דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אל תפחד לחלום בגדול! 

מאת    [ 04/02/2012 ]

מילים במאמר: 502   [ נצפה 3054 פעמים ]

זה לא מאמר ראשון לי שאני כותבת על חלומות, ואני מאמינה שגם לא האחרון. לכל אדם יש חלומות, וחשוב שלכל אדם יהיה חלום. אדם שאינו חולם, אינו חי באמת אלא רק קיים ומעביר את הימים ואת הלילות של חייו ללא מטרה לשאוף למשהו שהוא רוצה לקבל - משהו טוב יותר, יפה יותר, גדול יותר.

חלומות נותנים לנו אור, חלומות נותנים לנו כוח להמשיך הלאה, חלומות סוללים לנו דרך.

אז אם חלומות זה דבר כל כך חיוני בחיים של האדם, איך זה יכול להיות שהרבה מאוד אנשים פשוט מוותרים על החלומות שלהם או שדוחים ומחכים ליום שיבוא אולי מתישהו בעתיד, כשיהיה להם יותר זמן, יותר אמצעים, יותר אפשרויות והזדמנויות להגשים אותם?

חלק מוותרים כי הם לא מאמינים ביכולת שלהם להגשים אותם, חלק מפחדים לעשות את הצעד, לצאת מאזור הנוחות, חלק שוכחים להתעורר וחלק לא מעיזים כי בטוחים שהחלום גדול מדי עבורם ואולי לא מציאותי. לכן הם דוחים, ודוחים, ודוחים... או מחכים לרגע הנכון או פשוט מרמים ידיים ולעולם לא מתעוררים.

 ועכשיו אני רוצה לשאול אותך שאלה – האם שמעת על האדם ששמו מרטין לותר קינג? אני מאמינה ובטוחה ששמעת עליו. מרטין היה מגיבורי המאבק למען זכויות השחורים בארה"ב. למרטין היה חלום, חלום מאוד גדול. הוא חלם שיבוא היום כאשר הילדים עם עור שחור ישחקו עם הילדים עם עור לבן בלי שמישהו יתעלל בהם, שיבוא היום כאשר השחורים והלבנים יהיה שווים.

זה היה באמת חלום גדול. ומה היה קורה אם הוא היה מוותר על החלום שלו? מה היה קורה אם הוא היה דוחה ומחכה ליום אחד בעתיד שיבוא? מה היה קורה לשחורים אם הגזענות הייתה נמשכת נגדם? הם לעולם לא היו מקבלים זכויות, הם לעולם לא היו מגיעים למעמד שלהם שהם הגיעו בזכות החלום של מרטין לותר קינג ובזכות המאבק שלו. הם הו ממשיכים לסבול!

הנה הקישור לנאום של מרטין לותר קינג, נאום אגדי:

http://www.youtube.com/watch?v=MgYzJGmBXU8

מרטין לותר קינג עשה שינוי עצום עבור השחורים בארצות הברית ובעולם בכלל. מרטין חלם בגדול, והוא האמין בחלום שלו, הוא האמין בעומק ליבו שכולנו שווים כבני אדם. והוא הצליח להגשים את החלום שלו.

כך גם כל אחד מאיתנו יכול! אם אנחנו לא מאמינים בחלום שלנו או ביכולת שלנו להגשים, או שאנחנו מפחדים לצאת לדרך רק מהחשש שהחלום שלנו גדול מדי ולא נוכל להגיע לשם. ומי יודע איזה שינוי זה יכול להביא לחיים שלנו ולא רק לחיים שלנו אלא גם לחיים של אחרים. 

תזכור – כשיש לך חלום, יש לך מטרה לשאוף אליה, אתה גם קם בבוקר עם אנרגיות אחרות, יש בך אמונה אחרת, אתה רואה משמעות בחיים. בלי חלום, בלי משהו לשאוף אליו, החיים ריקים, מאוד מונוטוניים. חלום נותן לנו תקווה,נותן לנו רצון להיות יותר טובים, לקבל יותר בחיים, לשנות משהו בחיים.

תחלום, ותחלום בגדול. אל תפחד! כל פעם שאתה מפחד, תחשוב על אנשים כמו מרטין לותר קינג, כמו וולט דיסניי, כמו מייקל ג'ורדן והרשימה עוד ארוכה. אם הם עשו את זה, גם אתה יכול!

אם אהבת את המאמר, חשוב לי מאוד שתכתוב תגובה, תשתף אותי בחלום שלך, או אפילו סתם תעשה לייק. מוזמן גם לשתף את החברים שלך במאמר :)

דיאנה בן צבי

מורה דרך להגשמה עצמית

https://www.facebook.com/BreakThroughWithDianaBenZvi

 

 

 

דיאנה בן צבי מורה דרך להגשמה עצמית


http://www.dianabenzvi.com/landing/gift-report-self-fulfillment


לקבלת הדוח "2 הצעדים הראשונים ו 7 עקרונות בסיסיים לפריצת להגשמה העצמית שלך" במתנה ממני ולגמרי בחינם, אתה מוזמן להיכנס לאתר, לרשום שם ומייל ומיד הוא יישלח אליך.*הפנייה מנוסחת בלשון זכר אך פונה לנשים וגברים כאחד!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב