אנשים לא שמחים לקבל שינוי. כל אחד בדרך כלל מתנגדים לו, ומעדיפים להישאר בתוך אזור הנוחות של העסק של מה שידוע ומקובל.
אולם זה בהחלט אפילו נכון שמה שאתה מתנגד לו עדיין ימשיך, במיוחד כאשר מדובר כאן בשיטה טובה בהרבה שזמנה הגיעה.
על פי רוב בכל נושא של עבודה, אמנויות, מדעי החברה, רפואה, עסקים, מרבית הרעיונות החדשים בכל המקרים נתקלו בתחילת הדרך בהתנגדות ודחייה. כמה שהרעיון בהרבה יותר יוצא דופן ומהפכני, ההתנגדות לו היא הרבה יותר מאוחדת.
אנשים תמיד מפחדים בקשר רעיונות ושיטות שעלולים לגרום לשינוי, מדי פעם אפילו ע"י בורות. הפחד של השינוי גרם ללעג אודות הציבור הכבירים מבין כולם בהיסטוריה שלנו.
שיווק רשתי היא שינוי מרענן למרות שעדיין רבים לא מקבלים אותה לגמרי.
אם קרה שישנה שיטה מעולה הרבה יותר היא תימשך.
התעשייה של שיווק רשתי היא עוד בשלביה הראשונים אבל ניתן לבחון כבר בעשור האחרון אחר המהפך שחל בתעשייה ואת קצב ההתפתחות האדיר שלה.
כאשר הזכיינות היא טכנולוגיה חדשה ומהפכנית בעסקים, ואפילו זו נפגשה יחד עם התנגדות. במספר עיתונים ומגזינים הוגדרה השיטה החדשה כמרמה והונאה.
סיפורים של אנשים שאיבדו אחר החסכונות שלהם בזיכיונות לרשת מסוימת היו בכל שטח. היה ניסיון ממשי כדי להפוך את הזכיינות לבלתי חוקית. ולמעשה, זכיינות הייתה רחוקה מרחק של 11 קולות בקונגרס מהיותה מוגדרת מחוץ לחוק.
כל תעשייה עוברת אבולוציה דומה מאוד לזו.
בעלי מקצוע רבים טוענים שהתעשייה של חברות שיווק רשתי אמורה לשנות את חוקי המשחק והיא הגל הבא של השיווק.
הכותב עוסק בשיווק רשתי באינטרנט.