דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חופשת סקי- גלישה לעולם מרהיב 

מאת    [ 11/12/2011 ]

מילים במאמר: 332   [ נצפה 3798 פעמים ]

יציאה לחופשה תמיד מלווה בתחושות של התרגשות, ציפייה ורצון למלא מצברים, להתרענן ולחזור מאוששים וחזקים יותר לקרקע המציאות. לכאורה נדמה שהשאיפות הללו מכוונות לחופשה רגועה, שלווה ונינוחה באיזה כפר אוסטרי ירוק או במלון רמת דה לוקס במנהטן הדורש טיסות לניו יורק אך הנתונים מוכיחים כי ישנם מטיילים שדווקא חופשות אקסטרים, אתגר וספורט, כמו מסעות במדבריות אפריקה, טרקים בנהרות שורצי נחשי אנקונדה ודגי פיראנה בדרום אמריקה ואפילו חופשת סקי שיכולה להפוך בקלות ללא סימפטית בהיעדר מיומנות גלישה או בהיעדר מיגון מתאים, מסייעות להם להגיע לתוצאות המצופות וליהנות מכל רגע.

איך בוחרים אתר לשם חופשת סקי המתאימה לנו מבחינת רמת מסוכנות הגלישה, ההתאמה למיומנות המקצועית והטכנית שלנו וכמובן לכיס ולחשבון הבנק? ישנם מספר כללים והנחיות בסיסיות, שהקפדה עליהם תסייע לנו להשיג את החופשה האידיאלית ביותר ולספק לנו את המרב ממה שאנו מצפים ממנה להעניק לנו. ראשית, וחשוב מכל, היא רמת הקורלציה בין ניסיון הגלישה שלנו לבין רמת האתר. ככל שאתר הסקי אותו נבחר יהיה בעל רמת מסלולים גבוהה יותר, כך חוסר המיומנות שלנו יהפוך לחיסרון משמעותי יותר, גם מבחינת ההנאה שלנו וגם מבחינת הבטיחות האישית, ולהפך, אם אנו מנוסים ומיומנים בגלישת סקי, הרי שבחירת חופשת סקי באתר שמתאים למתחילים ולחובבנים, לא תספק לנו את רמות הריגוש, המורכבות והאדרנלין שאנו מצפים להן.

פן נוסף, שמשום מה נופשים רבים מתעלמים ממנו או לא ממש מקפידים בו בזמן בחירת והזמנת חופשת סקי, היא המעטפת המקיפה את אתר הסקי, ולמה הכוונה? האם מדובר על אתר מבודד שמתאים רק לסקי ואין בסביבתו אתרי בילוי וחיי לילה או שמדובר בסביבה בה הסקי הוא רק תירוץ לבליינים ולמסיבות? אולי המקום מתאים למשפחות ואז האתר יהיה מלא בילדים רעשניים ובהוריהם המנסים להשתלט עליהם או שהוא אתר המיועד רק למבוגרים ולגולשי סקי, קרח וסנובורד מנוסים?

חשיבות מכרעת, כמובן, לבחירת מקום ראוי לשם חופשת סקי, נוגעת לעלויות ולמחירים הכוללים את הטיסות, הביטוחים, הלינה, השכרת הציוד והשהייה באתרים. חופשת סקי, גם באתרים הזולים יותר, עדיין נחשבת לחופשה יקרה יותר מחופשה סטנדרטית ובחינה מדוקדקת של כל הפרמטרים הללו לפני הזמנת החופשה תוכל לסייע לנו לחסוך הון לא מבוטל במהלכה.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב