דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בניית אתרים הוא מקצוע לכל החיים 

מאת    [ 18/01/2012 ]

מילים במאמר: 514   [ נצפה 2679 פעמים ]

לפני כמה שנים לא האמנו בכלל שצריך מקצוע כמו בניית אתרים באינטרנט ובכלל לא היתה מודעות גדולה לתחום הזה מכוון שלאף אחד כמעט לא היה אינטרט בבית ולפעמים ספק בכלל אים היה לאנשים מחשב בית בכלל.בעקבות ההתפתחות המהירה של הטכנולוגיה היום שלכל אחד כמעט יש היום אינטרט בבית ולפעמים אפילו אינטרנט מהיר מכוון שהמחירים של החבילות ירדו בצורה מאד משמעותית וכמובן שלכל אחד יש היום מחשב בבית ואפילו אפשר להגיד שיש להם מחשב מהיר ויוקרטי מאד מכוון שמחירים של מחשבים כבר לא יקרים כמו שהיו פעם.

מקצוע של בנית אתרים

זה אמת להגיד בברור ובצורה שאינה משתמעת לשתי פנים ואני אומר את זה מנסיון אישי מכוו שגם אני מתכנת ועובד בתחום של בנית אתרים וקידום אתרים  שעד לתקופה הנוכחית ואני מדבר על שנת אלפים ואחד עשרה  לא ידעני שיש או יותר נכון שישי מקצוע כזה של איש בניית אתרים  (כמו שהוא נקרא בשפה המקצועית בונה אתרים) ולכן לא העלנו על דעתנו  על זה כאופציה אבל כיום, לאחר עשור מניב עבור רוב החברות העוסקות באינטרנט ובפרט עבור חברות בניית אתרים באינטרנט, נראה כי עבודה בתחום של בניית אתרים היא בהחלט עבודה שנחשבת במיוחד היום לעבודה מאד יציבה ומתכנתים סוגרים חוזים של חמש שנים ולפעמים יותר מזה קדימה, נראה כי עבודה בתחום של בניית אתרים היא בהחלט עבודה שנחשבת במיוחד היום לעבודה מאד בטוחה ונראה כי עבודה בתחום של בניית אתרים היא בהחלט עבודה שנחשבת במיוחד היום לעבודה שהיתי אומר  בעיקר רווחית משכורות היום של מתכנתים נעים במינימום של חמש עשרה אלף שח ועד עשרים וחמש אלף שח בממוצע.

 

שוק העבודה בתחום בנית אתרים

 

כולנו יודעים בברור בצורה שאינה משתמעת לשתי פנים ואני אומר את זה מנסיון אישי מכוו שגם אני מתכנת ועובד בתחום של בנית אתרים וקידום אתרים באינטרנט שיש מקצועות שמשתנים כל הזמן והם נכנסים לשוק העבודה ויוצאים ממנו תוך כמה שנים מבלי להשאיר זכר אולם כאשר מדובר על עולם האינטרנט - אפשר להגיד כיום בוודאות שלא רק שהעיסוק במקצוע בניית אתרים תמשיך להיות רלוונטית אלא כי אף תחול עלייה בביקוש, בהיקף הפעילות ובהיקף הרווחים הישירה מפרויקטים של בנית אתרים באינטרנט.

אני היום עובד בחברה גדולה ומקבל משכורת מאד טובה ואני יכול להגיד לכם שלא לקח לי הרבה זמן למצוא עבודה היתי מובטל סך הכל שלושה חודשים מתוכם חודש היתי בחופשה בחול עים המשפחה שלי.

 

הסיבה לכך היא לא כל כך קשה להבנה  -ישנה גדילה מאד רצינית  של אתרים חדשים לאינטרנט, כמות בניית אתרים החדשים גודלים  על בסיס יומי, מגבירה את התחרות של מפעילי האתרים. אם בעבר היו כמות מאד קטנה של אתרי חדשות  ועוד שניים שלושה אתרי חדשות כלליים בהם היה גם מדור חדשות קטן היום יש מאות אתרי חדשות . וניתן לראות את זה בכל התחומים.

היום בגלל שיש מערכות לבנית אתרים בחינם אנשים פותחים כל יום אתר בעצמם בלי שיש להם ידע בתכנות או בכל דבר אחר שקשור לפיתוח של אתרים באינטרנט הכל נהיה המוני ואין סוף לאתרים שנפתחים.

היום גם ילדים יכולי לפתוח אתר בעצמם ללא שום בעיות וללא העזרה של ההורים דבר שהופך את כל התהליך הזה להרבה יותר נוח לכולם גם להורים שהילדים שלהם עושים משהו מועיל וגם לילדים עצמם שיש להם במה להתעסק במשך היום שהם חוזרים מבית ספר.

 

פורטל בניית אתרים מציע פוסטים בנושא בניית אתרים באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב