דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מים טריים ורעננים עם בר מים קרים 

מאת    [ 29/01/2012 ]

מילים במאמר: 356   [ נצפה 2456 פעמים ]

חשוב לשתות הרבה מים באקלים הישראלי, וחשוב אף יותר להקפיד על איכות המים שאתם שותים. מאחר וכבר לכולנו נמאס לסחוב בקבוקי מים קנויים, היקרים מאוד, כבדים מאוד ואף מזהמים את הסביבה על ידי שימוש רב בפלסטיק, המסקנה היחידה המתבקשת היא הזמנת בר מים ביתי.

בר מים ביתי לכל המשפחה

בר מים נותן לכם מים קרים כל השנה ואף מתקן מיוחד למים חמים שאפשר להרכיב עליו הברגה מיוחדת כדי למנוע מילדים להיכוות מהמים. מתקן המים שלכם יחסוך לכם אלפי שקלים בשנה שאתם כבר מוצאים על בקבוקי מים ואתם תגלו שברגע שיש לכם בר מים ביתי, שהמים בו כל כך טעימים, אתם תפסיקו לרכוש שתייה קלה יקרה ומלאה בסוכרים ותעדיפו לשתות מים ואף להציע לילדים שלכם מים קרים וטעימים.

בר המים שלכם מגיע עם מערכות סינון מתקדמות המסננות גם את האבנית, אבל גם חומרים מסוכנים נוספים הנמצאים במים, ואתם מקבלים לשתייה מים מטוהרים, טעימים ביותר בטמפרטורה שבה תבחרו. שימוש במים מבר המים גם נכון יותר לבישול, מאחר והמים המטוהרים הללו יהיו טעימים יותר גם ברוטב וגם במרק. בשימוש בבר המים גם מאפשר לכם להיפרד מהקומקום החשמלי ולהשתמש במים מורתחים ישר מתוך בר המים, דבר המוביל לחיסכון נוסף בחשמל ובהוצאות על מחממי מים למיניהם.

חיסכון במים

כששותים מים מבר המים הביתי ממלאים בדיוק את הכמות שאותה אתם צריכים. אתם לא צריכים לתת לברז לזרום כדי לנקות את הצטברות החלודה והאבנית עד שאתם יכולים למלא לכם כוס מים זכים לשתייה. החיסכון ארוך הטווח שאתם זוכים לו עם התקנת בר מים בביתכם הינו מעבר לחיסכון על הוצאות המים בבקבוקים. תוכלו למלא מים לילידם כשהם יוצאים ליום ארוך, לצייד את עצמכם במים לכל מטרה ולכל נסיעה, ובנוסף, גם החיסכון הנלווה שיש לכם מים, מאחר ואתם לא צריכים לעשות עצירות מיותרות בדרך רק כדי להצטייד בבקבוק מים קרים. המים מבר המים בריאותיים ביותר ושומרים על הבריאות של כל בני המשפחה, ומתאימים גם לאנשים חולים או רגישים לחומרים שונים.

הגיע הזמן להגיש שלום לבקבוקי הפלסטיק, הגיע הזמן ליישר את הגב ולהתקדם אל המאה ה-21 עם בר מים קרים וחמים ביתי המעוצב בצורה מודרנית המתאימה בדיוק למטבח שלכם. הפעלת המכשיר פשוטה מאוד ואתם תקבלו בדואר את המסננים בזמן המיועד להחלפתם כדי להקל עליכם אף יותר ולשמור על איכות המים הטריים והטובים בבר המים שלכם.  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב