דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כך תזהי את הרווק הנצחי - 10 טיפים לגילוי גבר שלא בנוי לקשר 

מאת    [ 03/12/2011 ]

מילים במאמר: 693   [ נצפה 4326 פעמים ]

כך תזהי את הרווק הנצחי - 10 טיפים לגילוי גבר שלא בנוי לקשר

 

 

1) הוא אומר לך שהוא לא בנוי לקשר כרגע

 

רווקים נצחיים אינם מנסים אפילו להסתיר את העובדה שהם אינם מעוניינים בקשר מחייב ורציני. הם פשוט אומרים, בדרך כלל כבר בתחילת הקשר, שהם אינם בעניין של קשר רציני ושזה לא מתאים להם. הבעיה היא, שנשים רבות נוטות להשלות את עצמן שהן יגמלו את הרווק הנצחי מהנטייה שלו לחופש וירפאו אותו מ"מחלתו" ומבדידותו. 

 

 

2) הוא גרוש ולא חושב לחזור על הטעות פעם נוספת

 

חלק מהרווקים הנצחיים הם גברים שהתחתנו, התגרשו והפנימו שהם אינם בנויים לקשר רציני, לא עכשיו, לא מחר וגם לא בעוד חמש שנים. זה לא משהו אישי נגדך וזה לא באמת תלוי באישה שלצידן, זה פשוט האופי שלהם. הבעיה היא, שנשים רבות משוכנעות באמת ובתמים שאם הן רק תהיינה מושלמות עבור הרווק הנצחי - הוא יתחתן איתן והכל יסתדר מאליו.

 

 

3) או שמצבו הכלכלי בכי רע או שהוא מתקמצן

 

הרווק הנצחי הוא בדרך כלל גבר שבמקרה הטוב יודע לדאוג לעצמו ובמקרה הפחות טוב גם את זה הוא אינו יודע. ברוב המקרים, מצבם הכלכלי של הרווקים הנצחיים אינו טוב אלא דחוק, בעייתי ולעיתים אפילו חמור ביותר. במקרים כאלה, הם מחפשים בת זוג שתעזור להם לשקם את עצמם ולבנות את עצמם. הבעיה היא, שנשים רבות נוטות לחשוב שהן תהיינה אלו שיצילו את הרווק הנצחי מבעיותיו הכלכליות וכשהוא ישתקם הוא יחזיר להם את כל ההשקעה בחזרה.

 

 

4) אין לו סידור קבוע ובטוח לחיים, הוא מתגלגל...

 

רווקים נצחיים רבים הם גברים שלמדו במשך החיים ל"התגלגל". אין להם מקום קבוע, בסיס, בית או סידור יציב לחיים. הם פשוט נודדים ממקום למקום, מעבודה לעבודה, מסידור לסידור ומבחורה לבחורה. הבעיה היא, שנשים רבות מזמינות את הרווק הנצחי להתנחל להם בחיים, בבית, ברכב - מבלי להבין שהרווק הנצחי פשוט מנצל אותן.

 

 

5) יש לו נטייה להתמכרויות שונות

 

לרווק הנצחי יש נטייה להתמכרויות. הימורים, בחורות, סמים או אלכוהול - ההתמכרויות של הרווק הנצחי גוררות לא רק אותו למטה אלא גם את בנות הזוג שלו, שגם הפעם בטוחות שהן יצליחו "ליישר" אותו לגמול אותו מכל תחלואיו. 

 

 

6) הוא אוהב לקחת הלוואות - אבל לא להחזיר

 

לרווק הנציח יש נטייה להיעזר באחרים, לקחת כספים לא לו, להלוות מאנשים כספים או להישען על טוב ליבם של בנות הזוג שלו - אבל לא להחזיר. הוא יודע להיות טפיל של אחרים - אך אינו מוכן שאחרים ישענו עליו וידרשו ממנו דברים. הבעיה היא, שנשים רבות נוטות להאמין שבסופו של דבר הוא יחזיר להן הכל, מבלי להבין שבמקרים רבים מדובר באנשים שלא מחזירים.

 

 

7) הוא יודע לדבר - אבל לא לעשות

 

אחת התכונות הבולטות של הרווק הנצחי היא כושר הדיבור שלו והרושם שהוא יוצר סביבו. רווקים נצחיים הם צ'ארמרים, יודעים לדבר חלקלקות, יודעים להחמיא ולרכך דברים - אבל במעשים הם גרועים, בהבטחות הם מעולים. הבעיה היא, שנשים רבות נופלות קורבן לדיבורים הגבוהים ולרושם הזורם והכייפי של הרווקים הנצחיים והן מתעלמות מהקושי שלהם לבצעף להגשים, לעמוד בדיבורם.

 

 

8) הוא דואג רק לעצמו

 

רווק נצחי הוא כמעט תמיד גבר אגואיסט מאוד, שחושב רק על עצמו ופועל רק ממקום צר ואינטרסנטי. האישה שלצידו לא מקבלת ממנו כמעט כלום, אבל כל הזמן חיה בתחושה מזוייפת שעכשיו היא נותנת ואחר כך היא כבר תקבל את מלוא התמורה. הבעיה היא, שכשמגיע שלב התמורה הרווק הנצחי פשוט בדרך כלל נעלם, מתאדה, מתנדף ופשוט נבלע באדמה.

 

 

9) הוא שקרן ובוגדני

 

רווק נצחי הוא גבר שיודע לשקר ונוטה לבגוד בבנות הזוג שלו. הוא אינו מחוייב לאף אחד, וודאי לא לכללי מוסר או קשר מחייב. הוא עושה מה שבא לו ומה שטוב רק לו. הבעיה היא, שנשים רבות נוטות להאמין שמדובר בנטייה שתיעלם ברגע שהקשר ימוסד.

 

 

10) הוא איתך כי הוא חושב שהוא מצא סידור נוח

 

רווק נצחי יודע לגרום לנשים להתאהב בו, אך הוא אינו באמת מאוהב בהן כמו שהוא מאמין שמצא סידור נוח ו"כדאי" עבורו. ברגע שהסידור הנוח כבר אינו נוח לו - הוא לא יהסס לנוע הלאה ולחפש קורבן חדש, אישה אחרת שתתאהב בו ובתפעל בצורה טיפשית כדי להקל עליו את החיים. הבעיה היא, שנשים רבות משוכנעות שכפי שהן התאהבו בו - כך גם הוא התאהב בהן וקשור אליהן רגשית.

 

 

וטיפ לסיום: רווק נצחי זה סוג של טיפוס. זו אינה "מחלה" אלא זוהי תכונה או נטייה מושרשת באישיות של הגבר הרווק.

 

 

יואב ברנזון הוא עורך דין לשעבר ובעל תואר בפסיכולוגיה. מתמחה בטיפול אישי, יעוץ זוגי והכוונה מקצועית בקריירה.  הוא פיתח שיטות טיפול רבות וייחודיות והוא בעל ניסיון עצום ומגוון בטיפול פרטני. הוא מוביל אנשים להצלחה בתחום האישי, הזוגי והתעסוקתי ב-25 השנים האחרונות ונחשב לאחד המומחים המובילים בישראל. הוא מקבל לקוחות ישראליים מכל יבשות העולם. יואב ברנזון כתב עד היום 12 ספרים בתחום האהבה העצמית והפיתוח העצמי - חלקם רבי מכר בארץ ובעולם. כמו כן, הוא פרסם למעלה מ-3,000 מאמרים בתחום הצמיחה האישית והזוגית.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב