דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מסכי הקרנה 

מאת    [ 18/12/2011 ]

מילים במאמר: 953   [ נצפה 3142 פעמים ]

מסכי הקרנה

ברגע שאתם קונים מקרן, אתם צריכים למצוא גם את המסך שעובד בצורה הטובה ביותר עם תאורת המקרן שקניתם, גודל החדר שלכם והתאורה בחדר, בכדי שתוכלו למקסם את איכות התמונה המתקבלת ואת חווית הצפייה.

 

אנחנו מקווים שהמידע שנמצא בדף הזה יעזור לכם בבחירת המסך המתאים ביותר לצרכים שלכם. בדקו גם את המאמר שלנו לגבי בחירת המקרן המתאים (או גללו פשוט לתחתית הדף).

 

בחירת מסך ההקרנה המתאים

תאורת החדר, גודל החדר ומפרט המקרן שרכשתם, יקבעו את סוג מסך ההקרנה שיעבוד בצורה הטובה ביותר עבורכם. אתם יכולים לבחור בין מסכי הקרנה קדמית – עבור מקרנים המקובעים או מקרנים ניידים – לבין מסכי הקרנה אחורית מהודרים בגרסאות ידניות או אלקטרוניות. אם אתם בחדר הרצאות או כיתה, מיקום מסך המקרן על גבי לוח הכתיבה הוא כנראה הפתרון הטוב ביותר. מערכות קולנוע ביתיות יזדקקו להרכבה קבועה לקיר, כאשר מקרנים בחברות כלכליות, אשר משמשים בעיקר למצגות PowerPoint, כנראה יזדקקו לפתרון יותר גמיש ונייד.

 

מסכי הקרנה מתוחים לעומת מסכי הקרנה רפויים

מסכי הקרנה רפויים הם המסכים הנפוצים ביותר בגלל שהם מהווים את האלטרנטיבה הזולה ביותר בשוק. מסכי הקרנה ידניים נמשכים מטה, כמו וילון של חלון, כאשר אתם מעוניינים לצפות בהקרנה, ומגולגלים חזרה מעלה בין השימושים. היצרנים מספקים גם דגמי מסכים מתוחים בכדי לשפר את איכות התמונה המוצגת וכדי לפתור את בעיית הקפלים והקמטים המופיעים במסכים לא מתוחים. ישנו מסך משיכה ידני עם מערכת קיפול מסך אלקטרונית אשר מונעת מהמסך לחזור חזרה לבסיס מהר מדי.

סוגי הבד מהם עשויים מסכי ההקרנה

באו נגדיר את שני המרכיבים עליהם משפיע סוג הבד בצורה הישירה ביותר.

בוהק

בוהק מסך הוא מידת החזרת האור המוקרן. בוהק של 1.0 הוא הסטנדרט התעשייתי; 1.2 מספק מידת החזרת אור הטובה מן הסטנדרט ב-20%.

 

זוויות צפייה

זווית הצפייה של מסך ההקרנה היא מידת איכות התמונה ממרכז מסך ההקרנה לקצה הימני ולקצה השמאלי. עיוותי צבע ועמעום תאורה נובעים ממיקום שונה על גבי ציר הצפייה. אולמות קולנוע בנויים כך שכולם יקבלו את אותה חווית צפייה, בלי קשר להיכן הם יושבים.

 

אפור או לבן

מסכים בעלי ניגודיות אפור גבוהה משמעותם שהמשטחים הלבנים בתמונה יהיו בהירים פחות ומשטחים שחורים יהיו קרובים יותר לשחור אמיתי. מסכים אפורים תלויים יותר בכמות אור מספיקה מהמקרן אבל מפיצים פחות אור מוחזר ממסכים לבנים. עובדה זו הופכת אותם ליעילים יותר בחדרים עם תאורת רקע נוספת מלבד אור הקרנת המקרן. ישנם יתרונות ברורים באיכות תמונה המופקת ממסכים אפורים בחדרים חשוכים לגמרי.

 

ככל שהבוהק, או מידת החזרת האור המוקרן, גבוה יותר- זוויות הצפייה קטנות. כך שהבנת סוג החדר בו יותקן המקרן שלכם חשובה ביותר בקביעת סוג החומר ממנו יורכב מסך המקרן שלכם. עבור מידע מעמיק נוסף בנושא זה, בבקשה גלשו למאמרים הבא:

 



כיצד לבחור את גודל המסך הנכון?

ישנם שלושה פורמטים סטנדרטיים:


    • מרובע– מסכים מרובעים נמצאים בשימוש בדרך כלל להצגת מצגות באיכות תמונה נמוכה. יחסיות 1:1.
    • פורמט וידאו– מסכי פורמט וידאו הם מסכים ביחסיות 4:3 התואמים תצוגת שידורי טלוויזיה ומחשב ויכולים לשמש לצפייה בסגנון 'מסך מלא' (Full screen) או 'מסך רחב' (Wide screen).
    • HDTV– מסכי HDTV הם בעלי יחסיות 16:9 רוחב לגובה ומהווים את האופציה האמתית היחידה לצפייה בשידורים באיכות HD גבוהה עם מקרני קולנוע ביתי.


קניית מסך המקרן שלכם

אל תתפשרו על איכות המסך לאחר שכבר ביצעתם את ההשקעה הגדולה ברכישת המקרן; הדבר יהיה מקביל לרכישת טלוויזיית HD בלי לחבר אותה בעזרת כבל HDMI.

יש את היתרונות של להיות אחד מאתרי ביקורת המסכים המובילים באינטרנט. לי הייתה את האפשרות לבקר מספר ממסכי ההקרנה הטובים ביותר בשוק. מידע הוא דבר נהדר, אך רובו פשוט עובר מפה לאוזן בלי צבירה של ניסיון ממשי בשטח. מתחת השארתי פירוט של מסכי ההקרנה אותם חקרתי והשתמשתי בעצמי. תיהנו!

 

 

 ביקורות על מסכי הקרנה

שיטת החיפוי הממוכנת של מסכי Carada Masquerade–28.06.2011 מסך ה-Masquerade מבטל את צורת ה-Letterbox המתקבלת על ידי מסכי חיפוי אשר מחליקים מצדי המסך! ביצועים מעולים וההקרנה נראית נהדר!

 

חידושים בעולם מסכי ההקרנה במסך Black Diamond II 1.4–16.08.2010 מסך ניגודיות גבוהה איכותי (ובהיר). אידיאלי עבור חדרים עם תאורת רקע משתנה. דומה במספר מובנים למסך Firehawk, אך שונה מאד בעיצוב שלו ובמאפייני דחיית האור שלו. מצוין כפתרון נגד לאורה חזיתית.

 

מסכי ההקרנה של חברת Elite Kestrel- 10.06.2010 מסך זה הוא מסך מתרומם מהרצפה עבור אלו מאתנו עם מקום מוגבל. מסך ממוכן זה יכול להיות ממוקם מאחורי, נגיד, שידה, ספה או כל רהיט אחר. לחצו על השלט ו...בינגו, המסך שלכם מתרומם לצפיה.

 

מסך מקרן מט לבן מקובע 106” של Visual Apex Vapex–03.11.2009 לא ביקורת מלאה, אבל כן הסתכלתי קצת וכתבתי את הבלוג הזה לגבי מסכי ההקרנה של חברת Vapex.

 

Stewart FilmscreenFirehawk G3–02.05.2007 אני משתמש במסכי Firehawk כבר כמעט 7 שנים. ב-2007 שדרגתי את מסך ה- Firehawk שלי למסך Firehawk G3 (ותודה לסטיוארט על מעמד המסך ששלחת לי). מסך Firehawk G3 (ודגם ה-SST שלו) הם בערך"הסטנדרט התעשייתי" למסכים אפוריםבניגודיות גבוהה.

 

מסך ההקרנה Elite ezFrame Acoustic Pro 1080. החלטנו לבחון מחדש את סדרת המסכים האקוסטיים החדשים של חברת Elite , עם המשטח האקוסטי המשופר שלהם  (כאשר רשימת המסכים הישנים שלהם מפורטים מתחת) זה בהחלט נחשב לשדרוג נדרש.

 

המסכים האקוסטיים מסדרת Elite Home2

לא רע עבור ניסיון ראשון, אבל עם מספר בעיות שיש לטפל בהם. זול במיוחד.

 

מסכי ההקרנה CineTension הממוכנים של חברת Elite

 

מסכי ezFrame אפורים בניגודיות גבוההשל חברת Elite מסכים מקובעים לקיר

 

מסכי Carada: תצוגת לבן מושלם תצוגת לבן מושלם מבוססת על מסך הקרנה לבן מצוין המקובע לקיר, בעל תג מחיר סביר והגיוני. זהו המסך שבו אני משתמש בחדר הבדיקות שלנו להשוואת מקרנים.

 

חידושים בעולם מסכי ההקרנה: מסכי הניגודיות הגבוהה מבית Visaqe

מסך הקרנה בניגודיות אולטרה גבוהה עבור הקרנה בסביבה בהירה ומוארת – ניגודיות גבוהה ומחיר גבוה.

 

מסכי ezFrame של חברת Elite מסכים זולים, מקובעים לקיר, באיכות טובה.

 

מסכים של חברת Elite- הסדרה הממוכנת הביתית מסכים הקרנה.

 

נכתב כשרות ויעוץ ללקוח חברת אורגניקס תשמח לעמוד לשרותכם בכל שאלה ונושא בתחומנו .

בברכה

אלינור בן חמו

מנהלת שיווק ומכירה

1599-597-779

050-4332232

www.ar-go.net

 

נכתב ע"י אלינור בן חמו
מנהלת שיווק ומכירה
אורגניקס פתרונות מתקדמים
http://www.ar-go.net
1599-597-779
0504332232




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב