דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כל מה שרציתם לדעת על ניקוי ארובת קמין 

מאת    [ 21/01/2012 ]

מילים במאמר: 408   [ נצפה 3452 פעמים ]

ניקוי ארובת קמין הוא דבר חשוב מאוד אשר אסור לזלזל בו. אין איזה משך זמן מוגדר אשר צריך לנקות בתוכו את ארובת הקמין. כדאי פשוט לנקות את הארובה כל שנה, או כל כמה שנים, גם בהתאם לכמות השימוש בקמין. למשל, במקומות קרים בהם הקמין דולק כל הזמן הארובה תהיה מלוכלכת יותר ממקומות חמים יותר.

 

אם אתם לא בטוחים האם הגיע הזמן לבצע ניקוי ארובת קמין כדאי לפרק חלק קטן מהארובה ולבדוק כמה הארובה נקייה. אם הארובה סתומה כמעט לחלוטין יש לבצע בדחיפות נקיון יסודי ככל האפשר של הארובה. ניתן גם להזמין חברה מקצועית שתבדוק עבורכם כמה הארובה מלוכלכת והאם יש צורך לנקות אותה.

 

האם לבצע ניקוי ארובת קמין לבד או לשכור את שירותיה של חברה מקצועית?

 

אם מגלים כי הארובה אכן מלוכלכת ניתן להזמין חברה מקצועית אשר מתמחה בניקוי הארובה או לחלופין להחליט לקחת את העניינים לידיים ולנקות את הארובה לבד. על מנת לנקות את הארובה באופן עצמאי ניתן להשתמש בחומרים כימיים מיוחדים ששורפים בקמין או לנקות את הארובה ממש באופן ידני עם סמרטוט.

 

ישנן שיטות נוספות אשר באמצעותן ניתן לבצע ניקוי ארובת קמין מלבד אלו שהוזכרו לעיל. בפורומים שונים באינטרנט ניתן לבקש מגולשי הפורום ומומחים בתחום של ניקוי ארובות, עצות בנוגע לכיצד עוד ניתן לנקות את ארובת הקמין הביתית באופן עצמאי: למשל, באמצעות העברת חטוטרת או באמצעות מגוון שיטות נוספות.

 

ניתן בהחלט לנקות את הארובה של הקמין הביתי לבד אך צריך לקחת בחשבון כי התהליך דורש מיומנות מסויימת. כמו כן, אם לא מנקים את הארובה כהלכה ולא זוכרים למשל להניח שקית מתחת למקום ניקוי הארובה, הבית יתלכלך בפיח ובלכלוך אשר יוצא מפתח הארובה, כך שיש לדעת כיצד לנקות את הארובה.

 

כאשר מזמינים חברה מקצועית שתבצע ניקוי ארובת קמין היא אמורה לדעת כיצד לנקות את הארובה במהירות מבלי להשאיר אפילו פירור מהלכלוך שיוצא מהארובה על הרצפה או על השטיח. החסרון הוא שהזמנת חברה דורש כסף, אך לא פעם, במיוחד כשאין נסיון בניקוי הארובה, הזמנת חברה היא פתרון נוח ובהחלט מתאים.

 

היכן ניתן למצוא מידע נוסף על ניקוי ארובת קמין?

 

אם אתם רוצים לקבל מידע נוסף על הנושא של ניקוי ארובת קמין ניתן להכנס, כאמור לעיל, אל פורומים באינטרנט אשר עוסקים בחימום, בקמינים ובניקוי של גופי חימום שונים. ניתן גם להרים טלפון אל אחת מהחברות המקצועיות העוסקות בתחום ולהתייעץ איתן בנוגע לנושאים שונים הקשורים לניקוי הארובה.

 

גם באתרי אינטרנט של חברות אשר מוכרות ציוד עבור ניקוי ארובת קמין ניתן למצוא מאמרים מצויינים שיסבירו לכם כיצד ניתן לנקות את הארובה לבד ומהם היתרונות השונים של ניקוי הארובה של הקמין הביתי.

 

בהנאה ובהצלחה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב