דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


נשים שרוצות להביא תינוק על חשבון אחרים - איך הן עושות את זה? 

מאת    [ 11/01/2012 ]

מילים במאמר: 434   [ נצפה 2589 פעמים ]

נשים שרוצות להביא תינוק על חשבון אחרים - איך הן עושות את זה? 

 

 

לחפש את הארנק

 

כמעט כל הנשים בעולם מעוניינות להביא ילדים. אולם, לפחות לחלק גדול מהנשים אין את האפשרות להביא ילדים על חשבונן ובכוחות עצמן בלבד, והן נדרשות לסיוע, לעזרה, לתמיכה ולהשתתפות בעול הכלכלי מצד גורמים נוספים. במצב רגיל, אישה מוצאת גבר שאותו היא אוהבת ובכוחות משותפים הם מביאים ילדים ובונים משפחה. ישנן גם נשים חד-הוריות שמביאות תינוקות על חשבונן.

 

אבל מה קורה כאשר אישה אינה מוצאת גבר כלבבה, אבל היא בכל זאת רוצה להביא תינוק? מספר הולך וגדל של נשים שלא מצאו אהבה המציאו פיתרון מקורי וחוקי לחלוטין - הן מחפשות ארנק שיממן את התינוק שהן רוצות, ולשם כך הן פורשות את מלכודת התינוק.

 

 

 

למצוא את הגבר הפראייר

 

כל שנדרש הוא למצוא גבר פראייר, נאיבי ורגשי שאינו מבין את החיים ושאינו יודע להגן על עצמו. גבר פראייר הוא גבר שאינו מוכן לקבל את העובדה שייתכן מצב שהאישה ששוכבת איתו אינה רוצה בו כלל, אינה נמשכת אליו ואינה מחשיבה אותו או אוהבת אותו - אלא פשוט משתמשת בו ככלי ורואה בו חפץ לכל דבר, אמצעי למטרה.

 

ברגע שנמצא הגבר הפראייר שפשוט מסרב לראות את המציאות כפי שהיא - המלכודת כבר בשלה. כל מה שצריך הוא להיכנס להיריון. מאותו הרגע - הגבר נמצא בכיס של האישה, או יותר נכון האישה נמצאת בתוך הכיס או הארנק של הגבר לכל חייו.    

 

 

 

יש מימון - הכל בסדר

 

השיטה היא פשוטה: לגבות מהגבר מזונות על פי חוק או לקבל מזונות על פי חוק מהביטוח הלאומי (במקרה שהגבר הוא חסר יכולת). בכל מקרה, המימון לתינוק מגיע בצורה חוקית לחלוטין ומגורם חיצוני (הגבר עצמו או מהמדינה) ולא מהאישה.

 

ברגע שיש מימון חוקי, ניתן להמשיך בשיטה ולהביא תינוקות נוספים, בהתאם לצורך ולרצון, בין אם מאותו הגבר (שכבר קשור לאישה ושיש לו כבר תינוק משותף איתה) או מגבר חדש ונאיבי שאינו מודע לשיטה הצינית. חלק מהנשים שפורשות את מלכודת התינוק מביאות כמה ילדים בשיטה זו ואין שום כוח שבעולם שיכול למנוע מהן מלעשות שימוש בשיטה משום שהיא חוקת למהדרין. 

 

 

 

הרס אחרים

 

שיטת מלכודת התינוק מביאה אמנם להרס רב: חייהם של הגברים נהרסים וגם הילדים עצמם נפגעים כתוצאה מכך, אבל כשהרצון להביא ילדים הוא העיקר וכל האמצעים כשרים ועל פי חוק - זו התוצאה הבלתי נמנעת ולא מדובר במקרים בודדים.

 

גברים חסרי בקרה או חשיבה שפועלים בצורה אמוציונלית ועיוורת הם בדיוק הגברים שנפגעים ממלכודת התינוק. רק בדיעבד הם קולטים ומפנימים שישנן נשים שמוכנות להרוס ולפגוע בצורה צינית באנשים אחרים ובלבד שיהיה להם תינוק.

 

 

וטיפ לסיום: מלכודת התינוק היא עדיין אינה תופעה כה נרחבת, אבל היא הולכת ומתרחבת כי היא חוקית, והיא מחייבת גברים לשים לב, לפתח מודעות ולדעת להגן על עצמם בצורה אקטיבית.

 

 

יואב ברנזון הוא עורך דין לשעבר ובעל תואר בפסיכולוגיה. מתמחה בטיפול אישי, יעוץ זוגי והכוונה מקצועית בקריירה.  הוא פיתח שיטות טיפול רבות וייחודיות והוא בעל ניסיון עצום ומגוון בטיפול פרטני. הוא מוביל אנשים להצלחה בתחום האישי, הזוגי והתעסוקתי ב-25 השנים האחרונות ונחשב לאחד המומחים המובילים בישראל. הוא מקבל לקוחות ישראליים מכל יבשות העולם. יואב ברנזון כתב עד היום 12 ספרים בתחום האהבה העצמית והפיתוח העצמי - חלקם רבי מכר בארץ ובעולם. כמו כן, הוא פרסם למעלה מ-3,000 מאמרים בתחום הצמיחה האישית והזוגית.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב