דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ההגנה המושלמת בכל חברה 

מאת    [ 27/11/2011 ]

מילים במאמר: 502   [ נצפה 1865 פעמים ]

 

 

מגרסות נייר ההגנה המושלמת בכל חברה ,עסק ובית  

גריסת מסמכים  היא אמצעי חיוני להגנה על מידע אישי או עסקי שלך. למד את היתרונות השמדת מסמכים מקצועיים בעסק ומחוצה  לו.

גניבת זהות הופכת להיות יותר ויותר נפוצה. כך גם פשעים כמו הונאת בנקים וריגול עסקי. האמן לזה או לא, מיכליות אשפה הם בעיה רצינית. אם זה הגנה על עצמך כנגד משהו שיוציא כרטיס אשראי על שמך, או שמירה כנגד גורם חיצוני שילמד את סודות העסק שלך, גריסת מסמכים הפכה הכרחית בחברה של היום.

משפחות שאינן זקוקות לגרוס הרבה דברים יכולות להרוויח משימוש במגרסה ביתית, בדרך כלל ממוקמת מעל פח האשפה.הדבר טוב עבור גריסת החשבונות החודשיים וטפסי כרטיס אשראי. אולם בעסקים יש הרבה מאוד ניירת ולא ניתן לבזבז זמן על מגרסה קטנה. שכירות שירות גריסה מקצועי הוא רעיון טוב יותר.

ישנן שתי אפשרויות עיקריות כאשר מדובר בגריסה מקצועית : באתר ומחוץ לאתר. גריסה באתר היא לעיתים קרובות נחשבת האפשרות הבטוחה ביותר, אבל עם חברת גריסה אמינה שתי האפשרויות טובות, הדבר תלוי רק בצרכיך ובנפח הנייר. כאשר אתה בוחר באתר פירוש הדבר שמשאית מגיעה לעסק או הביתה וגורסת הכול במקום , מכאן השם , עם אפשרות זו  ניתן לקבוע גריסה יומית, שבועית או חודשית, ואין צורך לדאוג לגבי בטיחות המסמכים . הרבה חברות יספקו לך מיכלי אכסון כדי לאכסן וביטחה  את המסמכים עד יום הגריסה הבא המתוכנן, הטכנולוגיה המודרנית אפשרה לחברות גריסה להתקין מצלמה על המשאיות שלהם כך שתוכל להיות בטוח שכל מסמך מושמד לחלוטין.הם יספקו לך גם אישור השמדה . חברת הגריסה תיקח את המסמכים הגרוסים למחסן ערובה לשם מחזור.

האפשרות הנוספת של שירותי גריסה מקצועיים הם השמדה מחוץ לאתר. מה שקורה בדרך כלל בשירות מחוץ לאתר הוא שהחברה מספקת לך מיכל להכניס בתוכו את המסמכים. הם ינעלו מיכל זה ויעמיסו אותו על המשאית ייקחו אותו למחסן בו נמצאות מכונות הגריסה שלהם. מצלמות אבטחה מנתרות את הגריסה של המסמכים שלך, ואז החברה מספקת לך אישור השמדה, אשר גם כן מציין את זמן ההשמדה במקרה של ביקורת.

היתרונות של העסקת חברת גריסה מקצועית לביצוע גריסה ביטחונית של מסמכי החברה שלך הם אין ספור. שעות השכר לא יושפעו על ידי גריסה מעייפת ולאנשי הצוות שלך לא יבזבזו זמן עסקי בגריסת נייר.  אין צורך בציוד מגושם במשרד ואין עלויות אחזקה. אין רעש של נייר או אבק נייר כאשר מבצעים בגריסה במיקור חוץ.אין צורך בהכנה לשירות מקצועי, כלומר, אין צורך להסיר, מהדקי נייר, גוניות, סיכות שדכן, או אפילו חוצצים. והיתרון הטוב  ביותר הוא שכל הנייר שנגרס ימוחזר. גריסי הנייר מפונים בצורה נקייה משטח העסק ונלקחים למרכז מחזור כדי לעזור לסביבה.

כאשר בוחרים בחברת גריסה ישנם כמה עצות שיש לזכור. כיוון שאינך רוצה שהמידע הנמצא במסמכים שלך יתגלה חשוב לבחור שירות גריסה אמין ומהימן. התחל בבחירה של חברה שהיא חלק מהאיגוד הלאומי להשמדת מידע . החברה צריכה גם לעמוד בכל תקנות המדינה והתקנות הפדראליות ביחס להשמדת מסמכים. בנוסף עצה טובה היא לבדוק את זהות נהגי משאיות ההשמדה ואם המדים נאותים.

גריסה של מסמכים עסקיים ואישיים חשובים  באמצעות חברת גריסה מקצועית תגן בבטחה וביעילות על זהותך וסודות העסק שלך . זה מהיר, קל ועוזר.

בברכה

אלינור בן חמו

מנהלת שיווק ומכירה

אורגניקס פתרונות מתקדמים

1599-597-779

050-4332232

www.ar-go.net

 


 

 

נכתב ע"י אלינור בן חמו מנהלת שיווק ומכירה אורגניקס פתרונות מתקדמים http://www.ar-go.net 1599-597-779 0504332232




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב