דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד לבחור חברת ניקיון בקלות 

מאת    [ 02/01/2012 ]

מילים במאמר: 419   [ נצפה 1754 פעמים ]

הניקיון הוא חלק חשוב ובלתי נפרד בהווייתו של בית העסק שלכם. ההבדל בין תדמית חיובית ושלילית של כל בית עסק או משרד הוא לעתים רק ברמת הניקיון והתחזוקה של המשרד או העסק, ולאו דווקא ביכולות העסקיות שהוא מספק. בשוק ניתן למצוא חברות ניקיון רבות, המציעות מגוון של שירותי ניקיון, והמגוון של החברות יכול להיות מבלבל מאוד. אם כך, כיצד ניתן לבחור את החברה הטובה ביותר לניקיון המשרד או העסק?  

שלב ראשון: בדק בית
לפני שאתם רצים החוצה ומתחילים לחפש  חברת ניקיון כלשהי, חשוב שתסתכלו סביב ופנימה ותבדקו מהם צרכי הנקיון הנדרשים לבית העסק . אם מדובר בעסק או משרד קטן, יש צורך באיש ניקיון אחד לכל היותר, וככל הנראה, למספר שעות מצומצם במהלך היום או השבוע. לסירוגין אם מדובר , בחברה גדולה חשוב למצוא חברת ניקיון שיכולה להתמודד עם סדרי גודל כאלו מבחינת זמן, ציוד וכוח אדם הנדרש עבור התחזוקה. מומלץ לעשות רשימה של החדרים הדורשים ניקיון, ומה קיים בחלל הכללי למשל: ניקוי חלונות, שאיבת שטיחים מקיר לקיר וכדומה, וכך תוכלו להבין מה אתם בדיוק מחפשים בחברת הניקיון.   

שלב שני: סקרי שוק
לאחר שבחנתם את הצרכים השונים, מומלץ לעשות סקר שוק בין כמה וכמה חברות ניקיון. מומלץ שלא להתפרס ולבדוק מספר רב של חברות ניקיון כי ההיצע הקיים יכול לבלבל. מקדו את עצמכם בכחמש חברות ניקיון העונות על הצרכים שלכם וצרו עמן קשר טלפוני או במייל המתאר את כל הצרכים והדרישות שלכם. חשוב בשלב זה לבקש הצעות מחיר מסודרות מחברות הניקיון שאיתן אתם עומדים בקשר כדי לשמור על הסדר ולא להתבלבל בין ההצעות השונות של כל חברה וחברה.   

שלב שלישי: סכום ותאום ציפיות  
חברת ניקיון אשר נבחרה צריכה לעמוד בציפיות ובצרכים שלכם מצד אחד, ומצד שני להיות יעילה ומקצועית כפי שהתחייבה להיות. חשוב לסכם את הדברים בטרם מתחילת העבודה המשותפת כדי למנוע עוגמות נפש מיותרות, וויכוחים לאחר מכן. על הסיכום להופיע בכתב ולהיחתם על ידי שני הצדדים, כמעין חוזה העסקה למתן שירותי הניקיון.   

שלב רביעי: מבחן התוצאה  
במהלך השבועות הראשונים לעבודת חברת הניקיון אצלכם במשרד או בבית העסק הם חשובים לבחינה הדדית של הציפיות שנרקמו מול התוצאות בפועל. חשוב לבדוק באם עובדי חברת ניקיון הם חרוצים, יעילים ובעיקר מקצועיים. האם הם מבצעים את עבודתם תוך מינימום הפרעה לעובדים, וללקוחות, והאם אתם רואים שהמשרד או בית העסק הוא נקי ומסודר החל מהמשרדים והקבלה דרך חדרי השירותים, וכלה בפינת קפה במטבחון.   

לסיכום, בין אם מדובר בעסק גדול או במשרד קטן, בחירת חברת  ניקיון משרדים היא החלטה שיכולה להשפיע רבות על תדמית בית העסק. מומלץ לפנות אל חברת ניקיון ותיקה, ובעלת ניסיון רב, אשר מעסיקה עובדים מקצועיים המבצעים את עבודות הניקיון בצורה היעילה והטובה ביותר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב