דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה זה יועץ פנסיוני בלתי תלוי? 

מאת    [ 07/12/2011 ]

מילים במאמר: 404   [ נצפה 3009 פעמים ]

אין תענוג גדול יותר מאשר לקבל מוצר חדש מהניילונים, מבריק ונוצץ. במיוחד כאשר מדובר ברכב חדש... קניית רכב חדש מתחילה בפגישה עם סוכן המכירות באולם התצוגה. מבחינתו המכונית שהוא מראה לכם היא האחת והיחידה, ואין עוד אחת מלבדה. גם אם היא חורגת מהסכום שהקצבתם. ואתם? בסך הכול מחפשים מכונית משפחתית אמינה שתחסוך בדלק. הסופרלטיבים שמרעיף הסוכן על המכונית שמכירתה תזכה אותו בעמלה שמנה במיוחד אינם מרשימים אתכם. הוא הרי אינו אובייקטיבי...

אתם נכנסים לסוכנויות רכב נוספות, משווים מחירים וביצועים, עד שאתם מגבשים החלטה לגבי הבחירה המועדפת. חושבים שרכישת מכונית היא עסק יקר? הכספים הנצברים בחיסכון הפנסיוני שווי ערך לרכישת 10 (!) מכוניות, אם לא יותר.

סוכן הוא סוכן הוא סוכן

כמו סוכן מכירות שמקבל עמלה מהחברה שאת הרכב שלה הוא מוכר, גם סוכן הביטוח שמצרף אתכם לביטוח פנסיוני פועל בצורה דומה. על כל פוליסה שהוא מצליח למכור הוא מקבל עמלה מחברת הביטוח, וככל שהעמלה תהיה גבוהה יותר – כך סיכוייו להמליץ עליה יהיו גבוהים יותר, גם אם היא לא בדיוק התכנית שאתם צריכים. כאשר מדובר במשווק הפנסיוני המבחר אף הולך ומצטמצם, בשל העובדה שהוא יכול לשווק אך ורק פוליסות של החברה אותה הוא מייצג.

אך בעוד שבעת רכישת רכב אפשר לעשות סקר שוק באופן עצמאי, כאשר מדובר בתכנון ארוך טווח של כספי הפרישה נכנסים חוקים ותקנות מסועפים המשתנים באופן תדיר. כאן נכנס לתמונה ייעוץ פנסיוני בלתי תלוי.

מהו ייעוץ פנסיוני בלתי תלוי?

ראשית, כדאי להסביר בכמה מילים מהו יועץ פנסיוני. סוכן או משווק פנסיוני מקבלים מהגוף אותו הם מייצגים עמלות ולכן האינטרס שלהם אינו תואם בהכרח את צרכי הלקוח. יועץ פנסיוני לעומת זאת, מקבל תגמול חד פעמי מהמתייעץ עצמו – ולכן מייצג קודם כל את האינטרסים שלו. במסגרת התהליך של ייעוץ פנסיוני מותאמת לכל מבוטח התכנית האופטימאלית עבורו, תוך חסכון בדמי ניהול ובחירת תכנית שתספק מקסימום כיסויים ביטוחיים במינימום עלות. אז מהו יועץ פנסיוני בלתי תלוי?

לא כל יועץ הוא יועץ פנסיוני בלתי תלוי

כל אחד מאיתנו יכול להיכנס לבנק ולהיפגש עם יועץ פנסיוני מטעמו – חינם אין כסף. משתלם? תלוי למי. נתחיל מכך שהבנק גובה עמלת הפצה בגובה 0.25% מהצבירה. אולי זה נשמע מעט, אך מדובר בסכומים שיכולים להגיע לאלפי שקלים מידי שנה. אך חמור מכך, בפגישה חד פעמית שאורכת שעה קשה עד בלתי אפשרי להבין לעומק את מכלול הצרכים, הפוליסות וההסכמים הקיימים.

התוצאה: פגישת ייעוץ פנסיוני בשיטת "זבנג וגמרנו" שעשויה לעלות לך ביוקר. לעומת זאת, יועץ פנסיוני בלתי תלוי מספק שירותי ייעוץ אובייקטיבים ומתמשכים שיאפשרו לך להוציא את המקסימום מהפנסיה שלך כאשר תגיע לגיל פרישה.

 

ארז בן חורין הנו מנכ"ל גמלה שירותי ייעוץ פנסיוני 052-3439180,  www.gimla.info


1.  גמלה שירותי יעוץ פנסיוני הנו משרד יועצים אובייקטיבי ובלתי תלוי.


2.  יועצי גמלה בעלי רישיון ליעוץ פנסיוני מטעם  משרד האוצר ויעוץ מס מטעם מס הכנסה.


3.  גמלה אינה מקבלת כל תגמול מהגופים המנהלים (חברות ביטוח, בתי השקעות וקרנות פנסיה) בגין היעוץ הפנסיוני אלא מתוגמלת מהלקוח בלבד ולכן מייצגת אותו בשקיפות מלאה ובנאמנות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב