דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חופשת סקי- גלישה חלקה לחופשה 

מאת    [ 11/12/2011 ]

מילים במאמר: 332   [ נצפה 3897 פעמים ]

החברים שחזרו מפסו טונלה שבאיטליה, הקולגות שבדיוק סיפרו איך נהנו בבורובץ שבבולגריה ובכלל, כל הגאות הטרנדית של חופשת סקי שצפה ועולה בשנים האחרונות, כל אלו הציתו את דמיונכם ושכנעו אתכם למהר ולסגור את חופשתכם הבאה באתר סקי אירופאי מובחר ומומלץ, תוך אמונה כי, עקב היותכם ישראלים שרגילים לנחות על הרגליים בכל מקום, תוך שעה שעתיים או מקסימום שלוש, כבר תוכלו לנפנף לכל המתחילים למיניהם מרום הפסגה המושלגת המיועדת למקצוענים ולגולשי האקסטרים.

בניגוד לטיול סטנדרטי לחו"ל, אותו אפשר להזמין ולארגן במחי הקשות מקלדת בודדות או בשיחת טלפון קצרה לסוכנת הנסיעות הצמודה, הרי שבכל הנוגע לתחומי חופשת סקי, הרי שכאן נדרשת הכנה והצטיידות מתאימים מראש, שיקלו על השהייה במקום ועל העלויות שיכולות להאמיר מאלפי דולרים לעשרות אלפי דולרים מבלי שתוכלו לעשות דבר בנידון.

טיפ מהותי למי שמעוניין להתחיל ולעבוד על כישורי הסקי שלו הוא להתחזק ולהיכנס לכושר גופני כמה חודשים לפני יציאה לחופשה אקסטרימית דוגמת חופשת סקי. לא מדובר על טיפוס הרים או על טרק חתירה בקיאק לאורך נהר האמזונס, אך, עדיין, חלק מהותי מיכולות הסקי והצלחת הלימוד תלוי בכוח פיזי ובסיבולת לב ריאה עקב שינויי מזג האוויר הקיצוניים. עוד הליך שצריכים לעבור טרם היציאה לחופשת סקי הוא רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל עם הרחבת סקי ייעודית, שתגן עליכם בכל מקרה של פציעה וצורך באשפוז, טיפול ואפילו הטסה מיוחדת לבית חולים במדינת היעד או חזרה לארץ. הלוואי שלא תזדקקו לכך, אבל אף פעם אי אפשר לדעת. גם רכישת ציוד סקי היא לא חיונית וניתן לשכור ציוד מתאים לרמתכם בכל אתר אליו תגיעו או אפילו עם סוכנות נסיעות כלשהי דרך הארץ עוד לפני הנסיעה.

פן נוסף הקשור להזמנת חופשת סקי, ומשום מה רבים נוטים לא לחשוב עליו, הוא הכרת הסביבה בה נמצא אתר הסקי המיועד. רבים מהאתרים בנויים לאירוח תיירים ונמצאים במקומות מבודדים יחסית, דבר שמביא למחירים גבוהים ולמספר מועט של אטרקציות ודברים לעשות בשעות הרבות שנשארות פנויות לאחר שעות הסקי. אם אתם מעוניינים בחופשה שקטה ורגועה או אם אתם מעוניינים במיקום מרכזי וקרוב לאתרי בילוי ופנאי סוערים וסואנים, כדאי שתחקרו קצת לפני הזמנת החופשה וכך תימנעו מהפתעות כאשר תנחתו.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב