דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פרסום באינטרנט 

מאת    [ 30/12/2011 ]

מילים במאמר: 378   [ נצפה 2345 פעמים ]

פרסום באינטרנט הוא שם כולל לכל צורות הפרסום הקיימות ברשת האינטרנט ולמרות שעם הזמן מתווספות עוד ועוד דרכים לפרסם ברשת, ניתן עדיין למצוא מספר טיפוסי אב  כלליים:

1.באנר ? באנר הוא שטח בגודל קבוע אשר מציג בדרך כלל תמונה או איור שמטרתם להציג מוצר או אתר אינטרנט מסוים בצורה ויזואלית. הבאנרים יכולים להיות ממוקמים בכל מקום באינטרנט , אך נהוג לשלב אותם בתוך אתרים שכבר קיים בהם תוכן.

2.מודעת טקסט - מודעות טקסט כוללות בדרך כלל מספר מצומצם של שורות ותפקידן לפרסם מוצר או שרות שקשה יותר לדמות אותו באמצעות חזות גרפית. דוגמה למודעת טקסט כזו יכולה להיות מודעת טקסט המפרסמת חברה לביטוח.

בגלל אופיין של מודעות הטקסט, הן מופיעות בעיקר במנועי חיפוש כדוגמת גוגל ובתגובה להקשת שאילתא מסוימת. מנוע החיפוש יכול לקשר את הטקסט הרלוונטי מתוך המודעה אל השאילתא הזו.

3.עמוד נחיתה - עמוד נחיתה הוא אותו עמוד אליו מוביל הבאנר או מודעת הטקסט משני הסעיפים הקודמים. עמוד נחיתה הוא לא אתר אינטרנט שלם, אלא מעין פרוספקט או פלייר שתפקידו למשוך את הגולש לקנות מוצר, להתעניין בשרות או להירשם לאתר אינטרנט כלשהו. בעמוד נחיתה יהיה בדרך כלל אלמנט אינטראקטיבי כדוגמת טופס או יש למלא.

אותם אנשים אשר מנהלים את תצוגת מודעות הטקסט או הבאנרים ומקשרים אותם לדפי נחיתה מתאימים נקראים בדרך כלל "מנהלי קמפיינים" או "משווקים אינטרנטיים" והם מועסקים בחברות פרסום המתמקדות באינטרנט כגון חברת קונברטונט.

צורות פרסום נוספות

צורות פרסום נוספות באינטרנט כוללות מספר תחומים משלימים כמו למשל קידום אתרים או כתיבת תכנים שיווקים לאתרי אינטרנט. למשל, תפקידו של מקדם האתרים הוא להביא אתר אינטרנט למקום כמה שיותר גבוה וכך בעצם לחשוף אותו בפני יותר אנשים, קרי, לפרסם אותו.

לעומת זאת, תפקידו של כותב התכנים הוא לגרום לכך שהתוכן באתר יהיה מעניין ומושך, כך שהגולש יירצה להישאר באתר כמה שיותר זמן ולא יעזוב אותו. אתר כזה יוצר אצל הגולש רושם חיובי ותחושת האמון שלו באתר גוברת.

סוג נוסף של פרסום שצובר תאוצה בשנים האחרונות הוא פרסום דרך רשתות חברתיות. מדובר לא רק בהצבת מודעות בתוך רשתות חברתיות, אלא גם בניהול הפעילות החברתית של מותג מסוים , כך שהמבקרים בדף של המותג מרגישים שיש בו פעילות ושהוא חי ונושם.

משרות כמו מנהל מדיה חברתית ומקדם אתרים מהוות כיום חלק בלתי נפרד מכל עמוד דרושים של חברת פרסום אינטרנטית המכבדת את עצמה. לדוגמה, ניתן להתרשם מדף משרות קונברטונט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב