דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כוח ההשפעה של נשים על זוגיות ועל ילדים 

מאת    [ 24/12/2011 ]

מילים במאמר: 375   [ נצפה 2224 פעמים ]

הדבר שאני הכי רוצה בעולם, זה להעביר את המסר הבא: נשים תתחילו להשתמש ביכולת ההשפעה שלכן בדרך חיובית. אנחנו הנשים מלאות ברגש, ורגש יוצר שינוי בעולם. הרגש יכול להיות שלילי והוא יכול להיות חיובי.

בואי אספר לך סיפור מחדר האימונים שלי. מגיעות אלי נשים רבות ובפיהן אותה התלונה. אני ובעלי לא מסתדרים. כל נטל הבית נופל עלי, הוא כל היום שקוע בעבודה שלו ואני צריכה גם לעבוד וגם לטפל בילדים ואני עייפה. אנחנו כל הזמן רבים וקשה לי במיוחד לראות מה זה עושה למשפחה שלנו.

ילדים הם הראשונים שנפגעים כאשר האווירה בבית לא טובה וזה ממש עצוב.

אני רוצה לספר לך את סיפורה של שושי. היא באה אלי לבד כיוון שבעלה בכלל לא הבין מה היא רוצה ואמר שאם היא תפסיק להתלונן כל היום אז לא יהיה לה כל כך קשה. שושי הרגישה שלא מבינים אותה, והרגישה כל כך לבד. "אני אפילו לא רוצה עזרה פיזית, כל מה שאני רוצה זה להרגיש שיש לי שותף ואני לא לבד" זה מה שהיא אמרה ודמעות בעיניה.

בת זוג , אימא - מה את יכולה לעשות?
הדאגה והלחץ שלך שדברים לא מסתדרים כמו שאת רוצה הם חשובים מאוד. תארי לעצמך אותך, אימא ואישה שמתנהלת כאילו הכול בסדר ולא עוצרת ואומרת: אני רוצה משהו אחר!!!"

לכן לא כדאי לוותר על הרגש הלא טוב שלך אבל כן כדאי להקשיב לו ולהתחיל להגיב אחרת.
זה בידיים שלך ליצור משהו אחר. יש לך שלוש אפשרויות: האחת להיות "קורבן" ולהרגיש חוסר אונים. השנייה לריב ולהתקיף בכל הזדמנות. ויש אופציה שלישית והיא לומר: השינוי לא יבוא מבן הזוג שלי ובטח לא מהילדים שלי, השינוי יבוא ממני.
במקום להתלונן לבקש, במקום לצעוק ולהטיף מוסר להתחיל לשאול שאלות והכי חשוב במקום להאשים ולהרגיש רגשות אשמה להתחיל להבין שכולם בני אדם ואת יכולה לעזור למשפחה שלך לחיות אחרת. 

בכל פעם שקורה אירוע שקשה לך איתו – במשפחה, עם בן הזוג, עם אחד הילדים, תעצרי ותשאלי את עצמך איך את רוצה להתנהל באותו הרגע. ככל שתתבונני יותר, כך תוכלי לבחור איך להגיב וניסים יתחילו להתרחש במשפחה שלך.

שושי עשתה שינוי מדהים. היא באה לבעלה ושיתפה אותו איך היא מרגישה. כשהוא התחיל להתקיף אותה שזה באשמתה, היא לא נבהלה אלא אמרה לו: "אני לא מאשימה אותך, אתה חשוב לי ואני רוצה שנהיה שותפים, נקשיב ונעזור אחד לשני. השינוי במשפחה היה מדהים ברגע ששושי שינתה את תפיסת העולם שלה.

נעמה רגב מאמנת אישית, מומחית בתחומי זוגיות, הורות, משפחה, יחסים והתפתחות אישית. בעלת תואר שני במדעי ההתנהגות, מנחת קבוצות בתקשורת בין אישית והתפתחות אישית ובעלת הכשרה לטיפול זוגי ומשפחתי. אתם מוזמנים להירשם לאתר שלי ולקבל בחינם בכל שבוע סיפורים מחדר האימונים - השגיאות הנפוצות ביותר שזוגות והורים עושים וכלים לשיפור הזוגיות וההורות.  www.imun.biz    טלפון 0544304067




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב