דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חומרים פולימריים של iglidur כחומר גלם הניתן לעיבוד שבבי 

מאת    [ 30/01/2012 ]

מילים במאמר: 308   [ נצפה 2236 פעמים ]

לראשונה, iglidur, חטיבת המסבים של igus, המייצרת מגוון רחב של מסבי החלקה ומיסוב ליניארי מחומרים מרוכבים, מציעה עתה גם חומר גלם הניתן לעיבוד שבבי. חומרי הגלם הפולימרים של iglidur, ללא חומרי סיכה ועמידים בשחיקה, זמינים גם כמוטות עגולים לאספקה מן המלאי. לחילופין, ניתן אף להזמין ישירות צורות וגדלים מועדפים בגימור מכאני מחברת igus. הצעה זו מופנית לצוותי תחזוקה, ליצרני מכונות למטרות מיוחדות, ולבוני ומפתחי דגמים, הדורשים חומרים עם ביצועים באיכות גבוהה ובמידות מיוחדות לשם ייצור במנות קטנות. חומרי הגלם מתאימים גם לייצור בטווח קצר של דוגמאות לבדיקה ואבות טיפוס. בעזרת חומרי הגלם של "iglidur", יוכל היצרן אף להאריך את צפי חיי השירות של מסבי הפלסטיק הפשוטים שלו, כך שיכללו מסבים פשוטים בעיבוד מכאני.

ביצועים באיכות גבוהה וערכי שחיקה נמוכים

מוטות חומרי הגלם מיוצרים מחומרי iglidur J ו-iglidur W300 זמינים עתה. שני החומרים מאופיינים באיכות ביצועים גבוהה מאוד ובערכי שחיקה נמוכים בתנאי הרצה יבשה. חומרים אלה פותחו לפני שנים רבות ליישומים בהם אורך החיים חשוב ביותר, ומוצרים אלה הותקנו מיליוני פעמים כמסבים פשוטים המוזרקים בתבנית. על פי igus, זו הסיבה שהחברה החליטה להקים קו חדש של חומרי גלם המסופק במוטות מקוטר 10 ועד 100 מ"מ המיוצרים מחומרים אלה.

ניצחון אולימפי

החומרים  iglidur J ו-iglidur W300 משמשים במגוון תעשיות ויישומים כגון: תעשיות הקוסמטיקה, המזון (במגע ישיר עם המזון), המילוי משקאות, המיכון חקלאי ועד לתעשיית ייצור מכוניות. וכן, בדרך אגב, הבלמים וצירי ההילוכים לאופני הרים של האלופים האולימפיים בשנת 2004 צוידו אף הם במסבי iglidur J.

מבנה החומר

חומרי iglidur מורכבים מפולימרים בהתאמה מלאה, כולל חומרי חישול וחומרי סיכה מוצקים לפרופילים אופטימאליים של חומר. כתוצאה מכך, igus מבצעת למעלה מ-8,000 בדיקות בשנה במרכז הטכני של החברה. מטרתנו היא לספק למשתמשים צפי מדויק של התנהגות המסבים ובמיוחד של אורך חיי השירות של המסבים. גורמים קריטיים של בדיקות אלו כוללים שחיקה, ערכי חיכוך וכוחות ההנעה הנדרשים בתנאי מהירות ולחץ משולבים רבים ושונים, כמו גם תנאי סביבה כמו טמפרטורה, חומרים מאכלים, לכלוך, התנגשויות וזעזועים.

iglidur הינה חטיבת המסבים של חברת igus הגרמנית, המייצרת מגוון רחב של מסבי החלקה ומיסוב ליניארי מחומרים מרוכבים. מוצריה משמשים למגוון רחב של יישומים בתעשיות השונות מתחום המזון, הכימיה, הרפואה, ועוד, ומאופיינים בפשטות הרכבתם ,מחירים נוחים, חדשנות ואיכות. חברת igus מיוצגת בלעדית בישראל על ידי קונלוג בע"מ.


קונלוג בע"מ פועלת בתחום הייעוץ , יבוא ושיווק של מוצרים בתחומי פנאומטיקה , אוטומציה, מכאניקה ופתרונות הנדסיים.


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב