אז בנית אתר. כל הכבוד! (באמת). אבל מה עם גולשים? גם אם תשקיע המון כסף ו/או זמן בהבאת גולשים לאתר, באמצעות קידום אתרים או בפרסום ממומן, אתה עדיין מבזבז את כוחך לריק. למה? כי אלו גולשים חד פעמיים. הם יבקרו באתר, יקחו את מה שהם צריכים לקחת, יקראו את מה שהם רצו לקרוא, והם ייעלמו כלעומת שבאו, וסביר שלעולם לא תשמע מהם שוב. הסיכוי שהם יזכרו את האתר שלך קטן מאוד.
אז מה עושים?
בשביל זה יש רשימות תפוצה. המטרה הראשונה שלך באתר צריכה להיות לצרף את הגולש לרשימת התפוצה שלך.
למה שיצטרף? תציע לו מתנה - סרטון הדרכה, ספר אלקטרוני, מאמר חשוב, בתמורה לאימייל שלו. כמובן שלא תאמר לו בפירוש "קח את המתנה תמורת האימייל שלך", אלא תציע לו את המתנה, ותסביר שכדי לקבל אותה עליו להירשם. ואז הוא בפנים.
מעכשיו תוכל לשלוח לו תכנים, מבצעים או כל מה שתרצה, ולהביא אותו שוב ושוב אל האתר שלך.
כמובן שתצטרך לשלוח תכנים איכותיים, כיוון שהוא יכול לעזוב את הרשימה שלך בלחיצת כפתור (זאת דרישה של חוק הספאם), והוא יעשה זאת אם ירגיש שאתה שולח לו שטויות.
עד כמה הצד הרעיוני. עכשיו איך עושים את זה?
פשוט מאוד. נרשמים לאחת מחברות הדיוור האלקטרוני (תוכלו להשוות ביניהן בקישור זה).
אחר כך יוצרים רשימת תפוצה, ויוצרים סדרה של אימיילים שיישלחו לאותה רשימה בתווכי זמן קבועים מראש.
למשל - אחרי יום מההרשמה של הנרשם, אחרי שלושה ימים, אחרי שבוע וכן הלאה. כך כל נרשם מרגיש שאתה שולח לו באופן אישי.
השלב הבא הוא הטמעת טופס ההרשמה באתר. בחברת הדיוור תקבלו קוד של טופס כזה. גשו לאתר הוורדפרס שלכם, צרו וידג'ט טקסט חדש באחת העמודות, והדביקו שם את הקוד שקיבלתם. זהו. מעכשיו כל גולש שיעבור באתר שלכם יישאר אתכם לנצח (או עד שתפסיקו לשלוח לו תכנים איכותיים).
כדי לראות בצורה מסודרת איך עושים את כל זה הצטרפו בחינם לקורס בניית אתרים בוורדפרס.
אתר ממון - קורס וורדפרס בחינם וקורס ג'ומלה בחינם.