דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כרטיסי ביקור להיות מינימום חבר כנסת 

מאת    [ 25/12/2011 ]

מילים במאמר: 408   [ נצפה 2843 פעמים ]

 

כל אחד רוצה להיות כוכב גדול או מנכ"ל גדול או מינימום חבר כנסת. בעזרת כרטיסי ביקור אנחנו יכולים להרגיש כמו אחד מהתארים החלומיים הללו. כרטיסי ביקור יכולים בקלות להעניק לנו יוקרה שקשה לנו להשיג אותה בעוד דרכים. כרטיסי ביקור הם דרך מצויינת להפוך אותנו למה שתמיד חלמנו להיות. כאשר אנשים מקבלים כרטיסי ביקור הם יכולים לדמיין שמאחורי כרטיסי ביקור עומדות תמנות שונות של אנשים שכל אחד מהם הוא יותר גדול מהאחר. ברגע שאנחנו מקבלים כרטיסי ביקור המח שלנו מתחיל לעבוד שעות נוספות ואנחנו מנסים לעשות את ההקשרים של האנשים לתדמית אותם כרטיסי ביקור יוצרים.

כרטיסי ביקור מהודרים מאוד יגרמו לנו לדמיין משרד ענק בסגנון חללי שיושב שם מינימום מנכ"ל גדול. כרטיסי ביקור פשוטים יותר יגרמו לנו לדמיין אולי עסק בייתי שמתנהל בחדרי חדרים. בדרך כלל כאשר אנחנו מקבלים כרטיסי ביקור אנחנו רואים את הבן אדם שעומד מאחורי כרטיסי הביקור ברגע שהוא מביא לנו את כרטיסי הביקור שלו. מעבר לפנים של הבן אדם ולבגדים שהוא לובש אין לנו שום מידע אחר אותו אנחנו יכולים לקבל על העסק. ברגע הזה הדמיון שלנו מתחיל לעבוד שעות נוספות ואנחנו מתחילים לעשות הקשרים בין כרטיסי הביקור לתמונות שעולות לנו בראש.

כרטיסי ביקור יכולים בקלות לשלוח אותנו למחוזות שלא דמיינו אותם בכלל. כאשר אנחנו מקבלים כרטיסי ביקור כל הצד של המח שלנו שקשור בסמלים מתחיל לחפש תשובות לשאלות אותם הוא שואל. כרטיסי ביקור יכולים להיות מעוצבים בצורה סמלית מאוד.

כאשר אנחנו יושבים עם מעצבים גרפים בבית דפוס הם יודעים בדרך כלל לקרוא את עולם הסמלים של הלקוחות שלנו יודעים למקם על גבי כרטיסי ביקור סמלים נכונים. כרטיסי ביקור יכולים להיות צבועים בסמלים מסויימים ויכולים להיות מלאים בפרטים קטנים שהעין שלנו לא מודעת אליהם אבל הם משפיעים על הדרך בה אנחנו קוראים את כרטיסי הביקור. כרטיסי ביקור צריכים לדעת לתקשר עם אנשים במינימום מילים. לכן סמלים על גבי כרטיסי ביקור הם חשובים מאוד.

אותם סמלים יכולים בקלות להפוך לנו את כל מה שחשבנו על בן אדם מסויים. דוגמא מצויינת לכך היא כרטיסי ביקור עם הטבעות מזהב. הטבעות מזהב הם דרך מהודרת מאוד ויוקרתית מאוד להדפיס כרטיסי ביקור. אנחנו לא נצפה לראות כרטיסי ביקור של שרברב שיש עליהם הטבעות מזהב. הטבעות מזהב הם סמל ליוקרה ולכן רב הסיכויים שנראה כרטיסי ביקור עם הטבעות מזהב במקרים מסויימים מאוד, על גבי כרטיסי ביקור של בעלי מקצוע מסויימים מאוד. בעלי מקצוע כאלו הם בעלי מקצוע שיודעים להיתמש בסמלים הנכונים על גבי כרטיסי ביקור על מנת שהם יקבלו את היוקרה שמגיעה להם. לעיתים הכבוד והיוקרה למקצוע מגיע כתוצאה מהדפסה של כרטיסי ביקור עם הטבעות זהב.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב