דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים לשליחת הודעות SMS בזול 

מאת    [ 18/01/2012 ]

מילים במאמר: 342   [ נצפה 2513 פעמים ]

כאשר העולם מתקדם לכיוון הסלולר, הטלפון הסלולרי הופך למכשיר הצמוד לכל אדם ושבלעדיו אי- אפשר לעזוב את הבית. בעולם שכזה, הודעות ה- SMS הפכו לאמצעי- תקשורת הכרחי. בין אם מדובר בשליחת מסר קצר בין חברים, ברכת חג שמח לקבוצת חברים שלמה או הודעות שיווקיות ללקוחות, כולם מחפשים דרכים קלות ונוחות לבצע את המשימה, ובזול.

אחת מהדרכים לביצוע המשימה היא שימוש במחשב כדי לשלוח הודעות SMS. לשליחת מסרונים באמצעות המחשב יתרון נוסף מעבר לעלות והוא נוחות שליחת ההודעות. שלא כמו בטלפון הסלולרי, מקלדת המחשב מאפשרת כתיבה נוחה.

זהירות שרלטנים!

מידע עבורו רבים מוכנים לשלם כסף רב הוא מספרי טלפון סלולריים. תוכנות שונות מכל רחבי העולם מציעות שליחת הודעות SMS בחינם לכל יעד, ובכלל זה הרשתות הישראליות, אבל לאחר קבלת מספר הטלפון הסלולרי של הנרשם לשירות, השירות אינו מסופק ואילו מספר הטלפון נכנס למאגר של החברה. כדאי לברר פרטים על החברה לפני ההרשמה לשירות הודעות SMS  באמצעות המחשב, ולוודא שמדובר בתוכנה או שירות מהימנים.

שליחת הודעות SMS דרך אתרי חברות הטלפוניה

חברות הטלפוניה (הסלולרית והקווית) בארץ מאפשרות למנויים הרשומים באתר החברה לשלוח הודעות SMS במחיר מוזל (או בחינם), בכמות מוגבלת, באמצעות אתר האינטרנט של החברה. לכל אחת מהחברות הגבלות שונות על מספר ההודעות אותן אפשר לשלוח ביום, בחינם, מאתר החברה.

תוכנות להורדה

ישנן מספר תוכנות להורדה המאפשרות שליחת הודעות SMS בחינם, לרוב בכמות מוגבלת ליום. גירסת ICQ החדשה מאפשרת משלוח של 14 הודעות SMS ביום ,בחינם, לכל יעד סלולרי בארץ. תשובה להודעה שנשלחה בחינם אינה חינמית ותחויב בסכום המקובל להודעה, בהתאם לחברה ממנה התשובה נשלחה.

בנוסף, קיים כיום מגוון אפליקציות (יישומים) שניתן להתקין בטלפון הסלולרי. האפליקציות עושות שימוש בתקשורת – נתונים (גלישה) ומעבירות את ההודעות על גבי רשת האינטרנט. בכך, נחסכת למשתמש עלות שליחת ההודעות באמצעות הרשת הסלולרית, שכן לרוב, הוא משלם ממילא על חבילת גלישה באינטרנט באמצעות הטלפון הסלולרי (רלוונטי לטלפונים חכמים – סמארטפונים בלבד).

אתרים אינטרנטיים למשלוח מקוון

ישנם גם מספר אתרים המציעים מגוון שירותי משלוח הודעות SMS. בחלק מהאתרים הללו המחיר הוא זול יותר ובחלקם החיוב הוא חיוב רגיל כיוון שהאתרים מספקים, למעשה, ממשק בלבד לחברות הטלפוניה. האתרים דורשים רישום, וחלקם מספק שירותים נוספים כגון משלוח בפועל של ההודעות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב