דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אייליינר - המדריך למריחה נכונה 

מאת    [ 10/12/2011 ]

מילים במאמר: 453   [ נצפה 2702 פעמים ]

כולנו בטח נסכים שאייליינר זה אחד הדברים היותר מרשימים באיפור. לא משנה באיזה קומפוזיציית צבעים נבחר ואיזה עין חתולית שלא נאפר, תמיד אייליינר משוך ייראה לנו שיקי, סקסי ומהמם.

אני אוהבת מאוד אייליינר גם על עצמי וגם ללקוחות ולא משנה איזה איפור אני מאפרת, בין אם מעושנים כבדים או בין אם איפור עדין. תמיד הוא יהיה שם, דק או עבה, בג'ל או בצללית.

תחימת העין בקו הריסים עושה את העבודה ותמיד משדרגת את האיפור. אך מה עושה מי שלא יודעת איך למרוח אייליינר ?! ראשית חייבת להתוודות שגם לי לקח הרבה זמן ואימונים רבים עד שיצא לי אייליינר מושלם ומדויק. זה לא טריוויאלי וממש לא קל שהרי צריך טכניקה, יד מיומנת במשיחת מכחולים הרבה דיוק והרבה אימון.

למי שמאוד אוהבת אייליינר ולא יודעת למרוח אנסה בהסבר פשוט להעביר לכן טכניקות מריחת אייליינר לפי סוגי העניים:

עניים קטנות - למי שיש עניים קטנות המטרה היא להשוות מראה עניים גדולות יותר. נשתמש באייליינר בצורה הבאה, בשליש הפנימי של העין נמשוך קו מאוד דק וצמוד לריסים ובהדרגה נעבה את הקו בשליש החיצוני כך שבסוף העין יהיה לנו קו עבה שייצור אשליה של עניים גדולות יותר. בעניים קטנות אפשר כמובן להשתמש בעיפרון לבן בתוך העין מה שייצור מראה של עניים גדולות יותר. נקנח בהרבה מסקרה ( אחרי מעגל ריסים כמובן ) ויצרנו מראה אידיאלי לעניים קטנות.

עניים גדולות - באיפור השאיפה היא לאזן ולרכך את תווי הפנים שלנו ובמקרה של עניים גדולות המטרה להקטין במעט ועל ידי כך לשוות מראה אידיאלי יותר. את ההקטנה די קשה לבצע בעזרת אייליינר בלבד בגלל חדותו והתיחום המדויק של העין ולכן אנו נתחום את קו הריסים העליון והתחתון בעזרת צללית כהה ( שחור , כחול כהה וכו' ) אך נעשה זאת בצורה מעושנת יותר ולא חדה. העישון של קו הריסים העליון והתחתון ישווה לעניים מראה שקוע יותר ועל ידי כך ייצור אשליה של הקטנה. במקרה של עניים גדולות או בולטות ניתן להוסיף עפרון כהה בתוך העין ועל ידי כך להקטינה אף יותר וכמובן לא לשכוח מסקרה עם מעגל ריסים.

עניים קרובות רחוקות - במקרה של עניים קרובות אנו נבצע משיחת אייליינר אך ורק בשליש החיצוני של העניים וזאת בכדי להאריך את העין ולהעניק מראה מרוחק אחת מהשנייה . ניתן גם להניח צללית בהירה צמוד לשליש הפנימי מה שיעניק עוד אשליה של ריחוק בין העניים . במקרה של עניים רחוקות המטרה הינה לקרב את העניים זו לזו וזה יתבצע על ידי משיכת אייליינר על כל העפעף משק הדמעות ועד הסוף.

לא כולן מודעות לשיטות השונות למריחת אייליינר כמו שלא כולן מודעות לסוג העניים שלהן ולכן אם את אוהבת אייליינר ( אך לא בטוחה באופן המריחה שלו ) ומעוניינת ללמוד יותר אופן השימוש הנכון עבורך , הזמיני לך סדנה אחד על אחד עם מאפרת מקצועית שבה תקבלי טכניקה נכונה למריחת אייליינר המתאים והנכון ביותר עבורך הכולל אימון וכך תפיקי את המרב מהמוצר הכה נפלא הזה.

מירי דוק - מאפרת וקוסמטיקאית מקצועית | נייד: 050-6360003 | אתר: www.miridok.co.il | דוא"ל: href="mailto:makeup@miridok.co.il" makeup@miridok.co.il">target="_blank">makeup@miridok.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב