דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סרט מוצר- לתת לתמונה לדבר 

מאת    [ 19/01/2012 ]

מילים במאמר: 384   [ נצפה 2448 פעמים ]

כיום מוצעים ללקוחות מוצרים רבים, וברוב המקרים חברות שונות מציעות מוצרים מאוד דומים לאותם לקוחות. הלקוח די מבולבל, והאמצעי העיקרי היום להסביר ללקוחות מה המוצר עושה הוא אתר האינטרנט של החברה, שכולל בדרך כלל תיאור מפורט של המוצר, עם הסברים טכניים ומפרטים על ביצועי המוצר.

חשוב להבין שהלקוחות כיום מאוד קצרי רוח. הם מוכנים להקדיש שניות ספורות למוצר שלך, לפני שהם מקבלים החלטה. אין כל אפשרות לשכנע לקוח בשניות ספורות לרכוש דווקא את המוצר ממך, ובוודאי שלא אם מחייבים את הלקוח להתעמק במלל רב, שגם רובו טכני. הפתרון לכך הוא סרט מוצר.

סרט מוצר מתמקד במוצר מסוים, בעוד שסרט תדמית בדרך כלל מתמקד בחברה, בטכנולוגיה שלה, ובקווי המוצרים של החברה. אבל- כשרוצים לקדם מוצר ספציפי- הנכון ביותר הוא להפיק סרט מוצר על אותו מוצר.

סרט מוצר אמור לענות בתוך שניות על הנושאים הבאים:

-          מה התכונות העיקריות של המוצר?

-          איזה בעיה הוא פותר לי כלקוח?

-          מה היתרונות שלו ביחס לפתרונות אחרים או דומים?

סרטי מוצר משתמשים בכל האמצעים האודיו-ויזואליים, בכדי לענות על השאלות הנ"ל, ובתוך שניות ספורות. האמצעים המשמשים בהפקה הם:

-          צילומי וידאו- צילומי וידאו של המוצר בפעולה, על מנת להבין בדיוק מה המוצר עושה, ואיזה בעיה הוא פותר לי כלקוח)

-          צילומי סטילס- באותם מקרים שרוצים להתמקד בפרטים מאוד קטנים, צילומי סטילס באולפן צילומים, אשר עוברים עיבוד נוסף בפוטושופ, נותנים פתרון מצוין.

-          כותרות- כותרות מתחלפות שמציגות את התכונות העיקריות, ובעיקר את אלה שמציגות את היתרונות של המוצר ביחס לפתרונות אחרים או דומים

-          קריינות- קריינות מקצועית, או קריינות של אחד ממובילי החברה, שמחזקים בקריינות את המסרים העיקריים.

-          אנימציה- שילוב אנימציה להצגת פעולות שקשה להציגן בצילומי וידאו

-          המלצות- במקרים מסוימים, מומלץ גם לשלב המלצת לקוח מרוצה (עדויות לקוח), מכיוון שלקוחות לא רוצים להיות "שפני ניסיון". הם מעדיפים להסתמך על ניסיונם של אחרים.

צפייה בסרטי מוצר הינה פסיבית, ולקוחות מוכנים להמשיך ולצפות בסרט המוצר, במידה והתוכן "תפש" אותו. זה כמובן מחייב הפקה מקצועית, המבוססת על תחקיר מעמיק, לימוד המוצר והתחרות, והצגת המוצר בסרט המוצר באופן מושך, מקצועי ובעיקר- מדבר בשפה של הלקוח, ובאמת מציג לו פתרון לבעיה קיימת.

לסיכום, סרטי תדמית נועדו לקדם חברה, טכנולוגיה וקווי מוצרים. אבל, אם מעוניינים לקדם מוצר מסוים, חשוב להפיק סרט על אותו מוצר, ולשתול אותו במקום בולט באתר. הפקה מקצועית של סרט מוצר, תבטיח את הגדלת מכירות משמעותית של אותו מוצר.

 

עוזי יהב, מייסד יהב הפקות וידאו, שימש בעברו כסמנכ"ל שיווק  בחברות היי-טק מהמובילות במשק. את הידע הרב שצבר בתחום השיווק, שילב עוזי יהב עם הכשרתו המקצועית בתחום הקולנוע והטלוויזיה.  על יסודות ייחודיים אלו, הקים את יהב הפקות וידאו, ששמה לה למטרה להציע פתרונות וכלים יצירתיים להעברת מסרים. ההתמחות העיקרית של החברה היא בהפקת סרטי תדמית.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב