דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


צילום משתתפים באירועים שיווקיים ופתרונות צילום עם ברקודים 

מאת    [ 29/12/2011 ]

מילים במאמר: 329   [ נצפה 2181 פעמים ]

צילום משתתפים באירועים ובפעילויות קידום מכירות הינו אמצעי יעיל להגברת האפקטיביות השיווקית של הפעילות.

ראשית, משתתפי הפעילות ישמחו לקבל את תמונותיהם למזכרת. לרוב ניתנות התמונות ללא תשלום ומהוות "חלק מהשירות" ומהמתנות או המזכרות שמקבלים המשתתפים באירוע.חשוב כמובן שהתמונות יהיו "אטרקטיביות" וייצרו מוטיבציה אצל המשתתפים להצטלם, לשמור ולשתף אותן. כך למשל ניתן "לייצר" תמונות אטרקטיביות ע"י תפאורה מעניינת, צילום עם פרזנטור, איבזור אטרקטיבי או רקע מעניין.

שנית, פעילות צילום באירועים שיווקיים תעשה תוך שימת דגש על שילוב המותג או התועלת מהמותג בצילום. באירוע השקת רכב ניתן לצלם את המשתתפים על רקע דגם חדיש וספורטיבי, ואילו באירוע מזון תינוקות ניתן לצלם את האמהות עם ילדיהן ועם דוב פנדה ענקי. התוכן בתמונה צריך "לקשור" את הלקוחות למותג או למסרים באירוע. ניתן כמובן גם למתג את התמונות עצמן בלוגואים , מסגרות ממותגות או פרטי התקשרות.

האתגר הבא יהייה בניהול האופרצייה של צילום מספר רב של משתתפים והענקת התמונות האישיות לכל משתתף. ישנם אירועים בהם מודפסות התמונות על מגנטים ומסודרות על לוחות גדולים - לאיסוף ע"י המשתתפים. בפעילויות אחרות , וכאשר רוצים להעביר למשתתפים עותק דיגיטלי של התמונה - ניתן לאסוף כתובות אימייל ולנהל רישום על פי מספרי התמונות. 
פתרון זה יש לציין הינו דיי מסורבל לתפעול.
אחד הפתרונות החדשניים בתחום עושה שימוש בצילום עם ברקודים. משתתפי הפעילות מקבלים כרטיסים ממותגים כשעל כל כרטיס מודפס ברקוד-צילום מיוחד (הדומה לQR Code). צלמי האירוע מצלמים את המשתתפים כשהם אוחזים את הגלויות עם ברקוד הצילום. על גלויות הברקוד שמקבל כל משתתף מודפס גם קוד אישי והוראות כיצד לקבל את התמונות. בתום הפעילות טוענים הצלמים את התמונות עם הברקודים למערכת אשר סורקת אותן באופן אוטומאטי, מזהה את הברקודים בתמונות ויודעת לקשר את התמונות למשתתפים.לאחרונה קיבל תחום הצילום השיווקי תנופה וזאת עם הופעת הרשתות החברתיות ובראשן פייסבוק. תחום השיווק בפייסבוק הולך ומתפתח. צילום שיווקי באירועים תוך חיבור לפייסבוק מאפשר למשתתפי האירוע לשתף את התמונות הממותגות עם כל החברים בפייסבוק - ובכך להגדיל את החשיפה השיווקית באופן ניכר. טכנולוגיית הצילום עם ברקודים יודעת להציע למשתתפים לשתף את תמונותיהם באופן אוטומאטי בפייסבוק - ובכך לתת מענה מקצה לקצה לצילום שיווקי באירועים ולמינוף פעילויות קד"מ באמצעות הפייסבוק.


איתן חפץ
מנכ"ל -  פיקטוגו בע"מ
www.pic2go.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב