דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שדרוג מחשבים- האם לעשות זאת לבד או באמצעות טכנאי מחשבים? 

מאת    [ 29/11/2011 ]

מילים במאמר: 319   [ נצפה 2037 פעמים ]

בעלי מחשבים רבים מרגישים, במשך הזמן, האטה בתפקוד המחשב. מערכת ההפעלה עולה לאט יותר, הגישה לקבצים נעשית איטית, תהליך שמירת הקבצים והמסמכים אורך זמן רב ונידמה שהמחשב פשוט "התעייף". עושה רושם שהגיעה העת לשדרג את המחשב. האם ניתן לבצע לבד שדרוג למחשב או שעדיף לפנות לאיש מקצוע?

שדרוג מחשב הנו תהליך בו מוחלפים רכיבי חומרה של המחשב ברכיבים חדשים וחזקים יותר. למעשה, ניתן לשדרג כמעט את כל רכיבי המחשב: רכיבי זיכרון, דיסק קשיח, כרטיסי מסך ועוד. אבל ישנה בעיה: איך נדע איזה רכיב חומרה עלינו לשדרג, כדי לקבל שיפור מקסימאלי בביצועים?

לצורך אבחון מצבו של המחשב וקבלת המלצות לשדרוג, מומלץ לפנות לטכנאי מחשבים בוגר קורס טכנאי מחשבים. מדובר באיש מקצוע המומחה במחשבים על כל היבטיהם. טכנאי מחשבים יבדוק את ביצועי המחשב שלנו באמצעות תוכנות מיוחדות ויחווה דעתו בקשר לרכיבים ספציפיים שניתן לשדרג, כדי לקבל שיפור בביצועים.

עתה, משאנו יודעים אילו רכיבים לשדרג, נשאלת השאלה האם כדאי לעשות זאת לבד. באופן כללי ניתן לומר, שאיש טכני, בעל רקע מסוים במחשבים, שזמנו בידו- יוכל לבצע לבד שדרוג של רכיבים במחשב. עם זאת, נידרש ממנו לבצע חיפוש באתרים ובפורומים מקצועיים באינטרנט, העוסקים בשדרוג מחשבים. בפורומים כאלה ניתן לקבל הנחיות מפורטות לבחירה ולהתקנה של רכיבי מחשב מכל הסוגים. ראוי לזכור שמידע רב ברשת כתוב באנגלית. מי שאינו שולט באנגלית טכנית יתקשה להבין וליישם את ההנחיות.

הדרך הקלה והמקצועית יותר לשדרוג רכיבי מחשב הנו באמצעות פניה לטכנאי מחשבים. טכנאי מחשבים בוגר קורס טכנאי מחשבים הנו מומחה בשדרוג מחשבים ויעשה עבורנו את העבודה על הצד הטוב ביותר. הוא יאתר עבורנו את הרכיב המומלץ ביותר לשדרוג המחשב ויתקין אותו במחשב שלנו. ההתקנה יכולה להתבצע במעבדת מחשבים או אף בבית הלקוח. בעת שדרוג המחשב רצוי לא להתפשר על טכנאי מחשבים אלמוני. כדאי להעדיף טכנאי מוסמך, אשר צבר ניסיון בשדרוג מחשבים. נוכל לאתר טכנאי כזה באמצעות המלצות מחברים או על ידי חיפוש ברשת האינטרנט. כדאי גם לבדוק בחנויות ומעבדות מחשבים הסמוכות לאזור מגורינו. ברבות מהם נמצא טכנאי מחשבים מנוסים, בוגרי קורס טכנאי מחשבים, שישמחו לבצע עבורנו את העבודה.

באתר המכללה הטכנולוגית IITC תמצאו היצע רחב של קורסי מחשבים, כגון קורס טכנאי מחשבים, קורס MCITP, קורס CCNA, CCIE ועוד. כנסו לאתר מכללת IITC עוד היום וצרו איתנו קשר להכוונה וייעוץ. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב