דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לקחת אחריות על העתיד שלך עם השקעה בנדלן 

מאת    [ 09/01/2012 ]

מילים במאמר: 366   [ נצפה 1945 פעמים ]

אי ודאות וגורמים אחרים מחוץ לשליטתו של האדם הממוצע עלולים להיות גורם לחרדה לגבי מה יקרה בעתיד. אנשים מחפשים דרכים לפרנס את עצמם ואת התלויים בהם עכשיו ובעתיד ויש מגוון גדול של אפשרויות המיועדת לתת לך ערך כספי בעתיד מכסף אותו תשקיע עכשיו. רבים בוחרים להשקיע בנכס כדי להבטיח תשואה בעתיד.

ישנם הרבה גורמים שאותם צריך לקחת בחשבון בעת רכישת רכוש קבוע: יש את מחיר הרכישה בפועל, אבל צריך גם לקחת בחשבון הוצאות עתידיות הקשורות ברכישה ולהכין תקציב מפורט. ההוצאה הצפויה הכוללת חייבת להיכלל בחישובי החזר ההשקעה (roi) אל מול ההכנסה המשוערת מאותו נכס.

הנכס שרכשת יכול לייצר לך כסף בהרבה דרכים, שלכל אחת מהן יתרונות וחסרונות אבל גם השפעה שונה על בעל הנכס. יש כאלה הקונים כדי לשפץ ואחר כך מוכרים, אחרים קונים ומחכים לחלון הזדמנויות כדי למכור, ויש כאלה הקונים כדי לשפץ, לגור, למכור וכך הלאה רק בגלל שהם מאוהבים בתהליך.

ללא קשר לדרך בה אתה, בעל הנכס, מתייחס אליו, נדרשת ממך תשומת לב ושעות עבודה וכדאי שגם את זה תיקח בחשבון. זה לא "קנה ושכח".

אם אתה רוכש נדלן כדי למכור אותו אחר כך, התגמול בדרך כלל גבוה והתשואה גבוהה גם כן. שם המשחק הוא לקנות בתנאים נוחים ולמכור כאשר השוק עולה וזאת כדי להרוויח. אם תחזור על התהליך פעם אחר פעם: קונה-מוכר-קונה-מוכר אתה בהחלט יכול להביא תשואה יפה. אבל דרך פעולה זאת לא מתאימה לכל אחד ואתה צריך לדעת זאת יותר טוב מכל אחד אחר.

אפשרות נוספת להשגת תשואה גבוהה על הנכס היא לקנות נכס ולהשביח אותו. השבחה יכולה להיות על ידי שיפוץ המבנה או בנייה מחדש ופה צריך להיות מאוד זהירים לעלויות שיכולות לצאת מהר מאוד מידי שליטה. צריך משמעת חזקה מאוד כדי לעשות תוכנית השקעה ולעמוד בה אחרת זה ינגוס קשות ברווח עד כדי הפסד.

השקעה בנדלן בחול היא דרך מצויינת לפזר סיכון. אפשר לקנות נדלן בכל העולם, במדינות מזרח אירופה כמו גם במערבה. אבל, צריך מומחה שיודע ומבין בשוק הדירות בארץ היעד. בבולגריה מוצעים נכסים למכירה במחירים אטראקטיבים אבל המחיר הוא לא השיקול העיקרי ויש להתייעץ ולקבל עזרה מסוכן נדלן המכיר את המדינה, את השפה ואת ההתנהלות בה. לכל מדינה יש את החוקים שלה בנושא רכישות נדלן על ידי זרים.

השקעה בנדלן כרוכה בסיכון, אבל יכולה גם לספק תשואה משמעותית שלא ניתן להשיג בשום אפיק השקעה אחר.

 

 

רועי שריר, רימקס אבן יהודה - נדל"ן בשרון ובמושבים: אבן יהודה, תל מונד, פרדסיה, כפר יהושע, כפר נטר, צורן בהתאמה מלאה לצרכים שלך. עם צוות של 12 סוכנים נוכל לאתר עבורך נדלן: בית, דירה, מגרש למגורים או השקעה, לקנייה או למכירה. צלצל עכשיו 09-8919123 וגם לך יהיה נכס בשרון




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב