דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חזיות מידות גדולות 

מאת    [ 03/12/2011 ]

מילים במאמר: 409   [ נצפה 3337 פעמים ]

חזה גדול נחשב בתרבות המערבית לראוי להערצה. בפרסומות, סרטים ותחומים אחרים נעשה שימוש רב בדימוי של חזה גדול כדי למכור מוצרים, למשוך צופים ועוד. אך בחיים האמיתיים יכול חזה גדול להביא גם לקשיים אצל האישה ש"נתברכה" בו, וכשמדברים על חזיות מידות גדולות יכולות להיות דווקא חסרון. לא תמיד יכלו נשים בעלות חזה גדול למצוא חזיות שיספקו את התמיכה הרצויה ויתנו להן את התחושה הנוחה לגבי גופן. 

חזיות הן פריט לבוש חדש יחסית במונחים היסטוריים, והן הומצאו רק לקראת המאה העשרים. עד אז לבשו נשים מחוכים שהיו לא נוחים ואף הקשו על הנשימה (דבר שתרם לא פעם להתעלפויות של נשים). גם כשכבר פותחו סוגים מתקדמים של חזיות מידות גדולות היו עדיין נושא שלא זכה להתייחסות הולמת. בין השאר גרם לכך חוסר ההבנה שלחזה גדול דרושות חזיות מיוחדות, שיכולות לתת מענה לנתונים הפיזיים המיוחדים.

חזה גדול – בעיות גדולות

חזייה שמותאמת לחזה גדול צריכה לעמוד במשקל רב, ולכן פעמים רבות יש צורך בתמיכה נוספת באמצעות ברזלים ואמצעים דומים. כשנשים מבקשות בחנויות המוכרות חזיות במידות גדולות הן עלולות להיתקל בשניים או שלושה דגמים בלבד שעונים על הצורך הזה בצורה מספקת. דגמים רבים של חזיות גדולות הם למעשה חזיות קטנות ש"הוגדלו", אך ללא התייחסות לנושא המשקל, ולכן הן מתבלות ומאבדות את צורתן במהירות.

בעיה נוספת היא ההנחה השגויה של יצרנים כי כל מי שיש לה חזה גדול היא גם בעלת היקף גוף גדול. כתוצאה מכך ניתן למצוא ברשתות וחנויות של חזיות מידות גדולות שמתאימות רק לנשים בעלות מבנה גוף רחב. קשה יותר למצוא חזיות בעלות היקף רגיל אך בעלות קאפ במידה E ומעלה. חיפוש כזה יכול להיות מתסכל וגורם לנשים רבות לוותר ולהסתפק בחזייה לא נוחה בעלת היקף שאינו מתאים להן.

שינויים לטובה

למרות כל הקשיים האלו חשוב לדעת שבניגוד לעבר, כיום כבר יש פתרונות לנשים בעלות חזה גדול, בין אם מבנה הגוף שלהן צר או רחב. בשנים האחרונות חל שינוי מבשר טובות ביחס של חברות ההלבשה התחתונה לנושא. כיום אפשר למצוא בקטלוגים של יצרניות חזיות במידות גדולות במגוון שהיה שמור פעם רק למידות הממוצעות. מגוון זה רק הולך וגדל משנה לשנה, כך שבהחלט כבר אין צורך להתפשר על פחות מחזייה נוחה ומתאימה. 

בנוסף לחיפוש בחנויות אפשר למצוא חזיות במידות גדולות גם באינטרנט, וגם כאן הולכים ונוספים אתרים המתעסקים בנושא. מלבד אתרים המאפשרים לרכוש חזיות בשלל מידות, ישנן גם קבוצות דיון רבות בהן משתפות נשים בעלות חזה גדול את חוויותיהן והקשיים עמן הן נאלצות להתמודד. בכל מה שנוגע לנושא של חזיות במידות גדולות עדיין מהוות אתגר, אך התחושה היא כי "את כבר לא לבד" בעניין.

קודם כל את.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב