דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חזון 

מאת    [ 04/12/2007 ]

מילים במאמר: 687   [ נצפה 3409 פעמים ]

החזון שלי הוא לנוע בשמחה - השמחה מעוררת השראה ומחברת ביני לבינך בנדיבות, חיוניות, יעילות, זרימה משוחררת ורצון לחבק את העולם.

אני מדריכה את המאומנים שלי ומלווה אותם לחיות משמחה. בתוכנית ההדרכה שפיתחתי, אני מלמדת להתמודד עם קונפליקטים, סתירות, אשליות עצמיות, חששות עד חרדות וחוסר אונים שהם השורש למגבלה וחסימה. כדי לחיות משמחה המודרכים עוברים תהליך התבגרות מחודש המאפשר להם לחיות באהבה תוך שיפוט הוגן. לכן, ההתמחות שלי היא הגשמת חלומות שונים המובילים כולם לחזון אנושי משותף לכולנו.

בהדרכות אני עומדת בפני התמודדויות שונות, אם התבלטויות קלות והתחבטויות כואבות, אם דחייה וחוסר חשק שעולים כל פעם כשרוצים עד דיכאון המבטל את האמון, הרגלים קשים לשינוי ועד בעיות כפייתיות. איך? כל מה שאני צריכה זה את הרצון הבסיסי, הראשוני כדי לעודד ולטפח אותך להתפתחות ולעצב את חייך כרצונך. אני עובדת על הגישה והיחס של האדם לחיים. לא משנה מה הבעיה, היא ניתנת לפיתרון ובאמצעות רכישת הכלים, המודרכים הופכים לעצמאים בזכות עצמם ונעים בשמחה. זה אפשרי כשזה מבוסס על אמינות, יושר, כנות ומחויבות הנובעת ממעורבות והזדהות.

הכלים הנרכשים ממשיכים ללוות את האדם לאורך כל החיים. מתאימים לכל תחום ולכל אדם. הם מאפשרים לדינמיות החיים לזרום ולפתח את האדם דרך השינויים והאתגרים. ההשפעה היא על כל תחומי החיים ומכיוון שהיא נובעת מפנימיות האדם היא מדבקת ומעצימה גם את האחרים בשמחה.

אני אוהבת להדריך כי זה מעצים וממלא באהבה ובעיניי, זו דרך חיים. כמדריכה, אני הופכת להיות שותפה בחיי האחרים ומלמדת אותם כלים להתבגר מתפיסה מקובעת ולפתח תפיסה משוחררת, מה שהופך אותי לשותפה לכאבם ולשמחתם. זה החלום שלי וכדי להגיע להגשמתו חוויתי בעצמי את כל מה שאני מלמדת.

לדוגמא בחורה בת 27 שסבלה מחרדה מגיל 23 לערך. החרדה מנעה ממנה לעשות כרצונה וכל התפקוד היומיומי שלה נסב סביב החרדה כי כל בחירותיה נבעו מהפחד לחשוף ולהיחשף בזמן החרדה. ליוויתי אותה בשלבי התפתחותה, בהתמודדות עם בעיות בחיי היום יום ועד לבעיות הנובעות גם מאירועים מרגשים כמו נישואיה לבחיר ליבה. לאחרונה, היא החלה ללמוד ולהיחשף לחברה זרה לה. היא יכלה לבצע את ההרשמה ולהגיע ללימודים לבדה והנה חלק מדבריה:

"אני בסדר, התחלתי את הקורס והיה לי שיעור ראשון ורציתי שתדעי שממש נחמד ואני מרגישה טוב. שהיה לי את האומץ ואני עושה את זה, אני מרגישה קצת עסוקה וקצת מועילה, תודה רבה על הדחיפה שנתת לי . אוהבת"

המטרה של המודרכת הזו היתה לפתח את חיי החברה שלה. היא סטודנטית צעירה שראתה במגבלה הפיזית שלה משהו המשקף את הפנימיות שלה ולכן, הסתגרה בבועה שבה הקיפה את עצמה. לאחר תוכנית ההדרכה היא כתבה:
"לפני שנפגשנו הייתי בחורה מאוד ביישנית, מאוד סגורה, מאוד חסרת ביטחון, פחדתי לנהוג, פחדתי לצור קשר עם אנשים, חיכיתי שהם אלה שייגשו אליי וידברו איתי.
היום, אחרי 16 מפגשים, שבהם העשרתי את הידע ולמדתי המון, למדתי שאני שלמה עם עצמי, וזה בסדר לפעמים לטעות, לא צריך להיות מושלמים לגמרי, זה בסדר אם יש לך חסרונות. וגם עליתי על האוטו כמה פעמים מאז - למרות שיש כמה דברים לשיפור בנהיגה, גם קיבלתי קצת ביטחון, נפתחתי קצת יותר לאנשים....
ואני מרגישה בנוח עכשיו שאין לי חבר כי אני מבינה שאני חיה לפי סדרי עדיפויות ומה שחשוב לי עכשיו באמת זה הלימודים ואין לי זמן להשקיע במציאת חבר.
אני רוצה להודות לך על השינוי שחוללת בי, ולימדת אותי את כל הדברים האלה...

כוחו של הדימיון המודרך
מודרכת ששחלה אחת הפסיקה לעבוד במשך כשנה, עשתה דימיון מודרך ובשילוב עם האמון והרצון העז שלה לאחר כשבועיים היא כתבה לי במייל "ויש לך דש מהשחלה הימנית שלי....דש חי..." מיותר לציין את השמחה שהרגשנו.

מודרך שנקלע לצרה (הריון לא רצוי ממפגש חד פעמי) הגיע לפיתרון באמצעות דימיון מודרך והבעיה נפתרה בדיוק כפי שראה - חזה.

מודרך שהרגיש חסום בתוכו ופעל מתוך תלות בבת זוג שהיתה איתו תחת תנאים מוגבלים, עבר את המחסום באמצעות דימיון מודרך והגיע לאחר תקופה לזוגיות אחרת, חיים משותפים והכי חשוב, ללא תנאים מגבילים.

מודרכת בגיל המעבר שחששה מפני דיכאון ומהרצון לפרק את מסגרת הנישואים שלה, עברה תהליך של התבגרות מחדש וממנו הפכה לאישה מלאה בשמחת חיים, מעניקה מאהבתה ללא פחד ומפנה את מרצה להגשמת חלומותיה. היא השפיעה על בעלה וביחד הם יוצרים את הזוגיות שלהם בהתאם למי שהם היום ולחזונם המשותף.

בתוכנית ההדרכה שפיתחתי אני משלבת עיבוד "אני מאמין" לפי חוקים אוניברסליים, דמיון מודרך, כתיבה יצירתית, שיפור הקשר בין שני צידי המוח ועוד. ההדרכה מותאמת אישית. פרטים נוספים אודותיי ועל ההדרכה באתר הבית "הקשביה-הדרכה לאנושיות".


אביה הבר, מדריכה לפיתוח המודעות העצמית - לחיות של(ו)ם באמצעות יש מעין.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב