייעות לשמירה על ריח גוף ועל הפרשתו, תופסים מוצרי קוסמטיקה למיניהם.

כאשר אנו מתייחסים לתופעות של הסרת שיער באופן מלאכותי, ולא בזכות הנשירה הטבעית שלהן במהלך השנים, הרי שיש להתייחס גם לשיטות השונות שהומצאו, וממשיכות להתפתח, על מנת להביא לשינוי מצב תמידי ולמיגור שורשי השערות מהגוף, כך שגם יכולת ההבראה הטבעית של הגוף לא תוכל להמשיך ולייצר שערות חדשות. מהשעווה המכאיבה, דרך הגילוח הדוקר והפוצע ועד לשיטות הלייזר וה-IPL המודרניות, עדיין לא נמצאה הנוסחא המושלמת לקבלת גוף חלק ונקי לחלוטין משערות, אך, בעיקר בעזרת הסרת שיער IPL התוצאות הן ארוכות טווח באופן משמעותי ונדמה כי לא ירחק היום ועולם המדע יצליח ליצור את האמצעי המושלם להסרת שיער גוף, לשביעות רצונם של הרבה מאוד אנשים, בעיקר נשים, ולמגינת לבם של הרבה אחרים, המתרעמים על ההתערבות הבוטה בגוף איתו נולדו.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב