דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הכרות אמיתית לא באינטרנט 

מאת    [ 15/01/2012 ]

מילים במאמר: 464   [ נצפה 2563 פעמים ]

מציאת אישה באינטרנט קלושה, לא מעשית וכמעט בלתי אפשרית!

גברים רבים המחפשים בחורות יפות וצעירות משוכנעים כי ימצאו את אהבת ליבם באתרי הכרויות בינלאומיים באינטרנט, חלקם נרשמים לאתרים זרים ומנסים לתקשר עם בחורות מאוקראינה ורוסיה ובכלל לא מודעים כי מאתרים אלו הכרות אמיתית לא תצא לפועל אלא בזבוז כסף ומפח נפש.

הגבר הישראלי הוא בין היחידים מבין הגברים בעולם המנסה להכיר בחורות באינטרנט בכוחות עצמו ולא באמצעות משרדי הכרויות מסודרים מהסיבה של חיסכון בכסף וביטחון עצמי מופרז, אני יודע הכל או אני יכול להסתדר לבד או למה לשלם אם אפשר לחסוך אך למעשה אינו מבין שלתחום ההכרויות יש חוקים אחרים ומאוד יקרים.

רוב האתרים הרציניים להכרות בעולם לא מאפשרים מתן פרטים אישיים של הבחורות אך קיימים מאות אתרי הכרויות אחרים עם בחורות הנרשמות בעצמן במטרה למצוא (לצוד) גברים ולאלה בדיוק הגבר הישראלי מגיע.

אתרי הכרויות אלה הם בדיוק המקום היכן ניתן למצוא גברים המתלהבים מפרופיל של בחורה יפה עם תמונות מלוטשות המחפשת גבר בדיוק כפי שהגבר הישראלי רואה את עצמו ומאמין בכל מאודו כי מצא את אהבת חיו, בחורה בגיל של הבת שלו וברמת יופי של מיס יוניברס, בהמשך יתפתה לשלוח כסף, מתנות וכרטיסי טיסה ורק מאוחר מדי יבין שנפל בפח ויבין כי היא בכלל לא קיימת או בכלל לא מעוניינת.

בחורות רוסיות לא יכולות להרשות לעצמן אינטרנט ומחשב ולכן רובן גולשות ממקום העבודה או לחילופין מהבית למספר דקות ביום במידה וברשותן מחשב.

בחורות טובות כאלה שתרצה להתחתן איתן לעולם לא יעיזו להרשם לאתרי הכרויות בינלאומיים בגלל החשש מהכרות עם גברים זרים שאינם מוכרים, אי ידיעת השפה אנגלית, ובגלל החינוך שלהן מה שמשאיר את הבחורות המתוחכמות המפרסמות פרופיל פיקטיבי, מפתות גברים ומתפרנסות היטב.

בחורות המפרסמות את בעצמן נוטות לשפץ את הפרופיל, לשים תמונות מלוטשות של בחורות אחרות, פרטים לא נכונים כגון גיל ומצב משפחתי כי חלקן נשואות עם ילדים.

להלן מספר נקודות שיאפשרו לך הגבר לבחון את אמיתות הקשר.


    •  שיחות: התעקש רק על שיחות וידאו צ'אט, במקרה של אי הסכמה מכל סיבה שהיא כמו אין לי כסף לאינטרנט או אסור לי לדבר מהעבודה או כל סיפור אחר נתק את הקשר.
    • גיל ומצב משפחתי: בקש העתק דרכון חוץ ותעודת זהות בתואנה שאתה רוצה להזמין אותה לארץ.
    • כסף: לעולם אל תשלח כסף בשום תנאי.
    • ביקור: עדיף להזמין לביקור מאשר לנסוע ולגלות שהיא לא מתאימה, במידה והסכימה להגיע קנה כרטיס מהארץ ושלח לה.

במידה וצלחת את 4 הנקודות האלה אתה אחד ממליון.

למרות זאת אפילו אם תמצא את האחת שרצית באחד מאתרי ההכרויות הרבים הדרך עוד ארוכה ורבה, מי היא, מה היא מחפשת, מה העבר שלה, איך מתחתנים, איזה מסמכים, איך לארגן שתגיע לארץ, איזה מסמכים צריך ועוד רבות השאלות.

משרד הכרויות מסודר עם נסיון של שנים רבות יודע הכל על הבחורות ומכיר אותן אישית, יתמוך בכך לאורך כל התהליך ויחסוך לך כסף, יכיר לך מספר בלתי מוגבל של בחורות מתאימות עד למציאת הבחורה הנכונה והגעתה ארצה.

בהצלחה!

 

הכותב הוא בעל משרד הכרויות כלות מאוקראינה המתמחה בהכרות וחתונה של גברים ישראלים עם בחורות רוסיות מאוקראינה משנת 1997. במהלך השנים חיתננו מאות גברים ישראליים עם בחורות יפיפיות מאוקראינה ופיתחנו שיטה בלעדית להכרות מקדמית מהארץ. לתיאום פגישה התקשר 054-6201417 וכן לפרטים נוספים בנושא הכרויות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב