דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עבודה באירופה בעגלות 

מאת    [ 03/02/2012 ]

מילים במאמר: 438   [ נצפה 2245 פעמים ]

חשבתם לעבוד פעם באירופה בעגלות?

זה לא חדש כי צעירים בישראל, במיוחד מי שנמצאים אחרי השירות הצבאי, נוסעים לעבוד בחו"ל. בדרך כלל מתמקדים הצעירים בעבודות בתחום המכירות. ביעדים שונים בעולם יש תחומי עיסוק מסוימים, אשר פופולאריים באותה מדינה דווקא. אם אתם מתכננים לנסוע לאירופה ומעוניינים למצוא עבודה באירופה, הרי שחשוב לבדוק כי יש לכם את ההיתרים הדרושים לעבודה באירופה, וחשוב לבדוק גם כי המדובר בעבודה חוקית כדי להימנע ממצבים לא נעימים.

מה צריך לדעת על עבודה באירופה?

ישנן הרבה חברות בישראל אשר מעסיקות ישראלים המעוניינים בכך בתפקידים שונים - בעיקר מכירות בעגלות בחו"ל. חיפוש קצר ברשת אחר עבודה באירופה, יעלה בפניכם מספר אתרים המציעים תפקידים שונים של עבודה על עגלות באירופה. אחד היעדים הפופולאריים לעבודה באירופה הוא בריטניה, כאשר ספרד, הולנד ואיטליה מפגרות רק מעט מאחור. ככלל, מהווים תפקידי מכירות את הנפח העיקרי של התפקידים המוצעים. עבודה באירופה במכירה בקניונים, יכולה להיות מאתגרת במיוחד, אולם בסופו של דבר, החברות המציעות את העבודה הזאת דווקא לישראלים, אינן עושות זאת מתוך גחמה של הרגע, אלא לאחר מחשבה ומחקר: ישראלים הם אנשי מכירות טובים ועל כן הם מתאימים לתפקידים אלה.

שליטה בשפה והכשרה

מובן, כי ידיעת שפה ושליטה בה הן יתרון חשוב עבור מי שמעוניינים לעבוד בחו"ל, ואכן לרוב נדרשת שליטה מסוימת בשפה המקומית של המדינות אליהן אתם מיועדים. אולם מסתבר כי אין צורך בשליטה בשפה על בוריה, ולעתים קרובות דווקא מוכרים, אשר אינם יודעים את השפה על בוריה, הם המוכרנים הטובים ביותר. ייתכן, כי הדבר נובע מהצורך להיות יותר נגיש ויותר מובן, הגורם לאותם מוכרנים להשקיע מאמצים רבים יותר ואנרגיה, כדי לעניין את הלקוחות - ואלה סוחפים את הלקוחות.

מלבד זאת, החברות המציעות עבודה באירופה בתפקידי מכירות, בדרך כלל מציעות גם הכשרה בעבור מי שבוחרים להתחיל עבודה באירופה עמן. ישנם יתרונות רבים לעבודה בחו"ל בכלל, ולעבודה באירופה בפרט. רמת השכר במדינות העולם בכלל ובאירופה בפרט גבוהה מאשר זו שבישראל, ומאפשרת לצעירים המעוניינים לחסוך מעט כסף ליהנות משהות בחו"ל מצד אחד ומרווח נאה מאידך, בעיקר בהקשר של עגלות באירופה או מכירת ציורי שמן מבית לבית.

עניינים פורמאליים – צריך ויזה לאירופה?

ככלל, כדי להיכנס אל מדינות אירופה, ישראלים אינם נדרשים להנפקת ויזה, אולם אין המדובר בויזת תייר. על מנת לעבוד באותן מדינות, עליכם להצטייד בויזת עבודה. בדרך כלל החברה המעסיקה תדאג לכך שתונפק עבורכם ויזת עבודה מתאימה לעבודה באירופה במדינה אליה אתם מיועדים. לאחר הנפקת הויזה, כל שנותר הוא לקבוע את תאריך תחילת העבודה, לארוז את המזוודות ולהגיע אל שדה התעופה.

עבודה באירופה בעגלות היא הזדמנות מיוחדת במינה המאפשרת לצעירים להתחיל את דרכם האזרחית אחרי הצבא (ובכלל), בצעד כלכלי בטוח שייתן להם דריסת רגל כלכלית לעתיד – וכל זאת בצד חוויה מיוחדת במינה במדינות שונות באירופה ובחו"ל בכלל.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב