דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דיקור סיני לפוריות 

מאת    [ 08/01/2012 ]

מילים במאמר: 486   [ נצפה 2697 פעמים ]

מאמר דיקור סיני פוריות

 מה זה דיקור סיני ?   

דיקור סיני הינה שיטת טיפול ברפואה סינית הפועלת בהצלחה רבה כטיפול לבעיות רבות ומגוונות כבר למעלה מ- 3500 שנה .זוהי טכניקה סינית עתיקה בה מוחדרות מחטים עדינות ודקות אל נקודות הנמצאות על ערוצי אנרגיה שונים בגוף הנקראים מרדיאנים שלאורכם פזורות מאות נקודות המשויכות לאיבר או תפקוד מסוימים ומשפיעות על זרימת הדם והצ'י(אנרגית החיים), לדוגמא: המטרה העיקרית בטיפולי הפוריות ברפואה סינית הינה לגרום לזרימת דם תקינה וטובה לאזור הרחם על מנת לאפשר השתרשות טובה יותר של העוברים בטיפולי הפוריות השונים וגם באופן טבעי.

במהלך הטיפול ניתן לאבחן בעיות פוריות שלא תמיד ניתן לגלות באמצעות הרפואה הקונבנציונאלית, כגון, קור באיברי הרבייה.

זוגות רבים מוגדרים כבעיית פוריות "מסיבה שאינה ברורה". לכאורה, כל המערכות תקינות מבחינה פיזיולוגית והורמונאלית- אך הריון אין. דיקור סיני הינו בחירה שכיחה של זוגות, הנתקלים בבעיית פוריות. כאשר הריון לא מצליח להשתרש, ישנן מערכות ו/או איברים שאינם מאוזנים. שלושת האיברים שקשורים במיוחד להריון הם הכבד, שאחראי על זרימת דם תקינה אל הרחם, הלב, שאחראי על חוט אנרגטי הנמשך מהלב ועד לרחם והכליות, אם הכליות של האישה חלשות, איכות הביציות, רירית הרחם והתהליכים ההורמונאליים עלולים להיות פגומים. הרפואה הקונבנציונאלית מציעה מגוון טיפולי פוריות, אך למקרים שבהם "אין שום בעיה", אין לה מענה. דיקור סיני לפוריות מעניק לאישה איזון ותיקון במערכות הגוף אשר מניב פיתרון לבעיה, דהיינו הריון.

באלו בעיות פוריות מטפל הדיקור הסיני?


    • אנדומטריוזיס הינו מצב בו רירית הרחם  גדלה מחוץ לרחם . רוב נשים הסובלות מהתופעה יתלוננו על כאבי ווסת קשים עקב הדימום בדופן הרחם וישנם מקרים בהם אנדומטריוזיס גורם לבעיות פוריות. אנדומטריוזיס ע"פ הרפואה הסינית גורם לתקיעות דם באזור הגניטאלי ונוצר חוסר בחמצון איכותי של התאים באזור, עיכוב ניקוי חומרי פסולת והצטברות רעלים באזור הרחם, השחלות והחצוצרות. כתוצאה מכך אין הזנת דם איכותית לרחם ולעובר והסיכוי להריון פוחת. מטרתו של הדיקור הסיני הינה לשפר את סירקולציית הדם באזור הגניטאלי (הרחם, החצוצרות והשחלות). דיקור צמחי מרפא מניעי דם ושינויי תזונה נכונה מאפשרים זרימת דם איכותית לאזור הרחם והגעת חומרי הזנה בזמן ההשתרשות לאחריה.
    • טיפולי תרומת ביצית וטיפולי הפריה חוץ גופית IVF: שילוב דיקור סיני בטיפולים אלו מכפיל את הסיכויים לכניסה להריון. דיקור סיני מרגיע את המערכת הסימפתטית הדומיננטית בגוף האישה הנמצאת במצבי חרדה ומתח עקב טיפולי ההפריה. מצבים אלו גורמים להפרשת הורמוני סטרס, כגון אדרנלין ונוירו אדרנלין, המשבשים את סיכויי קליטת העוברים. כאשר מערכת העצבים אינה מאוזנת, זרימת הדם אל מערכת הרבייה ואל הרחם משתבשת ותהליכי השתרשות והיקלטות נפגעים באופן משמעותי. תקיעות של אנרגיה ודם ברחם מקשה על תהליכי הרבייה, הביוץ וההיריון התקינים. דיקור סיני משפר את זרימת הדם לרחם ובכך מעבה את רירית הרחם ומשפר את סיכויי הצלחת הטיפול. בנוסף, הדיקור מאזן את בלוטת ההיפופיזה האחראית על הפעילות ההורמונאלית בגוף וקשורה לתזמון ביוץ, סדירות המחזור החודשי ופעילות תקינה של בלוטת התריס. 
    • שחלות פוליציסטיות/חוסר ביוץ/ביוץ מאחר- במצבים אלו יסייע הדיקור לשפר את המאזן ההורמונאלי בגוף ולאפשר ביוץ סדיר
    • דיקור סיני לפוריות מטפל בהצלחה במצבים נוספים רבים כגון הפלות חוזרות , מחזור לא סדיר וכל תופעה פיזיולוגית הפוגמת בסדירות או בתקינות המחזור. 

 

קליניקה לפריון(פוריות)ברפואה סינית קליניקת מעגלים מטפלת אך ורק בתחום הפוריות ושמה לה למטרה לנסות ולסייע ככל האפשר לאותם נשים וזוגות הסובלים מבעיות פוריות ונמצאים במהלך הטיפולים או לפני ולפיכך מנסה להגדיל את סיכויי ההצלחה בשימוש במספר דרכים שהוכחו מחקרית כמשפרים את הצלחת טיפולי הפוריות. הקליניקה מתמחה בתחום הפריון ודרכי הטיפול ברפואה הסינית בבעיות הפוריות השונות כגון: חוסר פריון בלתי מוסבר, הפלות חוזרות, שילוב רפואה סינית בטיפולי הזרעה, שילוב רפואה סינית בטיפולי הפריה חוץ גופית, שחלות פוליציסטיות , אנדומטריוזיס,FSH גבוה ,בעיות זרע כגון מורפולוגיה ,תנועתיות זרע לא טובה , וריקוצלה ,ריכוז תאי זרע נמוך ועוד. מזה 6 שנים אנו מטפלים בהצלחה רבה במקרים רבים של בעיות פוריות כאלו ואחרות הן כטיפול בפני עצמו והן בשילוב הטיפול הרפואי הקונבנציונאלי של IVF/IUI. בנוסף לעבודתנו במרפאתינו הפרטית במרכז גירון, רעננה, אנו עובדים בשילוב עם היחידה להפריה חוץ גופית במרכז הרפואי הלל יפה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב