דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כסאות בר 

מאת    [ 01/02/2012 ]

מילים במאמר: 372   [ נצפה 2963 פעמים ]

כסאות בר


לאחרונה נתקלתי בתופעה חדשה אשר פוקדת את אולמי האירועים והשמחות ומשדרגת בכמה רמות את טיב האירוע ואיכותו, מדובר על חברות עיצובים לאירועים שתפקידם בעצם ליצור לנו באירוע פינות או נישות בהם נוכל לשבת בכיף ולנוח עם מכרנו ומשפחתנו.

תחום האירועים בארץ גדול מימדים כאשר כולנו יכולים לראות שאנו מוזמנים לאירוע מסוג כל שהוא את ההשקעה באירוע הן מבחינת התפאורה ועד לאיזה סוג כסאות נמצא באירוע, בעבר יצא לי להיות בלא מעט אירועים מסוג שכזה במדינות אחרות בעולם אך אני חייב לומר שאצלנו האירועים האלה המושקעים ביותר והמהנים  ביותר, חשוב להבין שאותו אירוע מושקע ממספר גורמים שהופך אותו לכל כך מיוחד ומהנה כשעיצוב האירוע מתבטא באותם פוטים ,נישות ישיבה כסאות בר או כל דבר שגורם לנו להרגיש נינוחים ורגועים כשהמשקה בידינו והמשפחה והחברים עוטפים אותנו.

בד"כ כשאנו מזמינים או שוכרים מקום בו נרצא לערוך את האירוע אנו נפנה למספר לא קטן של גני אירועים ומקומות אירוח כשבחלקם יאמרו לנו כי הזמנות התקליטן או חברות העיצוב הם בתשלום נפרד ולא חלק מהעסקה עצמה אך ישנם גם מקומות שנותנים לנו את האפצייה לבחור את המוטיבים הפנימים לאירוע בעצמנו, אני אישית חושב שהדרך הזאת עדיפה בהרבה מפני שכך אנו יכולים להתאים יותר את טבע וגוון השמחה אל הפנימיות שלנו או מה שאנו אוהבים. אחרי הכל זה שלנו.

המוטיבים המעוצבים

כמובן שחשוב לזכור כי ישנם הרבה מוטיבים שאנו יכולים לבחור לאירוע שלנו כאשר בדרך כלל אותה חברת עיצובים תתן לנו את האפשרות לבחורכל סוג של כסאות ,הגודל שלהם או אפילו צבע והחומר שממנו עשויים כסאות אלו. בד"כ מה שהולך וטרנדי מאוד בתקופה האחרונה הוא העניים של הרגשת "שנטי" שזה מתבטא בסוג של כסאות בר שנוח לנו וכייף לנו לשבת עליהם ולשתות וגם בכל מיני מיני פוטונים כאלה שנמצאים בשטח או בצידי הרחבה כששם אנו מתרווחים ורואים את החוגגים רוקדים ונהנים כשלנו יש הרגשת מנוחה ועליונות שלא חווים בכל יום.

לסיכום

אם אתם חוגגים את בר מצוות הבן או את הנישואים של שלכם חשוב שתדעו כי חלק נכבד מהאירוע החוגגים והמוזמנים שלנו יושבים על כסאות ולכן צריך לתת להם את הנוחות המירבית לכך, כסאות אלו יכולים להיות מאופינים במספר פרמטרים אך אתם אלו שבסופו של דבר יכולים להזמין את סוג ההרגשה שתיהיה ליושבים עליהם כשיש מספר לא קטן של אפשרויות.

 

מאמר מוגש בחום ואהבה בנושא כסאות בר וכסאות מעוצבים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב