השקעה בניירות ערך זו גמישה הרבה יותר ויכולה לקרות בכל סכום אותו נבחר להשקיע. צריך אינסוף אפשרויות בענף של השקעה בניירות ערך, החל מהשקעה באפיקים סולידים כמו אג"ח או קרנות נאמנות וגם השקעה במניות מסוכנות ובאופציות. כמה שנשקיע באפיק יותר יותר מסוכן באופן זה זה יהיה אפשרי עבורך להגדיל את ההכנסה הנוספת של החברה שלנו.
השקעה מול סיכון: ההשקעה מאוד שונה ויכולה לנוע אחד מאלפים רבים ש"ח ועד מיליונים, הסיכונים כשיר להימצא סולידי אך יש אפילו אפשרות נוסף על כך להפסיד הכל.
שיווק רשתי זהו הענף החם של שנות של -2000. קיימים הרבה מאוד משווקים רשתיים פעילים ברחבי העולם והמספר הולך וגדל. הרוב מאוד אנשים נהוג את הנושא ש הינו מאפשר לך להימצא עצמאי בלי לפתוח משרדי משלך,בלי לשלם עבורן שכירות או שמא להחזיק סחורה גדול ואפשרי להעביר זמנם אותו בכל אזור בעולם.
רבים מהצרכנים בוחרים להכין הכנסה פסיבית באמצעות שיווק רשתי דרך האינטרנט וכך מגדילים את בית העסק שלהם בעבודה מהבית.
השקעה מול סיכון: העלות הראשונית מאוד בינונית ויכולה לנוע בין 1500 ומעלה.
שיווק שותפים
ענף מאוד פופולרי שהולך ומתפתח בעידן האחרון. דרך שיווק שותפים כל בן אדם יכול לשמש כמתווך בין בעל חברה המציע מוצר או שירות מיוחד ל קונה אפשרי.
אפשר לייצר הכנסה נוספת גדולה מאוד אבל צריך ברקע בשיווק ברשת האינטרנט.
השקעה מול סיכון: ישנו אופציה לקדם בדרכים חינמיות ובכך למנוע את אותה הסיכון אך כדי להצליח בפרק זמן קצר יש צורך להשקיע לעשות כסף בשיווק שאותו אפשרי להפסיד כאשר מתבצע נושאים באופן אינו ידוע.
תשואה: יכולה לנוע בין אפס אחוזים ל מאות אחוזים בשנה, תלוי בידע ובמיומנות.