דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סקירת הקוצץ המסתובב Swimgline SmartCut Lite GBC Accucut A300 

מאת    [ 21/12/2011 ]

מילים במאמר: 501   [ נצפה 2195 פעמים ]

כנגד העובדה שחברת GBC (General Binding Corporation) מוכרת בעיקר בשל מכונות האיגוד והלמינציה שלה, לחברה יש גם שלוחות המושטות, בשנים האחרונות, לעולם חותכי הנייר והקוצצים המסתובבים. למרות ש-GBC הפיקה קו מוצרים מצויין של חותכי נייר, לאחר שהחברה נרכשה על ידי המותגים של Acco כל חותכי הנייר של GBC מותגו-מחדש תחת שם המוצר Swingline. מאמר זה מספק סקירה של הקוצצים מסדרת Swingline Smartcut Lite, אשר היו ידועים בעבר בתור GBC Accucut A300. מכשירי SmartCut Lite הינם קוצצים טובים המושלמים לשימוש אישי. למעשה, זוהי הבחירה החסכנית הטובה ביותר עבור אנשים פרטיים ומשרדים קטנים הזקוקים לקוצץ הנייר לצורך קיצוץ פריטים (בהיקפי עבודה קטנים) דוגמת אלבומי הדבקות, מצגות, מסמכים שעברו למינציה וכדומה.

ה-SmartCut Lite הינו באורך 30 ס"מ, ולכן דפי נייר באורך 27.5x42.5 ס"מ יכולים להיחתך על ידי המכשיר בקלות רבה. הסרגל של חותך הנייר מציע שנתות מדידה סטנדרטיות ומטריות ומלווה ברשת יישור אשר תעזור לכם לחתוך את הנייר בדיוק היכן שצריך. כמו כן, הלהב של ה-A300 מוודא כי החיתוך יהיה מדוייק גם כן, בעודו מחליק לאורך מנחה החיתוך כך שתוכלו לראות בדיוק היכן הוא עובר. אם אתם מבקשים לשוות לפרוייקט שלכם מראה ייחודי או להכניס מקטע מחורר למסמך שלכם, ניתן להזמין באופן נפרד גם להבים מיוחדים המבצעים חיתוכים גליים או מחוררים. בכל הנוגע לגוף המכשיר, רגליות גומי מונע-החלקה מבטיחות כי הקוצץ יישאר במקומו בעת השימוש. כמו כן, מכיוון שהמכשיר עשוי פלסטיק, משקלה קל ונוח להזיז אותו ממקום למקום במידת הצורך. במידה ואתם מייחסים חשיבות לקבלת החיתוכים הנכונים בכל זמן נתון, ה-SmartCut Lite הינו מכשיר קיצוץ מסתובב המגיע אליכם במחיר מצויין – מחירה הקמעונאי של היחידה הינו פחות מ-50.00$.

למרות הכל, Swingline SmartCut Lite אינו מכשיר המתאים לכולם. מאחר והוא מתוכנן לשימוש איש, באופן טבעי יש לו גם כמה מגבלות. ראשית, קוצץ מסתובב זה עשוי כמעט לחלוטין מפלסטיק, ולכן למרות שהדבר הופך אותו לנייד מאוד, הוא לא יכול לעמוד בחיתוכים מסיביים ותכופים. במידה ואתם מחפשים קוצץ עמיד יותר ובעל קיבולת עבודה גבוהה יותר, בעל מרכיבי מתכת, סדרת הקוצצים Swingline Professional תהא הבחירה הנכונה יותר עבורכם. עובדה זו נכונה במיוחד מאחר וסדרת הקוצצים של SmartCut Lite מדורגת אך ורק לחיתוך של עד עשרה דפי נייר במסה כוללת של 20 ליטר , ולעיתים נדמה שאינם מסוגלים להתמודד אפילו עם כמות זו. עובדה זו יכולה בפירוש להפריע ליעילות העבודה שלכם אם אתם חותכים גליונות נייר רבים; למעשה, גליוטינה לחיתוך ניירות ודאי תהא יעילה יותר במקרה זה, אם אתם צריכים לחתוך 10 ניירות או יותר על בסיס קבוע. לבסוף, ה-SmartcCut Lite מגיע עם מזרן חיתוך מיוחד שניתן להניח תחת הלהב. למרות שמזרן זה מסייע בהבטחת ביצוע חתכים טובים ונקיים, צריך לסובב או להחליף אותו על בסיס קבוע על מנת לשמר את אותה איכות חיתוך טובה. יהיה עליכם להקפיד תמיד על כך שיימצא מזרן נוסף וזמין לשימוש, על מנת שתוכלו להפיק את המיטב מהמכשיר.

ככלל, ה-SmartCut Lite מיועד לשימוש בקיבולת גבוהה, כמו במשרדים עמוסי-עבודה או בחנויות הדפסה וצילום. יחד עם זאת, הוא מיועד באופן פרטני לשימוש אישי וברמה זו הוא מהווה מוצר נהדר. זהו קוצץ סיבובי קטן וחביב אשר יהיה מושלם לעבודות יד ולשימוש קל עבור משרדים ביתיים, במיוחד למשתמשים שאינם רוצים להוציא הון על קוצץ נייר ברמה מסחרית.

 

 

נכתב ע"י אלינור בן חמו מנהלת שיווק ומכירה אורגניקס פתרונות מתקדמים http://www.ar-go.net 1599-597-779 0504332232




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב