דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שירותי בר לאירועים מחירים 

מאת    [ 13/01/2012 ]

מילים במאמר: 443   [ נצפה 4430 פעמים ]

עולם הפקת החתונות הוא תעשייה משומנת ללא ספק אשר מגלגלת מיליוני שקלים מדי עונה. כך גם בדומה למסיבות ימי הולדת, בר מצוות או אירועים מרגשים אחרים. כל אלמנט ארגוני הכרוך בערב המרגש עולה כסף, גם מה שנראה טריוויאלי וגם פרטים הנסתרים מעיניהם של המוזמנים. מחירי שירותי בר לאירועים לדוגמה- בין הנושאים המרכזיים ביותר בארגון האירוע, גמישים למדי ומורכבים מכמה חלקים אשר יוצרים את המחיר הסופי.

כל שמחה כוללת בר משקאות, וההבדל בין מחירי בר לאירועים טמון באופי האירוע, מטרתו והיקפו: חתונות מן הסתם, דורשות בר המספק כמה שירותים, ביניהם דוכן קפה ובר אקטיבי. בר מצוות או אירועים לילדים כוללים בר בסיסי שלרוב כולל אלכוהול מינימאלי למבוגרים בלבד ודוכן ממתקים. מסיבות או אירועים אחרים המיועדים למבוגרים, שמים דגש על משקאות איכותיים וטרנדיים ועל אווירה נוצצת. לכל שירותי בר לאירועים מחירים משלו, התנהלות ספציפית של הצוות וסגנון המתאים לו.

בר אלכוהול לאירועים

מחירי בר לאירועים תלויים בעיקר במשקאות שמציע הבר: בר "פרימיום" – הרמה הגבוהה ביותר  של שירותי הבר, המציע אלכוהול תוצרת חוץ איכותי כגון ג'וני ווקר, טקילה אל צ'ארו סילבר או בושמילס נחשב ליקר ביותר ומחירו עשוי להגיע עד 4,000 ש"ח. לעומת זאת, בר אלכוהול לאירועים בסיסי המגיש משקאות תוצרת הארץ במבחר מצומצם ללא מותגים יוקרתיים עשוי לעלות מחצית מסכום זה, ואף למטה ממנו אם מדובר על מבצע מיוחד.

כיוון שלכל בר מחירים המורכבים משילוב של הגורמים השונים, יש להתייחס אל כל אחד בנפרד – בר אקטיבי עולה 2,500 ש"ח בממוצע, ובר קפה איכותי עולה 1,500 בממוצע. מחירי בר לאירועים הכולל את שני השירותים האלו עומדים על ממוצע של 6,000 ש"ח. כאשר מדובר על בר אלכוהול לאירועים חיצוני לאולם או גן האירועים, גם העונה, היום בשבוע ומיקומו של המקום בארץ משפיעים על המחיר: שכירת שירותי בר בערב חמישי, בשיא עונת הקיץ ובמרכז הארץ יעלה יותר בכ – 40% מאשר באמצע השבוע בפריפריה ובחורף.

בר ממתקים לאירועים

בין השירותים האהובים ביותר כיום נמצא בר ממתקים לאירועים – מדובר על עמדה נפרדת מהבר המרכזי אשר כוללת ממתקים, סוכריות ושוקולדים איכותיים. דוכן זה שם דגש על עיצוב מקורי ועל צבעוניות, מה שהופך אותו לרלוונטי מאוד עבור ילדים. בנוסף, ממוקם בר ממתקים זה ליד רחבת הריקודים בכדי לספק מעין אטרקציה במסגרת מסיבת הריקודים המשוחררת של הערב, בדרך כלל בשלב שבו מחלקים שרשראות צבעוניות ורעשנים לחוגגים.

מחירי בר ממתקים לאירועים משתנים בהתאם למה שמוצע במסגרתם: בר בסיסי כולל רק סוכריות צבעוניות ועולה בממוצע 500 ש"ח, בעוד שבר מרשים יותר כולל גם פטיפורים, מזרקת שוקולד, עוגות ועוגיות, מקושט בעציצי ממתקים ועולה בממוצע 1,500 ש"ח. בר זה מתאים מאוד לחתונות ולמסיבות למבוגרים אך גם לבר מצוות ולימי הולדת לילדים. בר ממתקים לאירועים אינו חובה בכל אירוע, מה שמשתקף במחירו, לעומת מחירי בר לאירועים המתרכז באלכוהול.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב