דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיסות 

מאת    [ 08/01/2012 ]

מילים במאמר: 407   [ נצפה 2884 פעמים ]

אחת ההוצאות הגדולות ביותר כאשר מתכננים חופשה זוגית או משפחתית בחו"ל היא קניית כרטיסי הטיסה הלוך ושוב. מחירי הטיסות גבוהים במיוחד כאשר טסים ליעדים מרוחקים כמו המזרח הרחוק, אוסטרליה או ארצות הברית. על מנת לנסות ולהוזיל עד כמה שאפשר את מחיר החופשה השנתית אנשים רבים מחפשים טיסות במחירים אטרקטיביים ליעד המבוקש.

כרטיסי טיסה זולים - כיצד משיגים?

ראשית יש להחליט על היעד המבוקש לחופשה. אם היעד לא חשוב ניתן לטוס ברגע האחרון למקום בו נותרו מקומות פנויים על המטוס. אולם דרך זו טובה רק עבור אותם אנשים ספונטאניים שלא מחויבים לתאריכים מסוימים בהם הם פנויים ויכולים להרשות לעצמם לקחת חופשה מהעבודה או מהלימודים. כמו כן, דרך זו מתאימה עבור אנשים שלא אכפת להם לאיזה יעד הם טסים לחופשה העיקר שהם יוצאים לנופש בדרך זולה יותר.

עבור אותם אנשים שלא יכולים להחליט על טיסה בדקה התשעים ישנן אופציות נוספות לנסות ולהוזיל את מחירי הכרטיס. ראשית, קיימות טיסות זולות "לואו קוסט" אשר אינן כוללות במחיר הכרטיס ארוחה ופינוקים נוספים המוצעים לטסים בטיסות סדירות ולכן מחירן זול בהרבה.צריך לקחת בחשבון שכאשר רוכשים כרטיס בדרך זו צריך להביא מראש ארוחה לטיסה ואין אפשרות לדחות אותה או לשנות את התאריך כמו שניתן כאשר מזמינים טיסה סדירה.

 

דרך נוספת להשגת כרטיסי טיסה זולים הינה יציאה לחופשה בחו"ל במסגרת טיסת הצ'רטר. אלו הן טיסות אשר לרוב מחירן יהיה נמוך בערך ב15%-20% ממחיר טיסה סדירה לאותו היעד בדיוק . הבעיה ברכישת כרטיסי טיסה אלו היא העובדה שלא תמיד יש עמידה בלוח זמנים מבחינת המראות ונחיתות ולכן צריך לקחת בחשבון שייתכן עיכוב אפילו של כמה שעות בשדה התעופה ולעיתים החופשה הקצרה תתקצר עוד יותר בגלל העיכובים הלא צפויים.

היכן מחפשים כרטיסים זולים?

הדרך הפשוטה והמהירה כיום הינה בדיקת מחירי הכרטיסים באתרי האינטרנט של מגוון החברות והשוואת מחירים בטרם ההזמנה. בדרך זו ניתן בקלות למצוא מהבית מספר הצעות מחיר משתלמות ליעד המבוקש ולבחור את ההצעה המתאימה לך אישית מבחינת תאריכי היציאה והחזרה. הרבה פעמים הזמנת כרטיסים דרך האינטרנט זולה יותר מהזמנה טלפונית דרך סוכנות נסיעות מכיוון שסוכן הנסיעות אינו מקבל עמלה עבור כרטיסי הטיסה אותם מכר.

ישנם אנשים המעדיפים כי סוכן הנסיעות שלהן יהיה זה שיבצע את החיפוש עבור כרטיס טיסות הזול והמשתלם עבורם. אם בוחרים בדרך זו, כדאי להיות בקשר עם מספר סוכני נסיעות מכיוון שכל אחד נמצא בקשר עם ספקים אחרים ולכן כדאי לבדוק מי מהם מציע עבורכם את העסקה המתאימה ביותר עבורכם. בכל מקרה צריך להגדיר לסוכן הנסיעות מראש פחות או יותר מהו המחיר אותו אתם יכולים לשלם על טיסה ומהם היעדים והתאריכים המועדפים עליכם. טיסה נעימה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב