דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד לבחור מגרסת נייר 

מאת    [ 21/12/2011 ]

מילים במאמר: 418   [ נצפה 2072 פעמים ]

השתמשו במגרסת נייר או בשירות גריסת נייר בכדי להשמיד את המסמכים שלכם בבטחה

עליכם להשתמש במגרסת נייר או בשירותי גריסת נייר בכדי להשמיד בבטחה את המסמכים שלכם. בין אם מדובר בסביבה עסקית או לא, גריסת כל המסמכים שלכם, הכוללים מידע אישי, היא הכרחית. הזהות שלי נגנבה פעם על ידי אדם שמצא הצעה לקבלת כרטיס אשראי בפח האשפה שלי. לאחר מכן בזבזתי שבע שנים בניסיון לאזן את האשראי שלי. עברו עשר שנים מאז ואני עדיין נושא עמי מסמכי זיהוי. פח האשפה שלכם הוא המשאב החשוב ביותר בעבור גנבים בבואם לגנוב את זהותכם הפיננסית. בכל פעם שאתם משליכים דבר מה הכולל את פרטיכם האישיים, אתם מסתכנים בכך שפרטים אלו יגיעו לידיים הלא נכונות.

אם אין ברשותכם מגרסת נייר, ניתן לרכוש אותן בכל חנות המתמחה במכירת ציוד משרדי, חנויות "עשה זאת בעצמך" וחנויות למכירה קמעונאית המציעות הנחות. גם באינטרנט ניתן למצוע אתרים רבים בהם תוכלו לרכוש מגרסת נייר. מחירי מגרסות הנייר נעים בין 20$ למגרסות לשימוש אישי ועד מאות דולרים למכשירים תעשייתיים.

עד לשנות השבעים אף אחד לא שמע על מגרסות נייר

עד לחשיפתה של פרשת ווטרגייט בשנות השבעים, האדם הממוצע מעולם לא שמע על מגרסות נייר, המכונות לעתים גם מגרסות מסמכים. אנשי מקצוע רבים שמעו עליהן, אך לא חשבו כי מדובר במכשיר חיוני בסביבה המשרדית. עם זאת, בימינו אנו מתגברת הדאגה בגין גניבת זהויות ואנשים רבים מכירים לא רק בחשיבות גריסת כל המסמכים האישיים והפיננסיים אלא גם מכירים בכך שמגרסת הנייר היא מכשיר חיוני בכל משרד.

למעשה, במדינות רבות השלכת מסמכים אישיים ופיננסיים לפח האשפה מהווה עבירה על חוקי המדינה ועל הנהלים המקובלים. השלכת מידע רגיש, מבלי שנגרס או הושמד כראוי, עשויה לסכן את העסק שלכם ולחשוף אתכם לתביעות אזרחיות ופליליות כאחד. פושעים עשויים לאסוף מסמכים שלא נגרסו כנדרש ולהשתמש במידע בכדי לגנוב זהויות. פריטים כגון הצעות לקבלת כרטיס אשראי, חשבונות והצעות להצטרף למועדון לקוחות שנשלחים לביתך באופן קבוע, צריכים להשלח למגרסה ולא למצוא את דרכם לפח האשפה. סמכו על אדם שזהותו כבר נגנבה בעבר.

מגרסות נייר תעשייתיות

מגרסת נייר תעשייתית היא פריט יקר מאד ומומלץ שתשוו בין הדגמים השונים בטרם תחליטו מה הדגם הטוב ביותר בעבור העסק שלכם. אני ממליץ לערוך מחקר מעמיק על מגרסות נייר בכדי לבחור את מגרסת הנייר המתאימה ביותר לצרכים שלכם.

באם לעסק שלכם אין די מקום למגרסת נייר, יתכן והאפשרות הטובה ביותר עבורכם היא שירות גריסת נייר. עם זאת, יש לוודא כי תבחרו בשירות המסוגל להתמודד עם כל כמות המסמכים הרגישים שברצונכם להשמיד. בחרו תקופת זמן, אנו ממליצים על שישה חודשים, בה תאמדו כמה מסמכים בדיוק תצטרכו להשמיד. תקופה זו תעניק לכם הערכה טובה יותר לגבי מהי האפשרות המתאימה ביותר לעסק שלכם.

 

 

נכתב ע"י אלינור בן חמו מנהלת שיווק ומכירה אורגניקס פתרונות מתקדמים http://www.ar-go.net 1599-597-779 0504332232




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב