דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השלמת בגרויות - קיץ 2012 כבר בפתח 

מאת    [ 09/01/2012 ]

מילים במאמר: 370   [ נצפה 2266 פעמים ]

תעודת בגרות מלאה הינה אחד מהתנאים ההכרחיים לקבלה לאקדמיה. רבים מהצעירים לאחר הצבא נאלצים להתחיל תהליך של השלמת בגרויות על מנת לעמוד בסף הקבלה למסלול הלימוד המבוקש, בין אם באופן עצמאי או במסגרת קורס הכנה. מכיוון שנכון לזמן כתיבת שורות אלו אנו נמצאים בתקופת החורף- זוהי בדיוק התקופה האידיאלית עבור כל מי שמעוניין לשפר את ציוני הבגרות, לבצע את הפעולות המתאימות עבור בגרויות קיץ 2012 . אז מהם הצעדים אותם כדאי לבצע בחורף כדי להיות מוכנים היטב בקיץ?

שלב ראשון - בחרו את המקצועות הנכונים ביותר להשלמת הבגרויות. במידה ותעודת הבגרות שלכם אינה מלאה אז הבחירה היא כמובן פשוטה. אולם אם מטרתכם הינה לשפר את הממוצע - בחרו את מקצועות הבגרות שגם קל לכם יחסית ללמוד אותם, וגם מקצועות אשר שיפור בהם יביא לשיפור משמעותי בממוצע המשוקלל. אלו יכולים להיות מקצועות מוגברים, מקצועות בהם השגתם ציון נמוך במיוחד ואתם סבורים כי תוכלו להזניקו למעלה, או כל מקצוע אחר לבגרות אשר יביא לכם ערך מוסף משמעותי בממוצע.

שלב שני - בררו את מועדי בגרויות קיץ 2012. אחרי שאתם סגורים על המקצועות אותם אתם מעוניינים לשפר, בררו באמצעות התיכון שלכם או דרך משרד החינוך לגבי המועדים המדוייקים של בגרויות אלו.

שלב שלישי - הכנה לבגרות. כאמור, ניתן להתכונן גם לבד, אך מומלץ בתחום חשוב זה שהינו בעל השפעה מהותית על עתידכם, לבצע הכנה מסודרת ובקבוצה, בין אם באמצעות קורס הכנה או באמצעות מכינה להשלמת בגרויות. היתרונות של קורס השלמת בגרויות מסודר, על אף העלות הכרוכה בו, הינם רבים: אתם מקבלים הדרכה והכוונה ממורים מקצועיים המנוסים בהכנת תלמידים בדיוק למטרה זו, ובקיאים בדרישות הספציפיות של מבחני הבגרות. אתם תוכלו להיות בטוחים כי לא תתפזרו ותוכלו להתמקד בדיוק במה שדרוש כדי לקבל את הציון המקסימלי. בנוסף - תרגול מאסיבי של מבחני בגרות משנים קודמות וקבלת פידבקים בונים - יביאו אתכם למיצוי מקסימלי של הפוטנציאל שלכם. דבר אחרון - אם תבחרו בקורס השלמת בגרויות קיץ 2012 אתם תכניסו עצמכם למסגרת מחייבת, כזו ש"תאלץ" אתכם להפשיל שרוולים ולעבוד קשה כדי להשיג את המטרה. לא תוכלו להתחמק מזה... אתם גם תמצאו עצמכם באווירת בגרויות כתוצאה מישיבה בכיתה עם תלמידים נוספים שלומדים את אותו חומר בדיוק, ותוכלו לקבל סיוע אף מהם. זכרו גם כי שיעורי בגרויות באופן פרטי עלולים להתגלות כיקרים יותר בסיכומו של דבר.

בכל מקרה - שיהיה המון בהצלחה גם בבגרויות וגם באקדמיה...




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב