דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בוטוקס 

מאת    [ 26/12/2011 ]

מילים במאמר: 402   [ נצפה 1942 פעמים ]

בוטוקס

כולנו מחייכים, כועסים, מזעיפים פנים או מהורהרים. השפעתן של הבעות הפנים הללו ניכרת בשלב מאוחר יותר כאשר על פנינו מופיעים קמטי הבעה, שמופיעים ללא הודעה מוקדמת. מלבד זאת השפעת הגיל ניכרת גם היא על פנינו , אמנם אנחנו מרגישים צעירים ברוחנו ובנפשנו אך למרות זאת הקמטים אינם מתחשבים בכך ומופיעים בעיקר בפנים. 

אין זו חובה לקבל את הגזירה כתורה מסיני. כיום ניתן לעשות המון דברים כדי להעלים את הקמטים או אולי להאט את קצב הופעתם. אמנם יש פה גם עניין של גנטיקה אך ישנם המון דברים מניעתיים שיכולים לעזור לנו להאט את קצב הופעת הקמטים וכמובן טיפולי הזרקת בוטוקס הגורם לקמטים להיעלם כלא היו.

איך ניתן להאט את קצב הופעתם של הקמטים?

אחד הדברים החשובים לגופנו הוא אורח חיים בריא ותזונה נכונה. הדברים שאנו מכניסים לגופנו משפיעים בצורה ניכרת על עור פנינו. אם החלטתנו לעשות דיאטה והורדנו במשקל ושוב העלינו ושוב הורדנו והעלנו העור נרפה ונמתח ויש לכך השפעה גדולה על הקמטים שיופיע. הימנעות מחשיפה לקרני השמש האולטרה סגוליות, הימנעות מעישון שתייה מרובה  ושימוש בקרמים מזינים יכולים לתת לעור שלנו חיוניות וחיות.

הבוטוקס הוא אמנם רעלן אך הוא חומר שאושר אחרי בדיקות קפדניות על ידי משרד הבריאות האמריקאי. הוא חומר המשפיע על המערכת העצבית שלנו ואינו פוגע בהשפעתו במערכות אחרות בגוף. הבוטוקס בטוח לשימוש והשפעתו על עור הפנים ניכרת תוך כמה ימים והוא מחולל פלאים בקמטים שלנו שנעלמים כלא היו.

האם יש קשר בין הבוטוקס לבין מצב הרוח שלנו?

מחקרים שנעשו מראים שאכן בוטוקס גורם לשיפור מצב הרוח שלנו בגלל שאנו מרגישים טוב יותר עם עצמנו, הדימוי והביטחון העצמי שלנו עולה ויש לכך קשר באופן ישיר על מצב הרוח שלנו. הבוטוקס גורם להרפיית השרירים של הפנים ובכך מונעת את הופעתם של קמטי ההבעה ואת הקמטים המופיעים על הפנים שלנו כשאנו זועפים.

במידה והבוטוקס מוזרק בכמות מינימאלית ורצויה על ידי רופא המומחה בתחום היא אינה גורמת נזק ואינה פוגעת בהבעות הפנים שלנו. אם החומר יוזרק בכמות גדולה הוא יכול לפגוע ולגרום עיוות בהבעות הפנים ולנזק בלתי הפיך שעלול להוביל אחריו עוגמת נפש רבה למטופל/ת.

האם הזרקת הבוטוקס ניכרת אחרי פעם אחת ואין צורך בטיפול חוזר?

השפעת הבוטוקס על העור ניכרת בין כמה ימים עד שבוע. אתם תרגישו בשינוי שחל בעור פניכם שקיבל שוב ברק וחיוניות והקמטים עליו נעלמו אולם יש צורך לחזור אחרי מספר חודשים על הטיפול בשנית מאחר והבוטוקס נספג בגוף ועובר תהליך בחילוף החומרים שמקיים בגופנו. אחרי תקופה ארוכה יחלוף טווח זמן ארוך יותר בין טיפול אחד למשנהו אך אם תרצו לשמור על התוצאה לשנים תצטרכו להתמיד בטיפולים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב