דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מכונות אטימה באמצעות עטיפת כיווץ 

מאת    [ 27/11/2011 ]

מילים במאמר: 544   [ נצפה 1898 פעמים ]

מכונות אטימה באמצעות עטיפת כיווץ

 

מכונות אטימה באמצעות עטיפת כיווץ הינן מכונות שפותחו למטרות אטימה של יריעות או שקיות. יריעות כיווץ הינן אחד מאמצעי האריזה הזולים ביותר הזמינים כיום. ניתן לסווג מכונות אטימה באמצעות עטיפת כיווץ לשני סוגים: מכונות אטימה באמצעות עטיפת כיווץ המבוססות על אימפולס חום ומכונות אטימה באמצעות עטיפת כיווץ המבוססות על חימום ישיר.

מכונות אטימה באמצעות עטיפת כיווץ המבוססות על אימפולס חום משמשות לאטימה של חומרים תרמופלסטיים הזקוקים לטמפרטורות נמוכות בכדי להתכווץ. מכונות אטימה באמצעות עטיפת כיווץ המבוססות על חימום ישיר הידועות גם כמכונות אטימה באמצעות עטיפת כיווץ המבוססות על חימום קבוע משמשות בעיקר לאטימה של חומרים תרמופלסטיים עבים כגון פוליאתילן.

בהתחשב בדגם ובמהירות, מכונות אטימה באמצעות עטיפת כיווץ נחלקות למכונות אטימה באמצעות עטיפת כיווץ נישאות, מכונות אטימה באמצעות עטיפת כיווץ המופעלות באמצעות היד, מכונות אטימה באמצעות עטיפת כיווץ המופעלות באמצעות הרגל ומכונות אטימה באמצעות עטיפת כיווץ המופעלות באמצעות היד ובעלות רצועות לפעולה ללא הפסקה. מבין אלה, מכונת אטימה נישאות באמצעות עטיפת כיווץ הינה הקומפקטית והקלה ביותר ומכאן גם הפופולארית ביותר. היא בעלת מהירות הפעולה הגבוהה ביותר אולם מידותיה מוגבלות.

מכונת אטימה באמצעות עטיפת כיווץ המופעלת באמצעות היד הינה הסוג הפשוט ביותר ואופן פעולתה מזכיר שדכן גדול מימדים. מכונות אטימה באמצעות עטיפת כיווץ המופעלות באמצעות היד, כפי ששמם מרמז, מופעלות ביד. בין מכונות אלה ניתן למצוא את סדרת מכונות TISH, סדרת W, מכונות אטימה באמצעות עטיפת כיווץ המופעלות באמצעות היד בעלות אמצעי חיתוך, מכונת אטימה נישאת 24", מכונות אטימה באמצעות עטיפת כיווץ המופעלות באמצעות היד בעלות חותך וזמזם, ומכונות אטימה באמצעות עטיפת כיווץ המופעלות באמצעות היד בעלות אימפולס כפול. מכונות אטימה באמצעות עטיפת כיווץ המופעלות באמצעות היד מגיעות באורכים של 200, 300, או 400 מ"מ עם אטימה רוחבית ברוחב של 2 או 5 מ"מ. מחיר מכונות אלה משתנה. מחירה של מכונת אטימה באמצעות עטיפת כיווץ המופעלות באמצעות היד עומד על 150 ש"ח  ומעלה כאשר מכונות אטימה באמצעות עטיפת כיווץ בעיצוב מיוחד עולות 900 ש"ח  ומעלה.

מכונות אטימה באמצעות עטיפת כיווץ המופעלות באמצעות הרגל הינן מכשיר אטימה הנשלט באמצעות דוושה. המכשיר יכול לבצע אטימה של 8-20 אריזות לדקה. לפיכך, מכונות אטימה באמצעות עטיפת כיווץ המופעלות באמצעות הרגל טובות יותר לפעולות אטימה מהירות יותר. בין סדרות המכונות הפופולאריות ניתן למצוא את סדרת TISF, WN, PFS, ו-YC. מכונות אטימה באמצעות עטיפת כיווץ המופעלות באמצעות הרגל מגיעות באורכים של 200, 300, 450, 600 או 800 מ"מ עם אטימה רוחבית ברוחב של 2, 5 או 10 מ"מ. בממוצע, מכונה איכותית מסוג זה תעלה 1200 ש"ח  ומעלה.

מכונות אטימה באמצעות עטיפת כיווץ המופעלות באמצעות היד ובעלות רצועות לפעולה ללא הפסקה אידיאליות עבור פעולות אטימה ללא הפסקה ועובדות מהר יותר ממכונות אטימה אחרות. מכונות אלה אידיאליות לאטימת החלק העליון של שקיות המכילות נוזלים, מזון או חומרים אחרים העשויים להישפך בקלות. מכונות אטימה בעלות רצועות לפעולה ללא הפסקה זמינות בדגמים שונים עם מגוון רחב של מאפיינים כגון ראש אטימה אופקי, ראש אטימה אנכי, ראש אטימה מוטה, אפשרות הזנה מצד ימין או שמאל, טיהור גז והטבעת או הדפסת קוד. מחירן של מכונות אטימה באמצעות עטיפת כיווץ המופעלות באמצעות היד ובעלות רצועות לפעולה ללא הפסקה גבוה למדי והוא עומד על 3,5006000 ש"ח ומעלה.

כל מכונות אטימה באמצעות עטיפת כיווץ פשוטות מאוד לשימוש והן זמינות בדגמים אוטומטיים וחצי-אוטומטיים. הדגמים החצי-אוטומטיים הינם זולים יותר . ניתן לרכוש מכונות אטימה באמצעות עטיפת כיווץ בחנויות מקומיות, סוכנויות שירות מוסמכות או חנויות מקוונות. חנויות מקוונות מספקות אפשרויות רבות יותר מאשר חנויות מקומיות או סוכנויות. 

 

נכתב ע"י אלינור בן חמו מנהלת שיווק ומכירה אורגניקס פתרונות מתקדמים http://www.ar-go.net 1599-597-779 0504332232




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב